設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Inakustik 1102蕉插問題 kuris 2012-7-27 00:10 41263 StoneAge 2012-8-3 20:22
attach_img [影音配件] 換咗SINE 30a 同牆插後全部唔同哂 agree  ...234 m_mak 2012-5-1 00:59 3510781 m_mak 2012-8-3 20:20
attach_img [請教] 轉美式插疑惑 kuris 2012-7-28 17:59 31352 StoneAge 2012-8-3 20:11
attach_img [請教] 請問KEF LS50配咩線好呀? bigbuffalo 2012-8-3 14:23 51382 sam12345 2012-8-3 18:08
attach_img [請教] AV Bypass cable liwc_michael 2012-6-28 18:15 71841 liwc_michael 2012-8-3 17:06
attach_img [討論] 大家換新地櫃時, 咁舊的點處理呢???  ...234 小瑟 2012-3-14 16:33 325605 quntinchan 2012-8-3 17:03
attach_img [請教] DSD processing/Direct mode, What does it mean? jasonto2000 2012-7-30 21:45 81257 jackt 2012-8-3 16:49
attach_img [請教] ds7500+ PS3? hui8 2012-8-3 13:19 3924 小仲 2012-8-3 16:38
attach_img [請教] 十仔 威力登 揀邊款好  ...2 gsir 2012-8-3 14:05 112280 inagawa 2012-8-3 16:31
attach_img [AV擴音機] 终于毒发,终于开箱。{:1_254:} agree  ...2345 老豆 2012-7-31 11:56 418255 老豆 2012-8-3 15:52
attach_img [AV擴音機] onkyo 八一八 開箱了 attachment agree  ...234 littlesweet 2012-7-20 23:33 338095 babuwa 2012-8-3 15:44
attach_img [討論] Magic TV真係好惦!  ...23456..9 無聊小貓 2012-8-1 00:01 8415721 Frisby75 2012-8-3 14:42
attach_img [藍光播放機] 部Sony S790 最後都係要訂...... agree  ...234 babuwa 2012-6-20 22:14 317252 babuwa 2012-8-3 14:18
attach_img [請教] Canare L6CHD chung190030 2012-8-3 12:15 21356 chung190030 2012-8-3 14:09
attach_img [請教] Klipsch RS42II 上左墙後,用唔用到蕉插架.... alan214 2012-8-3 11:52 31198 小仲 2012-8-3 13:39
attach_img [請教] JBL 8340 cccssshhh 2012-8-3 12:31 01333 cccssshhh 2012-8-3 12:31
attach_img [喇叭線] Monster HDMI & Sub Cables  ...2 jason1969 2012-8-2 22:19 133504 黑貓 2012-8-3 12:27
attach_img [請教] Logitech萬用搖控  ...234 reallyfatboy 2012-7-26 11:16 346290 robot388 2012-8-3 12:20
attach_img [請教] 請問新成田影音同成田影音是否兩間不同店舖?  ...2345 tennishk 2012-6-17 09:03 4523095 kkbut18 2012-8-3 01:34
attach_img [投影機/幕] 新手投影機入手分享 agree  ...234 bennykhb 2012-6-19 14:17 307445 bennykhb 2012-8-2 22:51
attach_img [討論] ARC 問題 ziv 2012-8-1 20:29 91605 skyver 2012-8-2 22:15
attach_img [請教] 現在安橋5009最平賣緊幾多錢  ...23 gikifk 2012-8-2 17:42 212886 gikifk 2012-8-2 22:05
attach_img [重低音] 心癢癢 penny 2012-8-2 21:10 41128 小仲 2012-8-2 21:47
attach_img [請教] 新屋計劃音響請教  ...2345 chakat 2012-7-31 16:57 436179 rlwk2009 2012-8-2 20:55
attach_img [影音配件] 購買電視架問題  ...23 cat946 2012-8-2 01:15 264844 小仲 2012-8-2 16:23
attach_img [高清播放器] 最穩定HDMI雙出3D mediaplaye, 這世上有嗎?  ...23 Elac310ue 2012-7-25 20:14 215273 阿牛ge 2012-8-2 15:19
attach_img [請教] 想入手 JBLSpeaker 做 家影的前置 (已决定 Crewin-Vega)  ...234 Fafa 2012-7-26 19:43 355113 Fafa 2012-8-2 15:00
attach_img [請教] 請問大家TV數碼訊號有無久吳久無幾秒信号  ...23 alberyyy 2012-7-29 01:31 213276 quntinchan 2012-8-2 12:59
attach_img [影音配件] 請教 HTPC 砌機組合 for movie 和 karaoke  ...2 ueti 2012-4-22 11:30 184049 hin1666 2012-8-2 12:53
attach_img [請教] 110v 變壓器 for subwoofer  ...2 supervin 2012-7-27 23:47 143437 quntinchan 2012-8-2 12:03
attach_img [藍光播放機] oppo  ...23 kkbut18 2012-8-1 09:54 264805 MSZ 2012-8-2 10:55
attach_img [AV擴音機] Yamaha會透過firmware update 開放舊Amp的HD audio on DSP 嗎?  ...2 maskedtsang 2012-7-30 14:03 123527 MSZ 2012-8-2 04:51
attach_img [AV擴音機] 想買av amp  ...2 nippon 2012-7-31 22:35 132337 fungl 2012-8-2 00:43
attach_img [請教] 喇叭側面多個底音問題.  ...2 kelemmi 2012-7-30 01:27 102268 kelemmi 2012-8-2 00:06
attach_img [喇叭組合] Speaker Suggestion telegogo 2012-8-1 09:08 71375 jason1969 2012-8-1 23:01
attach_img [AV擴音機] 走左D記, 黎左P記 agree  ...234 tatchai 2012-7-29 20:00 386332 galleryng 2012-8-1 22:56
attach_img [請教] 喇叭架問題 kkbut18 2012-8-1 22:54 0766 kkbut18 2012-8-1 22:54
attach_img [請教] S790 penny 2012-7-31 21:07 71110 mantam121 2012-8-1 21:10
attach_img [請教] OPPO93/95 或 Cambridge Audio 651/751BD + NAS 用家請進 fatkie 2012-8-1 17:45 11690 galleryng 2012-8-1 21:00
attach_img [請教] 有冇師兄用緊投射玩wii? JasonBonds 2012-8-1 18:53 0680 JasonBonds 2012-8-1 18:53
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊