設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] SAMSUNG ATIV ONE 7 新人帖 catcatfish 2013-6-7 22:23 0751 catcatfish 2013-6-7 22:23
attach_img 有無帥兄係外國PANASONIC網站,買過TV返香港! khtang18 2013-6-7 16:58 41156 小仲 2013-6-7 19:40
attach_img [喇叭組合] $10000左右座地喇叭 gerrard 2013-6-3 01:52 42056 MINKEN147 2013-6-7 18:29
attach_img [請教] YAHAMA 合併配KEF lovelyannie 2013-6-6 23:43 21073 rlwk2009 2013-6-7 16:29
attach_img [1080高清電視] sony 定 panasonic? wis23 2013-5-26 18:10 93154 POWER 2013-6-7 16:20
attach_img PANASONIC TH-P50ST50H or Sony KDL-50W700A  ...23 ronlai 2013-5-30 13:40 285076 wkchung 2013-6-7 14:40
attach_img [高清播放器] 想換部BD 機....請問有咩推介....$最好800內 新人帖 chanckh 2013-6-6 05:46 51724 billymud 2013-6-7 11:10
attach_img [請教] 想買組喇叭比電腦用 some1kyle 2013-6-6 01:24 81191 SkyGeo 2013-6-7 10:36
attach_img [討論] MARANTZ SR5007 $5000 ok嗎? joe02 2013-6-6 19:24 71662 david1503 2013-6-7 09:04
attach_img [其他] TVB Pearl 明珠生活 KEF Store!!!  ...2 KEF-HK 2013-6-6 09:34 102443 小寶老豆 2013-6-7 06:57
attach_img [請教] Subwoofer 維修 eddiehuihk 2013-6-6 13:34 21310 eddiehuihk 2013-6-7 06:46
attach_img [請教] Inakustik 502有分方向? deviltbear 2013-6-4 22:30 61124 fatkie 2013-6-7 04:59
attach_img [請教] oppo83 個laser head 壞><  ...2 benny888 2013-5-13 20:08 191592 benny888 2013-6-7 02:52
attach_img [討論] HTPC研討家訪 agree  ...23456..30 pac 2013-2-6 14:01 29628293 pac 2013-6-6 22:32
attach_img [請教] 求救呀!818點set到聽歌只出前置呀?  ...23 deviltbear 2013-6-5 22:57 262386 rlwk2009 2013-6-6 21:36
attach_img [請教] 請問9700用818點set聽歌先最好? deviltbear 2013-6-6 18:20 2910 deviltbear 2013-6-6 20:10
attach_img [請教] 請問呢套 Jamo 360 s35 5.1如何? 新人帖 ~嘉輝~ 2013-6-6 18:49 11330 小仲 2013-6-6 19:41
attach_img [1080高清電視] 想上大陸換部65吋LED 新人帖  ...2 bigmic28 2013-5-31 13:26 133091 bigmic28 2013-6-6 15:17
attach_img [AV擴音機] 對Marantz AV-8801 Pre Amp 點睇?  ...2 kid 2013-6-6 11:30 122466 kid 2013-6-6 14:44
attach_img [請教] 超底音 FY706 2013-6-6 12:33 7874 Szelong 2013-6-6 14:27
attach_img [討論] 明天準備買q900同818  ...234 ken10267 2013-6-1 22:38 303278 new_ey 2013-6-6 14:13
attach_img [請教] bluray lens cleaner ?  ...23 benny888 2013-6-3 16:31 213468 billymud 2013-6-6 13:27
attach_img [喇叭組合] 師兄,Creative T3150W 2.1喇叭如何 Cheong448 2013-6-6 13:02 01228 Cheong448 2013-6-6 13:02
attach_img [請教] KEF Q7 配AMP 新人帖  ...2 joe02 2013-6-4 17:44 141970 joe02 2013-6-6 09:03
attach_img [藍光播放機] [開箱] 我都試下Oppo 103威力先~ agree  ...23456..10 Jeffyy 2013-5-27 15:46 9211592 new_ey 2013-6-6 08:43
attach_img [討論] 拖板輸入  ...2 nippon 2013-6-5 07:41 152349 tennishk 2013-6-6 07:31
attach_img [AV擴音機] 山葉A-S3000/CD-S3000正式官方資料/官圖 agree MSZ 2013-4-21 02:36 12639 MSZ 2013-6-6 06:50
attach_img [影音配件] 新玩具,Sony MDR DS7500 attachment agree  ...23 jerrygel 2012-7-24 01:08 288732 nokyan822 2013-6-6 00:24
attach_img [主題新聞] OPPO 夏日星級大優惠 (新聞中心資訊)  ...2 Miran 2013-6-4 19:23 193237 lamfatlun 2013-6-5 23:39
attach_img [高清播放器] 請教有關 Himedia(海美迪)Media Player 900c聲音問題 新人帖  ...2 hcchan514 2012-12-20 11:23 115052 terry9394 2013-6-5 23:06
attach_img [影音配件] 買到啦。。。 agree  ...23 blackcolor 2013-6-4 16:58 293676 xxx138 2013-6-5 22:28
attach_img [高清播放器] Himedia HD900A 搖控器壞左 rukawa20001 2013-6-5 18:54 21735 rukawa20001 2013-6-5 22:23
attach_img [藍光播放機] 有冇人用緊Denon DBT 3313?  ...23 ming25 2013-6-4 23:34 234318 ming25 2013-6-5 20:44
attach_img [AV擴音機] 新玩具ONKYO5010 agree  ...234 benkslau 2013-6-2 18:14 395242 yujeffhk 2013-6-5 20:19
attach_img [請教] 點可以解決十仔bob既問題,謝謝大家 古晶 2013-6-5 19:17 3871 mantam121 2013-6-5 19:52
attach_img [投影機/幕] 中幕毒  ...234 edlsang 2013-6-4 23:31 324856 gikifk 2013-6-5 18:03
attach_img [藍光播放機] [活動結束]OPPO 夏日星級大優惠 購BDP-103/105 送QDEO USB傳輸線 digest leqee 2013-6-5 15:32 01858 leqee 2013-6-5 15:32
attach_img [請教] 威力登SPL1000Ultra 配電源線 agree  ...234 chuwing 2013-5-21 23:31 334538 yamuling 2013-6-5 13:02
attach_img [藍光播放機] 身痕又買埋LX55 agree  ...23456 kelvin_chung78 2013-5-30 00:08 587025 kleung 2013-6-5 10:48
attach_img [電源線] 新玩具 agree  ...23 kamyungho 2013-6-4 00:04 233286 lkwah123 2013-6-5 10:47
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊