設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Int Amp與後級分別及接駁請教 bbmagic 2013-5-4 10:27 88721 xxx138 2013-5-8 14:05
attach_img [請教] 駁線問題~~~~ ropresident 2013-5-8 09:20 82233 poetrypoon 2013-5-8 12:59
attach_img [AV擴音機] <開箱> marantz SR7007 agree  ...23 jcpajero 2013-5-6 15:43 236156 jcpajero 2013-5-8 10:14
attach_img [請教] 入門擴音機  ...2 keigo912 2013-3-6 00:06 142962 keigo912 2013-5-8 09:58
attach_img [高清播放器] 手機無線螢幕鏡射上大電視 pingpangpo 2013-5-7 22:20 11907 阿定 2013-5-8 07:45
attach_img [請教] 馬仔7007夠唔夠推MS Mezzo 8嗎  ...2 wkwkevin 2013-5-4 23:20 172305 tech4lee 2013-5-8 03:23
attach_img [請教] 尋求中置budget 5k  ...2 wkwkevin 2013-5-7 10:53 101804 tech4lee 2013-5-8 03:12
attach_img [討論] (轉貼) Sony X9000 r32 2013-5-8 00:26 01158 r32 2013-5-8 00:26
attach_img [請教] Amp + Amp skywaychan 2013-5-7 23:03 61028 skywaychan 2013-5-8 00:26
attach_img [AV擴音機] 想加後級,請俾意見  ...2 stevensh 2013-5-6 23:37 112306 corolladv 2013-5-7 22:34
attach_img [電源線] 買返條野,比部新電視機先。  ...2 yin912 2013-5-5 17:29 133060 lamfafa 2013-5-7 22:28
attach_img [請教] AMP加後級的事  ...2 jakal12345 2013-5-3 13:41 193389 jakal12345 2013-5-7 20:48
attach_img [藍光播放機] SONY都出全區BDP?...還是SONY都可越獄?  ...2 ilavbnm 2013-5-6 13:20 196136 lamfafa 2013-5-7 20:29
attach_img [AV擴音機] 小試咖哩 + 陽炎 agree yuppi 2013-5-6 01:32 92012 siuping 2013-5-7 19:38
attach_img [請教] 想入部818 + 喇叭 大約 萬2蚊 畢直 求推介 新人帖  ...23 lovemusic 2013-4-29 21:15 243179 poetrypoon 2013-5-7 15:34
attach_img [HDMI線] AQ & WW HDMI 畫面大比拼 (已添加大圖載點) agree  ...2345 montoya 2013-5-5 04:51 427653 bigair 2013-5-7 12:04
attach_img [訊號線] AQ RCA eggcake92 2013-5-7 11:30 01655 eggcake92 2013-5-7 11:30
attach_img [高清播放器] 播放器請教 juniorx 2013-5-7 10:18 01272 juniorx 2013-5-7 10:18
attach_img [請教] 想買Onkyo 3010 水貨.但擔心維修問題!!  ...23 pclai2000 2013-5-2 17:14 284867 sumax877 2013-5-7 01:07
attach_img [1080高清電視] 有新野玩la agree  ...23 yin912 2013-5-4 22:02 203748 calvincjsa 2013-5-7 01:06
attach_img [請教] P42ST50 見到部陳列品. 仲買得過嗎 ?  ...2 笨柒SONIC 2013-3-27 01:28 182913 aaronleung 2013-5-7 00:35
attach_img [喇叭組合] 3隻MICROPOD可以同一時間接去馬仔都做一齊做中置嗎?  ...2 pantaron 2013-5-4 03:14 183153 pantaron 2013-5-6 23:02
attach_img [高清播放器] 想買NAS做Source,用緊 Myciga v8 新人帖  ...2 hinb229413 2012-12-14 18:12 103437 avfansfans 2013-5-6 22:30
attach_img [喇叭組合] OMD5係咪吾可以做前置 ? bundun 2013-5-6 12:24 41170 mantam121 2013-5-6 20:33
attach_img [HDMI線] 請問$500 Hdmi線1.5m(v1.4)有咩推介(已買了,謝各位幫忙)  ...2 pisces 2013-5-6 10:46 143076 kkbut18 2013-5-6 19:40
attach_img [請教] 新手請教BDP接駁  ...23 fei374 2013-4-12 14:19 202470 fei374 2013-5-6 17:34
attach_img [HDMI線] 100蚊樓下平線  ...23 ho55699 2013-4-2 10:14 214129 adamkong 2013-5-6 17:31
attach_img [主題新聞] ONKYO發燒級影音家用化 (新聞中心資訊) Miran 2013-5-6 16:41 01414 Miran 2013-5-6 16:41
attach_img [HDMI線] 線公司清貨大特價之Wireworld到着! agree  ...23456 montoya 2013-4-23 22:41 528833 pan 2013-5-6 15:55
attach_img [藍光播放機] 103 new firmware commail 2013-5-4 22:59 51614 f117f117 2013-5-6 12:59
attach_img [其他] 家居牆身用硅藻土可以隔音材料 agree Netmans 2013-5-6 01:41 42860 Lester 2013-5-6 08:36
attach_img [請教] lcd display問題  ...2 lai1212 2013-5-5 01:57 131920 YYSKY 2013-5-6 01:01
attach_img [其他] 小小的投資 睇下有冇改善先......  ...2 avav 2013-5-5 16:28 162595 blackcolor 2013-5-6 00:28
attach_img [1080高清電視] sharp最top model vs sony hx850???? tony019002 2013-5-5 18:01 81908 andrew322 2013-5-6 00:01
attach_img [請教] philips 9700 vs oppo 103  ...2 ronan 2013-5-5 02:20 126604 gikifk 2013-5-5 21:19
attach_img [請教] 化震板 chengvin 2013-5-5 19:32 21134 gay0012006 2013-5-5 20:42
attach_img [顯示器] 搵到部50VT30H  ...2 pumpkinking 2013-1-14 17:10 164681 edlsang 2013-5-5 20:09
attach_img [請教] 超低音發出電流聲既原因??  ...23456 hin5509 2013-5-3 09:52 527632 louis001 2013-5-5 19:22
attach_img [訊號線] OPPO 105應該配什麽XLR Cable好? kc275 2013-5-5 16:58 31612 edlsang 2013-5-5 19:16
attach_img [AV擴音機] Yamaha MCR-042 Mr.Yamaha 2013-5-5 18:33 01685 Mr.Yamaha 2013-5-5 18:33
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊