設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] YAMAHA Z11如果只有一顆重低音的話要差在哪個端子呢....謝謝 andy33 2012-8-9 11:53 1770 kefana 2012-8-9 11:55
attach_img [高清播放器] Oppo 93 Vs HDVision N3 清明上河圖 2012-8-9 01:39 11426 myblue 2012-8-9 08:14
attach_img [請教] 請比意見  ...23 hui8 2012-8-8 15:44 202444 chuwing 2012-8-9 04:33
attach_img [AV擴音機] 想玩9.1 Yamaha A3010 or A2010 xmarkx 2012-6-26 14:51 42204 alex318tik 2012-8-9 03:34
attach_img [高清播放器] 又買左 600A。  ...23 wrigley 2012-6-10 03:51 277474 wrigley 2012-8-9 02:52
attach_img [請教] Surround的擺法 ngting 2012-8-8 22:19 31145 ngting 2012-8-8 23:19
attach_img [討論] plasma會唔會越用越蒙? seam 2012-8-8 20:52 71275 seam 2012-8-8 22:58
attach_img [顯示器] 終於買左樂聲p42st50!  ...2345 ^.^yin 2012-6-28 15:29 4413171 ^.^yin 2012-8-8 22:21
attach_img [請教] 救求!!!先鋒LX-83用家請進~THX!! trueHD 7.1 front height出唔到聲???  ...2 lo-b 2012-8-6 23:27 112364 lo-b 2012-8-8 21:54
attach_img [請教] 請問各位師兄, Pioneer LX-86幾時出, 比85多左D乜?  ...2 googleli 2012-8-7 14:54 112934 andprise 2012-8-8 16:37
attach_img [高清播放器] 有咩新Sigma機好介紹?  ...2 Barbapapa 2012-5-8 18:36 113757 allenyu 2012-8-8 15:45
attach_img [其他] AMP + Headphone chriskbchan 2012-8-8 11:30 61174 kkbut18 2012-8-8 14:38
attach_img [AV擴音機] Power of Amps helloall 2012-8-8 13:33 0796 helloall 2012-8-8 13:33
attach_img [藍光播放機] OPPO93 睇 BDMV..  ...2 bloodkid 2012-8-7 23:35 102737 galleryng 2012-8-8 12:58
attach_img [請教] front height  ...23 pmqq 2012-6-11 11:24 204522 vicchow 2012-8-8 12:11
attach_img [討論] logitech 650問題  ...2 黑貓 2012-8-7 12:59 172478 depeche_lam 2012-8-8 10:30
attach_img [顯示器] [Plasma]42吋panasonic用黎打機邊部最好,筆直9K kevinlost 2012-7-26 22:30 62106 車寶山 2012-8-8 07:22
attach_img [請教] Pioneer amp + Focal speaker 用家 夾聲問題  ...23 fatkie 2011-7-7 18:57 215831 jeremymak 2012-8-8 07:04
attach_img [喇叭組合] BOSE 5.1邊到買有得平? 無聊小貓 2012-8-3 12:24 72595 無聊小貓 2012-8-8 00:02
attach_img [AV擴音機] Arcam AVR360 vs Cambridge Audio 650r  ...2 bigbuffalo 2012-8-6 09:52 102951 helloall 2012-8-7 23:56
attach_img [顯示器] LG 47LW6500 左右兩邊位漏光問題  ...23 jkdfung 2012-7-22 03:56 275534 jkdfung 2012-8-7 22:59
attach_img [討論] av amp sony好過安橋  ...23456..17 黑貓 2012-7-26 16:28 16926255 keke323 2012-8-7 22:53
attach_img [藍光播放機] SONY s590 OR PANASONIC BD110 kcichung 2012-8-5 11:53 31335 kcichung 2012-8-7 22:37
attach_img [高清播放器] 第三代 Apple TV 香港正式公開發售,官方售價HKD788  ...23456 阿定 2012-6-27 14:28 5814571 cheungmeimei 2012-8-7 22:02
attach_img [請教] 在廣州可以買到心頭好嗎? loversgolden 2012-8-7 15:10 41022 loversgolden 2012-8-7 21:25
投票 attach_img [高清播放器] Olveia vs MagicTV vs Eight vs ViewSonic vs Imationi-Pro 高清機頂盒投標  ...23456..12 toys_hobby 2010-2-22 21:24 11356048 s_S 2012-8-7 19:22
attach_img [顯示器] 女人都係鐘意靚仔,但求入屋,就帶個靚仔回家 agree  ...23 chacha1222 2012-8-6 17:43 266287 robot388 2012-8-7 17:05
attach_img [請教] 請問各位師兄, Panasonic VT50 出左未 (行貨)? googleli 2012-8-7 14:53 31050 fishoil 2012-8-7 17:02
attach_img [顯示器] 關於3d眼鏡 thkx 2012-8-7 02:57 11102 MingSir 2012-8-7 15:12
attach_img [請教] apple tv 3  ...23 kkbut18 2012-8-3 18:46 234579 kkbut18 2012-8-7 14:06
attach_img [請教] 新手配喇叭 tomycls 2012-8-4 12:05 3862 tomycls 2012-8-7 13:28
attach_img [討論] 整條十仔線玩下 agree  ...23456 黑貓 2012-8-3 00:33 508032 elkk 2012-8-7 11:35
attach_img [請教] PS3 kkbut18 2012-8-7 00:10 51084 chanchung23 2012-8-7 10:35
attach_img [請教] 我又買左 AVIANO 7 買左的師兄點樣煲熟佢~  ...2 lyhsam 2012-8-5 17:40 102445 lyhsam 2012-8-7 00:39
attach_img [請教] 應該在Player,還是AMP內,選擇Dts與杜比模式呢? tinsly 2012-8-6 23:20 31043 MSZ 2012-8-7 00:06
attach_img [請教] 新仔求教點樣鋪喇叭線靚仔啲??  ...23 kelemmi 2012-8-2 14:07 284138 devillee123 2012-8-6 23:43
attach_img [顯示器] 60" 3D tv 邊部好?  ...234 櫻井廣海 2012-7-24 20:29 317848 櫻井廣海 2012-8-6 23:38
attach_img [重低音] MM8 突然冇聲  ...234 autumn_ming 2012-6-23 20:41 397130 YYSKY 2012-8-6 20:19
attach_img [重低音] 終於忍唔住,Mordaunt-Short Aviano 7入手 agree  ...234 timmy81 2012-8-2 09:07 399775 timmy81 2012-8-6 15:52
attach_img [請教] HDMI入牆 櫻井廣海 2012-8-6 14:35 61887 billymud 2012-8-6 15:12
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊