設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 封箱四年,今日終於可從見天日 新人帖 agree  ...2345 billy3310 2013-5-19 22:45 456910 billy3310 2013-5-28 16:23
attach_img [喇叭線] 想買線比scandyna micropod 接後置同中置 pantaron 2013-5-6 15:16 21894 pantaron 2013-5-28 13:54
attach_img [喇叭組合] 開下箱, 解下毒... OMD 5 agree  ...234 binge 2013-5-4 21:19 345592 winikon 2013-5-28 13:21
attach_img [請教] Emotiva XPA-5後級 COW45 2013-5-22 13:12 65425 winikon 2013-5-28 13:18
attach_img [1080高清電視] 選購 LCD/LED TV tohui 2013-5-28 12:21 31358 viccat 2013-5-28 12:50
attach_img [討論] KEF KHT2005.3 Promotion 新人帖  ...23 小寶老豆 2013-5-22 18:07 234118 小寶老豆 2013-5-28 12:40
attach_img Pan 記plasma 唔知幾時有新款?  ...2 jclove 2013-5-19 21:07 193285 David123 2013-5-28 12:37
attach_img [AV擴音機] 其實Amp需不需用濾波濾電  ...2 jjjjjn 2013-4-11 13:41 164344 quntinchan 2013-5-28 12:17
attach_img [請教] 105 BDP 用邊條好  ...2345 cmlee 2013-5-23 15:35 465141 plnl88 2013-5-28 12:01
attach_img [藍光播放機] 新人想問問邊部3D藍光機岩我用? 新人帖  ...23 frogfrog58 2013-5-13 03:21 299313 frogfrog58 2013-5-28 10:44
attach_img [請教] 請教買電視(唔駛要3D) lty2610 2013-5-26 23:22 81538 lty2610 2013-5-28 09:26
attach_img [AV擴音機] 請教Anthem MRX-700 定揀Cambridge 751r呢?  ...23456..7 Marco168 2013-5-21 20:42 638065 stjo 2013-5-28 02:19
attach_img [請教] $500左右 3米長HDMI線 kelvin_chung78 2013-5-27 23:11 6970 kelvin_chung78 2013-5-27 23:51
attach_img [AV擴音機] Onkyo 818 Audyssey 校準 sunday706 2013-5-27 11:04 51592 jayzhk 2013-5-27 23:20
attach_img [請教] 請教所有M&K 55T 用家指教 darko 2013-5-23 15:46 81078 5.1外星人 2013-5-27 22:48
attach_img [藍光播放機] Oppo 93 播BDMV 問題 farm113 2013-5-27 14:39 41344 farm113 2013-5-27 22:35
attach_img [請教] 請推介$3000左右的CD機  ...23 Mandom 2013-5-26 21:02 212929 Mandom 2013-5-27 22:24
attach_img 請問你地的plasma閃得勁嗎﹖  ...23 chaser 2013-5-25 16:25 223203 WildKid 2013-5-27 19:35
attach_img [請教] 關於onkyo amp JAPAN53 2013-5-16 15:08 31266 小仲 2013-5-27 17:41
attach_img [天線] 有冇扁身嘅天線? josephm 2013-1-2 19:58 44577 Frisby75 2013-5-27 15:13
attach_img [請教] Delete - [閱讀權限 255] stephenwan 2013-5-27 11:55 5363 stephenwan 2013-5-27 14:32
attach_img [請教] 想買部$10000樓下唔駛有3D嘅47"LED TV...... LittleS 2013-5-27 12:55 3786 關大爺 2013-5-27 14:00
attach_img [藍光播放機] oppo 93 nippon 2013-5-22 15:42 11435 leqee 2013-5-27 10:22
attach_img [投影機/幕] 剛回家收箱 agree  ...23456..11 edlsang 2013-4-23 16:32 10013910 bigair 2013-5-27 00:49
attach_img [家訪討論] 今日去咗edlsang ching 度 agree  ...23456..12 rlwk2009 2013-5-21 21:00 11512957 keith688 2013-5-26 23:50
attach_img [請教] DLNA連接notebook播片問題 tony019002 2013-5-26 22:20 01211 tony019002 2013-5-26 22:20
attach_img [高清播放器] 有冇有港版<新宇宙威龍>BD的師兄可以抽個中文字幕俾我? ryan2012 2013-5-26 21:14 01352 ryan2012 2013-5-26 21:14
attach_img [電源線] 換了2.5mm SOMMER 電源線 agree  ...23456..12 momolee 2013-3-3 02:13 11619821 Samson2011 2013-5-26 21:05
attach_img [請教] 香港電台高清頻道 wash 2013-5-26 16:24 31620 wantai288 2013-5-26 18:23
attach_img [喇叭線] 如何將5.1電腦喇叭駁落電視 新人帖 littlesean 2013-5-24 21:02 44514 roland4542 2013-5-26 17:41
attach_img [電源線] 不要浪費!  ...234 alice72714 2013-5-25 13:48 344944 xxx138 2013-5-26 16:20
attach_img [教學] 音壓問題 darko 2013-5-26 08:04 52412 JKC710 2013-5-26 14:45
attach_img [投影機/幕] 180 degree television for the home? yin918 2013-5-26 11:58 01034 yin918 2013-5-26 11:58
attach_img [討論] Pioneer VSX-1123K 有行貨未? 新人帖 ringo_ng 2013-5-26 11:30 01370 ringo_ng 2013-5-26 11:30
attach_img [AV擴音機] 請教yamaha 3020 用家一個問題 andy33 2013-5-19 14:02 61520 Mr.Yamaha 2013-5-26 10:54
attach_img [投影機/幕] 中毒了 agree  ...2 oyoung999 2013-5-2 01:27 143069 wai.com 2013-5-26 02:38
attach_img [請教] 邊度可以買到音壓計?  ...2 fatkie 2013-5-25 18:16 112486 billy3310 2013-5-26 01:30
attach_img [喇叭組合] 想買Cambridge Audio Minx S325 Eric627 2013-5-25 21:19 01450 Eric627 2013-5-25 21:19
attach_img [請教] 我的AMP OnkyoTX-NR616 HDMI輸出唔到??? 新人帖 mr.k 2013-5-20 07:27 71160 mr.k 2013-5-25 20:49
attach_img [投影機/幕] 我想問下,有无教人安装投影机的圖... 新人帖 ws00799131 2013-5-25 20:29 01084 ws00799131 2013-5-25 20:29
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊