設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [重低音] [有利有弊] SVS NSD-12既缺點.  ...23456 JKC710 2009-9-6 16:17 5811537 ibat@sky 2009-9-11 13:03
attach_img [投影機/幕] capdase delux x cowpang 2009-9-11 11:19 11182 freeman324 2009-9-11 12:14
attach_img [藍光播放機] OPPO BDP-83 ruri 2009-9-10 17:22 82078 cwkam 2009-9-11 11:34
attach_img [投影機/幕] monster hdmi cable clarkwan 2009-9-9 19:07 71935 j300567 2009-9-11 05:57
attach_img [討論] 各位c hing, 小弟想買kht3005se jt9862 2009-9-9 22:13 31573 jt9862 2009-9-11 02:32
attach_img [討論] 有好野!幾底玩!  ...2 ckman0302 2009-9-10 17:21 173296 ckman0302 2009-9-11 01:12
attach_img [喇叭組合] 請問各位師兄, B&W 6系和Mezzo 6是否適合做AV喇叭?? googleli 2009-9-11 00:42 01524 googleli 2009-9-11 00:42
attach_img [討論] 新一代 AV Amp 基本比較 agree  ...23 ikkjr 2009-9-9 23:41 224433 ikkjr 2009-9-11 00:24
attach_img [討論] 請問各位師兄 ... 聲畫誰較重要?  ...23456..7 tomboy 2009-7-24 19:55 638521 paulyiu238 2009-9-11 00:23
attach_img [討論] LCD TV 換 Power Cord, 會否減低TV的壽命呢 kyoZ 2009-9-9 00:47 31288 kyoZ 2009-9-11 00:01
attach_img [藍光播放機] 買咗部普通dvd player啦步步高  ...2 88paul88paul 2009-9-10 12:29 134033 googleli 2009-9-10 23:36
attach_img [AV擴音機] 開箱圖文小報告 Pioneer LX-52 agree  ...23456..9 lemonstar 2009-8-29 16:52 8017638 ip8888 2009-9-10 23:30
attach_img [請教] ultralink ming226 2009-9-10 22:41 0966 ming226 2009-9-10 22:41
attach_img [AV擴音機] 有冇師兄用過Sony STR-DG510 AV Amp? br_calvin 2009-9-10 20:31 01106 br_calvin 2009-9-10 20:31
attach_img [請教] 散熱問題 chinchin 2009-9-10 14:35 71633 tennishk 2009-9-10 20:19
attach_img [討論] HDMI 問題 faith 2009-9-10 17:56 41594 hkbomberman 2009-9-10 19:13
attach_img [請教] Nanotec #320 or OTTOFON 3900  ...23 大玩偶 2009-9-10 11:54 203412 大玩偶 2009-9-10 18:07
attach_img [請教] 請幫手解答 THX space 2009-9-10 14:53 91600 space 2009-9-10 17:29
attach_img [投影機/幕] NORTHWIRE 20Aand18A分別 jay148 2009-9-8 11:13 93865 Einstein 2009-9-10 17:18
attach_img [喇叭組合] 小寶寶問題  ...23 yinglingl 2009-9-8 10:43 254384 dxvmon2000 2009-9-10 16:49
attach_img [請教] 新仔玩7.1/5.1 的疑問. . .  ...23456..7 conradha 2009-8-31 10:27 6510259 conradha 2009-9-10 15:23
attach_img [高清播放器] Western Digital TV Mini  ...2 ccting2009 2009-9-10 14:01 163571 wildwolf007 2009-9-10 14:34
attach_img [請教] 點先出到 Dolby TrueHD 音效?  ...23 alexn 2009-9-9 22:31 255310 bbb 2009-9-10 14:14
attach_img [討論] Now 個技術支援話 : yu93041 2009-9-10 12:14 41510 yu93041 2009-9-10 14:12
attach_img [投影機/幕] Blue Jean Cable  ...2 cowpang 2009-9-9 15:31 112644 qk1234 2009-9-10 13:20
attach_img [請教] buy tv 問題 cc2008 2009-9-9 21:53 81152 cc2008 2009-9-10 13:15
attach_img [請教] 5.1 喇叭 jasonbiker 2009-9-10 12:52 0897 jasonbiker 2009-9-10 12:52
attach_img [請教] 請問705 support 24p 嗎? syeah 2009-9-10 12:28 0845 syeah 2009-9-10 12:28
attach_img [AV擴音機] Elac喇叭,配Onkyo定Pioneer好?  ...23 canucks 2009-9-9 14:15 225344 alook8888 2009-9-10 11:41
attach_img [藍光播放機] V-DIGI MININ6的用家請問一些問題  ...2 cchhll01 2009-9-9 01:41 103032 cchhll01 2009-9-10 11:36
attach_img [請教] 2隻喇叭做中置要點set micma 2009-9-9 22:14 41517 micma 2009-9-10 10:16
attach_img [AV擴音機] 我轉咗會啦  ...23456 wahwah 2009-9-7 09:34 518669 hohodog900 2009-9-10 10:13
attach_img [重低音] 想換subwoofer, 有冇好介紹  ...2345 maskedrider 2009-8-24 22:15 4410345 hohodog900 2009-9-10 10:07
attach_img MagicTV 5000 入手  ...2 ZooKeeper 2009-9-9 21:16 163006 kan 2009-9-10 09:54
attach_img [投影機/幕] 秋風就起。。。  ...234 IDM 2009-9-9 18:10 304706 mas_cat 2009-9-10 09:27
attach_img [討論] Audessy Setting hkbomberman 2009-9-10 09:17 01071 hkbomberman 2009-9-10 09:17
attach_img [投影機/幕] 有冇Digital Out 線介紹 paulching 2009-9-9 10:13 51517 paulching 2009-9-10 09:00
attach_img [顯示器] V10H設定 David! 2009-9-10 08:42 01047 David! 2009-9-10 08:42
attach_img [重低音] 有無師兄知道SUNFIRE TRUE EQ 既價錢?  ...2 jjmouse 2009-9-9 20:21 103321 jjmouse 2009-9-10 08:20
attach_img [討論] 九月AV聚一聚 之 [ 雙線群英會 ]公佈出席名單  ...23456 maner394 2009-9-8 00:04 527645 粟米湯 2009-9-10 01:58
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊