設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 請教後置組合 garytse0210 2013-1-24 01:05 81201 garytse0210 2013-1-24 21:58
attach_img [高清播放器] 請問用DUNE機 字幕播放及下載 garytse0210 2013-1-24 01:12 41281 garytse0210 2013-1-24 21:54
attach_img [電源線] 太陽火 HRS 10 & 馬蘭士 SR5006 用咩電源線好呢?  ...2 garytse0210 2013-1-24 01:00 103271 rc1 2013-1-24 21:39
attach_img [電源線] PS audio ac-3 or MAS HD 50a 適合用在擴音機 Howie 2013-1-21 16:57 81823 Howie 2013-1-24 21:12
投票 attach_img [AV擴音機] 近排身痕....  ...234 yuppi 2013-1-20 16:03 384822 yuppi 2013-1-24 20:29
attach_img [高清播放器] 平靚正 Android TV Box vchai 2013-1-23 17:39 12378 vchai 2013-1-24 20:23
attach_img [請教] 55"電視安裝的高度  ...2 spikechau 2013-1-24 08:54 152369 spikechau 2013-1-24 19:20
attach_img [AV擴音機] soundbar hui8 2013-1-9 15:20 51449 Mr.Yamaha 2013-1-24 14:21
attach_img [高清播放器] 有點灰心.......想放棄玩AV!! C300 好難玩...  ...2 76joe 2012-12-4 02:02 174088 ming 2013-1-24 12:11
attach_img [喇叭組合] 問 Kilpsch Reference RS42 II akira11092 2013-1-23 17:52 91940 akira11092 2013-1-24 11:38
attach_img [高清播放器] <問題> PS3 播唔到3D BLU-RAY... wai911 2012-9-6 19:08 72520 rcsmhk 2013-1-24 09:37
attach_img [請教] 新居影音入手問題[新手影音計劃] 新人帖 xjapan1983 2013-1-23 15:31 81252 xjapan1983 2013-1-24 09:21
attach_img [請教] 購買pioneer 450***結果買左450 JB版 sport2in1 2013-1-23 14:18 51595 gikifk 2013-1-24 07:19
attach_img [重低音] $6000 - $7000 Subwoofer 有咩選擇?  ...2 tickle 2013-1-23 12:31 183356 mantam121 2013-1-24 01:03
attach_img [請教] SINE SA-5 (Silver Cryo)拖板  ...234 taianna 2013-1-18 00:17 307463 taianna 2013-1-24 00:15
attach_img [投影機/幕] lg hecto projector 好正 ptuak47 2013-1-23 16:36 41409 YYSKY 2013-1-24 00:04
attach_img [請教] DVD player 唔播 正版音樂 CD 碟 agree  ...2 billymud 2012-11-29 22:24 121912 billymud 2013-1-24 00:01
attach_img [請教] PANASONIC第4代3D眼鏡  ...2 kamnin 2012-11-7 17:11 184106 rcsmhk 2013-1-23 21:28
attach_img [影音配件] 求推介 CHLAW 2013-1-23 18:00 51020 jjqqjj 2013-1-23 19:13
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-LX55  ...23 cth516 2013-1-20 19:00 273842 pkfleung 2013-1-23 18:33
attach_img [請教] 用乜器材睇dark knight rise最好?  ...2 PIG2009 2013-1-22 18:10 132253 gikifk 2013-1-23 17:01
attach_img [高清播放器] Dune H1同PCH A300唔知楝邊部好  ...23 omni10 2012-10-16 20:42 275322 the_1 2013-1-23 16:06
attach_img [HDMI線] 請教 HDMI 之分配 ckw1 2013-1-23 10:45 71546 ckw1 2013-1-23 16:00
attach_img [討論] 日本旅行中 JAPAN53 2013-1-20 22:02 31128 sam2004 2013-1-23 15:01
attach_img [重低音] M&K SOUND推出全新超低音喇叭  ...2 風仔風仔仔 2013-1-21 19:03 163272 SodaWater 2013-1-23 13:15
attach_img [訊號線] Have any Ching use this Oehlbach Cable as coaxial jjjjjn 2013-1-23 12:57 01632 jjjjjn 2013-1-23 12:57
attach_img [藍光播放機] 代友一問:oppo-93 kimcity 2013-1-23 02:14 3930 kefana 2013-1-23 12:46
attach_img [請教] 我有部Pioneer htz 222bd, 用電腦or ps3 都冇顯示用緊咩音效signal 新人帖 saiaskia 2013-1-23 11:09 0902 saiaskia 2013-1-23 11:09
attach_img [請教] EQ SYSTEM AHFUTIGER 2013-1-22 17:07 21259 AHFUTIGER 2013-1-23 10:15
attach_img [討論] CAMBRIDGE P500 有冇CHING用緊??? AHFUTIGER 2013-1-23 09:54 0706 AHFUTIGER 2013-1-23 09:54
attach_img [請教] 新手請教駁喇叭線問題 No.5 2013-1-22 00:36 31443 Gorgeous 2013-1-23 02:56
attach_img [藍光播放機] Oppo BDP-103 用 hdmi in 駁另一部DVD機,對畫質改善到幾多? msms0118 2013-1-16 01:36 41952 msms0118 2013-1-23 01:36
attach_img [喇叭組合] 又一頭痛問題!!MK950 vs MK s150 help me  ...2 76joe 2013-1-21 03:54 163589 76joe 2013-1-23 01:30
attach_img [藍光播放機] 好頭痛!好頭痛。105 or 103? Help me  ...23456..8 76joe 2013-1-16 02:45 778015 hugomember 2013-1-23 00:46
attach_img [請教] 請問有冇師兄知到大陸買Sony KDL-55HX950 古晶 2013-1-22 18:04 91386 古晶 2013-1-22 22:58
attach_img [其他] 終於都出鋪"屎" agree  ...2 rosssze 2013-1-19 16:41 193522 lokman886 2013-1-22 20:43
attach_img [請教] monster hts1000瀘波 coody 2013-1-20 19:22 61354 jjqqjj 2013-1-22 20:14
attach_img [討論] 請教:不想換AV,Onkyo安橋 TX-NR1007,如何看 3D?  ...2 tommy5637 2013-1-21 18:40 152157 kc2wong 2013-1-22 19:53
attach_img [請教] MK mx350選擇電源線問題 kenji00543 2013-1-22 19:53 01176 kenji00543 2013-1-22 19:53
attach_img [高清播放器] Music Player poetrypoon 2013-1-22 00:37 11162 malretep 2013-1-22 19:43
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊