設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] av amp點駁去int amp?  ...2 doonald 2010-8-15 21:08 184829 babuwa 2010-8-15 23:54
attach_img [請教] ISOCLEAN 50A III 地接点. csum123 2010-8-15 14:26 22218 csum123 2010-8-15 21:09
attach_img [討論] BD player 聽歌  ...23 rukawa20001 2010-8-14 01:46 236679 babuwa 2010-8-15 20:23
attach_img [討論] K2HD VS 復刻王 (愛的根源) agree  ...2 tatat288 2010-8-13 21:48 127568 guly 2010-8-15 16:35
attach_img [請教] CM7想配Int. AMP 有咩推介??  ...2 sanlamsan 2010-8-13 12:26 185848 lemonstar 2010-8-15 11:53
attach_img [請教] is this RCA not gd ??  ...2 benny888 2010-8-14 02:37 123881 benny888 2010-8-14 20:58
attach_img [合併式擴音機] Audio Space Reference-3.1 真空管綜合擴大機 (轉載) wil-wil 2010-2-24 05:26 95557 fuman0123 2010-8-14 13:57
attach_img [請教] [求]羅敏莊 - 挑戰者(2010 Version)  ...2 snakexthin 2010-8-9 10:57 104691 manolo 2010-8-14 11:23
attach_img [討論] 2010 影音展後感 rukawa20001 2010-8-13 10:36 72059 buyo 2010-8-14 10:32
attach_img [請教] 新手想買套正HIFI,請幫忙!!  ...2345 BleeingBuyer 2010-8-12 12:04 439586 wwwalex 2010-8-13 18:48
attach_img [請教] Any suggestion on Int Amp  ...2 lay133 2010-8-12 16:59 133637 gundamfix2005 2010-8-13 11:21
attach_img [請教] Int. Amp & CDP 介紹  ...23456..9 wwwbrian 2010-8-4 16:04 8820367 lemonstar 2010-8-13 09:58
attach_img [請教] Int. amp. for cd player  ...2 specialheha 2010-8-8 23:23 133936 wwwalex 2010-8-13 01:13
attach_img [Music Streamer 串流播放機] 兩萬左右 [CDP or CDP+DAC]? avlam 2010-8-11 20:05 93692 moliu 2010-8-12 17:50
attach_img [喇叭組合] Westone UM3X RC buyo 2010-8-12 01:19 94692 ming 2010-8-12 12:04
attach_img [討論] Harman Kardon  ...234 lemonstar 2010-8-10 00:45 348713 ryuichi 2010-8-12 01:11
attach_img [討論] Marantz SA7003 rukawa20001 2010-8-11 23:43 02405 rukawa20001 2010-8-11 23:43
attach_img [用家報告分享] Fiio E7 耳擴用後報告 danielka 2010-5-26 10:28 35001 cccooo 2010-8-11 22:54
attach_img [請教] B&W cm5 配 amp liclic 2010-8-11 10:07 83890 liclic 2010-8-11 17:14
attach_img [請教] DACMagic 問題 mateddy 2010-8-11 00:37 52343 mateddy 2010-8-11 13:15
attach_img [電源線] 苦惱中,望師兄打救,RCA免焊插  ...2 ac920 2010-8-2 13:40 166530 hkc311 2010-8-11 09:30
attach_img [請教] jazz  ...23 是嗎 2010-8-10 00:32 256127 ziv 2010-8-11 09:26
attach_img [請教] AET SCR EVO 依家幾錢到?  ...2 radhk 2010-7-6 16:10 138705 ocicattt 2010-8-11 09:21
attach_img [合併式擴音機] 兄弟終於重逄了.......(兄弟終於手拖手了....) agree  ...23456 火機 2010-7-30 09:26 5915208 bugigi 2010-8-10 22:21
attach_img [請教] 想請教喇叭與鐵釘用什麼物料固定比較好? chingki123 2010-8-9 10:32 42016 chingki123 2010-8-10 08:19
attach_img [討論] 古巨基(GUITAR/STRINGS FEVER)HQCD  ...2 dunbine 2010-8-5 14:55 124322 jasonbiker 2010-8-9 23:20
attach_img [請教] 想擁有一對喇叭但又驚玩唔好,大家點睇?  ...234 siuwing 2010-8-7 00:07 348789 wiiwiiiloveu 2010-8-9 20:23
attach_img [請教] 尖沙咀cd鋪 platform 2010-8-9 18:44 23642 pineapple2007 2010-8-9 19:41
attach_img [電源線] AV Show 有條旬電源線 babuwa 2010-8-8 15:15 42630 babuwa 2010-8-9 14:58
attach_img [討論] Arcam new toy itoy2008 2010-8-9 09:11 01788 itoy2008 2010-8-9 09:11
attach_img [討論] 可能是全港最後一部了 wiiwiiiloveu 2010-8-8 15:05 82559 cat35a 2010-8-8 21:38
attach_img [請教] 請教師兄呢條係乜線?? liljon852 2010-8-8 16:37 52731 邪同學Derek 2010-8-8 19:38
attach_img [請教] 有 by-pass 功能的 int. amp  ...234 JamesK 2010-8-3 18:39 309000 ANWKLO 2010-8-8 18:40
attach_img [音響配件] 行完 av show 入咗3盒膠粒  ...2 米赫洛域 2010-8-7 23:14 125705 Big_McIn 2010-8-8 14:00
attach_img [用家報告分享] 新碟入手 (Lily X 如夢) agree  ...2 呀牛 2010-8-5 17:06 176297 tswtsc 2010-8-8 11:55
attach_img [合併式擴音機] 英國 CREEK 朗泉 Evolution 5350 合並放大器 (轉載) wil-wil 2010-8-6 00:32 54561 digiman 2010-8-8 02:10
attach_img [音響配件] 剛入手CSE RG-100 插 CDP agree  ...234 kingyan 2010-7-3 15:48 3519340 kingyan 2010-8-7 22:44
attach_img [用家報告分享] 小玩具  ...23 csum123 2010-7-3 00:04 216413 WAR200168 2010-8-7 22:33
attach_img [請教] CSE COM 4一問 WAR200168 2010-8-7 22:22 01454 WAR200168 2010-8-7 22:22
attach_img [討論] Beyond Live 1991 (2 K2HD) agree  ...2 ING 2010-7-30 22:11 146383 aberdeenhk 2010-8-7 19:51
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊