設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 想問下呢隻soundmeter邊到有得賣呢? timlee672 2009-9-9 13:03 41476 timlee672 2009-9-10 01:19
attach_img [討論] 加左黑麻果然有料到  ...23456..8 鐵心心 2009-9-6 21:21 7611918 鐵心心 2009-9-10 00:08
attach_img [請教] 急問~ ecosse cs 2.3 speaker cable qk1234 2009-9-9 00:05 61991 qk1234 2009-9-9 23:02
attach_img [請教] 如何設定最佳效果 ?  ...23 大玩偶 2009-9-8 17:11 254396 alook8888 2009-9-9 22:56
attach_img [藍光播放機] PS3既DVD係咩區 pokingrun 2009-9-9 00:11 81712 pokingrun 2009-9-9 22:54
attach_img [投影機/幕] 有冇10m ~ 15m 長的hdmi線比projector用 lcyant 2009-9-5 09:12 81800 eexam 2009-9-9 22:39
attach_img [AV擴音機] 汁到個盒  ...2 supertenchung 2009-9-9 11:46 183436 freeboy 2009-9-9 22:24
attach_img [請教] 請問有無人用緊Sound Blaster X-Fi 駁AV Amp? googleli 2009-9-9 12:08 51358 hkbomberman 2009-9-9 21:20
attach_img [投影機/幕] SINE SA-5 拖板  ...2 lamswim 2009-9-6 23:46 134307 smallfatty 2009-9-9 18:56
attach_img [投影機/幕] audioquest hdmi-3 $660..平定貴?  ...23 clarkwan 2009-9-8 18:07 286888 clarkwan 2009-9-9 18:42
attach_img [討論] 收埋 D 線既煩惱~~~  ...23 yu93041 2009-9-8 18:28 254681 8-Man 2009-9-9 17:11
attach_img [投影機/幕] HDMI 介紹, 6M-7.5M for projector cocoduck2046 2009-8-23 18:48 41477 Einstein 2009-9-9 16:56
attach_img [重低音] Active Speaker 想玩埋SUBWOOFER jjmouse 2009-9-8 22:40 71652 googleli 2009-9-9 14:27
attach_img [請教] AV 新居+新手 7.1 請教  ...23 gtr 2009-9-8 14:54 254436 paulching 2009-9-9 13:50
attach_img [AV擴音機] onkyo初披露  ...23 elite 2009-9-7 00:28 275423 jzx100 2009-9-9 13:22
attach_img [討論] Wattgate 381 冷凍版  ...2 ckw3031 2009-9-9 01:44 104912 slac 2009-9-9 12:19
attach_img [請教] Klipsch Palladium Series googleli 2009-9-9 11:41 01071 googleli 2009-9-9 11:41
attach_img [喇叭組合] 後置貼牆放單面好定雙面好?  ...23 syeah 2009-9-8 15:00 276679 kimmy 2009-9-9 11:22
attach_img [請教] 投影幕大細選擇 ptuak47 2009-9-9 10:20 11199 chhanthony 2009-9-9 10:30
attach_img [投影機/幕] 幫友人造的硬嘢  ...23 hklin 2009-9-8 17:21 203724 jay148 2009-9-9 09:35
attach_img [投影機/幕] AQ SUB-3 有什麼優點?  ...2 hiulam 2009-9-7 14:38 185235 letsplay 2009-9-9 03:48
attach_img [顯示器] 請問1080p/50好D定是1080p/60D? jackeyz 2009-9-8 23:21 31395 jackeyz 2009-9-9 01:01
attach_img [藍光播放機] PANASONIC BD-30 用家  ...234 br_calvin 2009-9-6 13:15 356311 furanku 2009-9-9 00:46
attach_img [討論] 終於到我找到一個紙盒(P.9加了條寶品)  ...23456..10 MR.HO 2009-8-29 03:08 9012764 MR.HO 2009-9-9 00:33
attach_img [討論] 本人剛剛入手以下組合 風仔風仔仔 2009-9-8 22:45 41590 maner394 2009-9-9 00:26
attach_img [AV擴音機] Pionner LX71 Amplifer tcflex401 2009-9-8 23:22 51719 otigero 2009-9-9 00:24
attach_img [請教] Onkyo 876 vs Pioneer 71  ...2 cc2008 2009-9-8 22:03 162943 jasonbiker 2009-9-8 23:49
attach_img [AV擴音機] Yamaha RX-v1065 開箱 agree  ...234 wales06 2009-8-15 23:05 308298 soniccheong 2009-9-8 23:23
attach_img [藍光播放機] 去舊迎新、學人點燈 ⊙⊙⊙⊙⊙《PS3 Slim》  ...23456..7 aegysd 2009-9-8 10:38 6411332 kkkkk6681 2009-9-8 22:58
attach_img [喇叭組合] 有無人用呢隻 depeche_lam 2009-9-8 17:41 71910 randyma 2009-9-8 22:47
attach_img [藍光播放機] OPPO 買水貨有行貨服務....正  ...23456 yuppi 2009-9-1 19:39 519088 yuppi 2009-9-8 22:21
attach_img [AV擴音機] 我今次死啦....(P.6加左相&小小報告) agree  ...23456..12 cakecake 2009-9-6 13:51 11217000 cakecake 2009-9-8 22:10
attach_img [討論] 有野請教 ken2000 2009-9-8 19:16 21198 ken2000 2009-9-8 20:52
attach_img 救教!STB接Amp的方法  ...2 maskedtsang 2009-9-8 15:13 102357 maskedtsang 2009-9-8 20:52
attach_img [投影機/幕] 再插audioquest  ...2 starball 2009-9-3 21:31 153282 clarkwan 2009-9-8 19:44
attach_img [請教] 之前有篇文講三粒釘腳可以令喇叭處於水平位置 googleli 2009-9-8 15:02 41889 chyhm 2009-9-8 19:00
attach_img [請教] 有d咩機播2區DVD正....... 呀牛 2009-9-8 17:28 21131 kingleecm 2009-9-8 18:14
attach_img [請教] 分, 還是唔分  ...234 jassxzy 2009-9-7 11:42 395947 bbb 2009-9-8 18:10
attach_img [藍光播放機] 點解用PS3播Blu Ray 會好過Pioneer BDP120??  ...23456..8 mightyatoms 2009-9-6 11:32 7312805 Einstein 2009-9-8 17:22
attach_img [討論] YAHAMA1800 OR DENON2808 attachment  ...2 iamleonlee 2008-11-20 18:03 174293 syeah 2009-9-8 16:09
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊