設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 新人新玩, 先黎2.0 - 2.1. 首睇 pioneer VSX-522-K vs Yamaha rxv373b 新人帖 cselton 2013-1-20 22:45 41418 cselton 2013-1-22 19:28
attach_img [請教] 維修喇叭 yin206 2013-1-22 17:37 1813 ho55699 2013-1-22 18:02
attach_img [討論] magic tv 幾時會出新款機呢?(除7000D MINI外) hit87761 2013-1-13 14:28 92643 gikifk 2013-1-22 17:44
attach_img [喇叭組合] 國美旬野 agree  ...23 jjqqjj 2013-1-21 16:28 224261 lost1024 2013-1-22 16:12
attach_img [請教] 有同事想玩下AV  ...23 JKC710 2013-1-21 16:09 202601 JKC710 2013-1-22 13:52
attach_img [請教] 後置喇叭請教  ...23 max1 2013-1-18 12:32 202844 max1 2013-1-22 12:41
attach_img [其他] Teledevice+ 2T ext buffalo 手機發帖 itoy2008 2013-1-22 02:19 1868 itoy2008 2013-1-22 12:30
attach_img [AV擴音機] 5009 或 5010, 決定買行貨了  ...234 tickle 2013-1-20 23:02 354473 yuppi 2013-1-22 12:19
attach_img [藍光播放機] 用Denon 師兄請入  ...2 kahochan83 2013-1-19 12:33 162243 corolladv 2013-1-22 09:59
attach_img [請教] 今日發現喇叭有嗚嗚聲... hANGSIU 2013-1-20 22:06 71675 YYSKY 2013-1-22 08:10
attach_img [顯示器] LG LM8600開箱 agree  ...23456 ckinghin 2013-1-16 13:03 549108 yujeffhk 2013-1-22 06:52
attach_img [請教] 新手請教5.1+Amp 新人帖 kwanshing 2013-1-18 16:30 91207 WildKid 2013-1-22 04:50
attach_img [請教] SVS小郵筒配Sommer 6mm有否效果及後置喇叭掛牆架安裝 agree  ...2345 ltcHD 2013-1-18 11:11 458011 hh12 2013-1-22 04:16
attach_img [AV擴音機] 又係開LX56,但有更多問題要請教 agree  ...23 chakat 2013-1-19 20:08 243368 Gorgeous 2013-1-22 01:58
attach_img [討論] 點解兩隻BD音效差咁遠? 天姬戰 OR DTS-HD試機碟  ...23 LCPD 2013-1-17 22:48 293815 louis001 2013-1-22 01:01
attach_img [顯示器] 老婆想買!锖請問LG 55LM9600用得過嗎? dicochia 2013-1-21 04:34 72567 dicochia 2013-1-22 00:52
attach_img [顯示器] 今日做咗一件好內疚的事.... agree  ...234 孤身走我路 2013-1-20 16:59 395550 edlsang 2013-1-21 23:35
attach_img [顯示器] 終於輪到自己開箱喇(JVC X75) agree  ...234 pac 2013-1-16 10:40 316371 pac 2013-1-21 23:26
attach_img [AV擴音機] Onkyo安橋 TX-NR1007,如何看 3D? 新人帖 tommy5637 2013-1-21 18:39 41016 tommy5637 2013-1-21 23:13
attach_img [討論] 死哪,我對耳仔係咪有問題呀?  ...2 peterpan55 2013-1-21 01:05 101898 鐵心心 2013-1-21 23:11
attach_img [顯示器] 頭痛問題3D TV fshair 2013-1-21 12:34 51437 fshair 2013-1-21 22:35
attach_img [請教] 投影機 jeff113 2013-1-21 09:36 4834 mantam121 2013-1-21 21:38
attach_img [討論] 上黎 76多,真係當破財擋災 (Fuse........)  ...2345 ball0936 2013-1-20 17:17 404528 gikifk 2013-1-21 21:16
attach_img [高清播放器] Dune HD Base 3D (Sigma 8672/3) 已經有測試!! ihmcjacky 2013-1-21 12:33 65081 myblue 2013-1-21 20:38
attach_img [討論] 有冇ching用focal bird 2.1 ? AHFUTIGER 2013-1-9 14:16 51448 a4apple 2013-1-21 20:37
attach_img [討論] 國美敗走香港 3.16全線結業  ...234 小瑟 2013-1-21 10:21 313803 Frisby75 2013-1-21 18:47
attach_img [請教] Blu-ray碟聲效問題 yeungwh 2013-1-21 16:27 2837 yeungwh 2013-1-21 18:42
attach_img [高清播放器] Realtek1185 vs ATI display card lazioman 2013-1-17 20:33 11839 billymud 2013-1-21 17:55
attach_img [影音配件] 分享taobo購的喇叭腳架 agree  ...234 chaser 2012-11-15 11:59 327001 tobis 2013-1-21 14:50
attach_img [高清播放器] Pioneer BDP-450 v5.08 firmware update  ...23 Specialized 2013-1-9 12:21 236432 ihmcjacky 2013-1-21 13:29
attach_img [請教] Oppo103/105 & Win 64bit ISO問題  ...2 lemonstar 2013-1-18 22:05 123663 lemonstar 2013-1-21 13:07
attach_img [請教] 除Oppo93,95外,還有其它可播iso的player嗎? Anka 2013-1-9 21:59 71936 leojai 2013-1-21 12:10
attach_img [請教] Energy RC 10 clarion_1989 2013-1-21 11:36 0914 clarion_1989 2013-1-21 11:36
attach_img [請教] 低音維修OR選購意見 新人帖  ...2 Makiching 2013-1-20 10:56 151933 wing2188 2013-1-21 11:33
attach_img [電源線] 窮人生日禮物之美色當前(已新增簡單聽感P.2) 手機發帖  ...2 xanthony 2013-1-10 11:20 132941 xanthony 2013-1-21 10:59
attach_img [重低音] 甘願為你食樹皮~~JL 112 agree  ...23456..7 gp250 2013-1-13 19:58 697878 barrychiki 2013-1-21 10:29
attach_img [喇叭組合] 請問平靚正電腦5.1喇叭推介 Mandom 2013-1-20 13:09 32145 blindfaith3by8 2013-1-21 07:39
attach_img [電源線] Sine sa-5 内部电線是串联定係並联 新人帖  ...2 Howie 2013-1-19 04:30 132445 Howie 2013-1-21 05:03
attach_img [高清播放器] Dune 喺 CES 2013 展示最新3部機  ...234 iskywalker 2013-1-12 18:05 347565 mixmaster 2013-1-20 23:42
attach_img [天線] 我終於都換左天線啦!! Audioquest HD6-3 手機發帖  ...23456..7 fungl 2012-12-24 00:45 6314350 joelcan 2013-1-20 23:07
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊