設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] DLP投影機出現黑點和光點......?? skyfiction 2012-11-13 13:51 12110 schumy 2012-11-17 08:43
attach_img [藍光播放機] oppo 93?  ...234 小仲 2012-11-15 23:41 354249 唉冬撈 2012-11-17 02:38
attach_img [討論] 其實大家知唔知?  ...2 chacha1222 2012-11-16 13:51 121935 hin5509 2012-11-17 00:45
attach_img [AV擴音機] 3010真係甘好賣? 加價?  ...234 cosworth01hk 2012-11-12 16:41 314890 wwwhifi 2012-11-16 23:54
attach_img [AV擴音機] 新手應如何選擇Onkyo, Denon, Yamaha 新人帖  ...234 funchueng 2012-11-16 09:29 316963 galleryng 2012-11-16 22:38
attach_img [AV擴音機] Yamaha 3020 新人帖  ...23 dtshd 2012-10-25 10:17 214821 Let-Go 2012-11-16 20:32
attach_img [請教] OPPO 93 VS 95  ...23 wwwhifi 2012-11-15 23:09 212878 HD308 2012-11-16 17:50
attach_img [請教] 大門裝隔聲門大幾$ ?  ...2 kenchu6 2012-10-31 22:55 174829 wwwhifi 2012-11-16 16:31
attach_img [家訪討論] 私訪發燒友Raymondwan[全文完筆]  ...23456..15 鐵心心 2010-12-9 16:47 14751910 CDR 2012-11-16 15:45
attach_img [家訪討論] 難忘的 SMK 體驗..... agree  ...2345 Lok80 2012-11-11 21:42 497786 qq1122yq 2012-11-16 15:31
attach_img [藍光播放機] 請問 Oppo 93 係幾多A 同幾多mm Fuse? frankiechan 2012-11-16 15:07 01680 frankiechan 2012-11-16 15:07
attach_img [請教] 請問我既情況部AV AMP輸出應該設定幾多 Ω ? tennishk 2012-11-16 07:49 41045 waion1985 2012-11-16 13:54
attach_img [AV擴音機] Yamaha RX-A3010 & 所有其他Y記型號 --- 討論及心得分享區 digest  ...23456..7 robertnike 2012-11-9 22:56 6813350 lokman886 2012-11-16 12:20
attach_img [喇叭線] 喇叭線一問  ...23456..7 maptin1234 2012-11-13 20:06 6010205 maptin1234 2012-11-16 12:13
attach_img [AV擴音機] LX-86 nokyan822 2012-11-15 22:11 91550 keke323 2012-11-16 11:31
attach_img [討論] 請問大家對後置點擺 playboy 2012-10-4 16:27 71590 clarencekwl 2012-11-16 11:21
attach_img [討論] Surround 十大謬誤,你知多少!?  ...23 HOHOHO 2012-11-9 19:05 204283 HOHOHO 2012-11-16 10:06
attach_img [HDMI線] VIABLUE S-900 SILVER HIGH-SPEED HDMI  ...2 kenneth529 2012-10-9 00:00 113045 yard 2012-11-16 09:59
attach_img [請教] 買電源線 dpcs 2012-11-16 00:07 2942 jason1969 2012-11-16 09:21
attach_img [討論] 天龙 AVR-4520 系旗舰机0羊???  ...23 Jackiewakusome 2012-11-15 11:07 222988 NETDSL0100 2012-11-16 00:56
attach_img [顯示器] 江湖救急~~小弟想買Sony KDL-32EX650~~ TonyTDK 2012-11-7 22:27 51920 笨柒SONIC 2012-11-16 00:50
attach_img [AV擴音機] SC-LX86連線問題 nokyan822 2012-11-11 14:16 21110 nokyan822 2012-11-16 00:27
attach_img [請教] 無用唱盤將phono input 位短路問題! hin5509 2012-11-15 23:50 2872 hin5509 2012-11-16 00:04
attach_img [HDMI線] 堅過diamond的hdmi線 agree  ...234 chacha1222 2012-11-9 20:18 366271 Samson2011 2012-11-15 23:51
attach_img [電源線] 新手向各位師兄請教.....  ...23 lokman886 2012-11-15 19:50 273018 plnl88 2012-11-15 23:34
attach_img [討論] 大家知道香港就快有3D電視播放啦  ...234 YYSKY 2012-11-10 01:16 314264 wwwhifi 2012-11-15 23:24
attach_img [請教] 3.5mm 延長線 delasell 2012-9-1 13:52 82269 wwwhifi 2012-11-15 23:20
attach_img [HDMI線] 淘到寶  ...2 ronaldho99 2012-11-14 00:07 173463 t40105 2012-11-15 23:15
attach_img [請教] Montior Audio GX-100及GX-150C喇叭(已購入)  ...23 kcmak43396 2012-11-7 20:30 203040 avlam 2012-11-15 22:17
attach_img [AV擴音機] 擴音機一問  ...2 louis001 2012-11-14 17:44 152146 louis001 2012-11-15 20:55
attach_img [高清播放器] Blu-Ray-BDMV問題 barrychiki 2012-11-4 15:45 62133 timmy81 2012-11-15 20:22
attach_img [請教] 新問電源線問題??  ...23 lokman886 2012-11-14 09:39 232753 lokman886 2012-11-15 20:11
attach_img [請教] 想買cheap cheap blu ray機  ...234 tsewongsheung 2012-11-11 22:11 323795 tsewongsheung 2012-11-15 19:46
attach_img [HDMI線] 團購的VIABLUE HDMI,GOODIE GOODIE doordoor999 2012-9-13 20:58 72492 wah.de 2012-11-15 19:35
attach_img [高清播放器] 用AnyDVD 同 DVDFab 整出黎嘅iso 會有分別? myblue 2012-11-14 16:14 52048 myblue 2012-11-15 19:27
attach_img [電源線] 十仔電源線唔夠長  ...2345 kitempire 2012-10-22 08:50 456733 dpcs 2012-11-15 19:00
attach_img [AV擴音機] LX-85 or Emotiva XPA-5?  ...2 frankpoon 2012-9-27 07:59 102637 frankpoon 2012-11-15 17:57
attach_img [請教] BELKIN PUREAV 拖板  ...2 ato149 2012-11-14 09:54 163089 Tailiang 2012-11-15 17:47
attach_img [顯示器] 發揮電視潛能濾斗濾2 agree  ...2 bensoncfmak 2012-11-14 10:24 133985 umojim 2012-11-15 16:38
attach_img [主題新聞] 提供更大試聽空間 DMA 尖沙咀分店正式開幕 (新聞中心資訊) Miran 2012-11-15 08:35 11392 calcal 2012-11-15 13:42
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊