設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-21 18:57 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-21 18:51
應該係.. 因爲好似隻隻game唔同…要check check ..

條線靚咗畫面就自然靚咗,當然速度都有關係啦,但係好似睇戲睇碟睇串流你覺得24好呀、定60好,分唔分到啊?

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-21 19:01 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-21 18:57
條線靚咗畫面就自然靚咗,當然速度都有關係啦,但係好似睇戲睇碟睇串流你覺得24好呀、定60好,分唔分到啊 ...

正常係分到~

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-21 19:06 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-21 19:01
正常係分到~

咁24有咩好?
60又有咩好吖?

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-21 19:07 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-21 19:06
咁24有咩好?
60又有咩好吖?


明顯流暢啲~
你分唔到…?😮?

6

主題

292

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
238663

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-21 19:08 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-21 19:01
正常係分到~

AB同步比較,電視/芒又要夠大,質素夠高,先分到。

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-21 19:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 快活人 於 2026-5-21 19:16 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-5-21 19:06
咁24有咩好?
60又有咩好吖?


24 好有電影feel,60就見仁見智,可能我冇食蘋果,比較主觀

評分

參與人數 1威望 +10 收起 理由
JayShiu@G + 10 非常認同呀。

查看全部評分

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-21 19:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 快活人 於 2026-5-21 19:30 編輯
JayShiu@G 發表於 2026-5-21 19:07
明顯流暢啲~
你分唔到…?😮?

流𣈱就單車唔會變摩托

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-21 19:16 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-21 19:21 編輯
快活人 發表於 2026-5-21 19:10
24 好有電影feel,60就見仁見智


係,碟機就用24比較好,但我都會設定去自動波。
至於Apple tv呢,我會設定去DV 60, 仲要鎖定佢, 你問我點解吖

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-21 20:18 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-5-21 20:23 編輯
morechoices 發表於 2026-5-21 19:08
AB同步比較,電視/芒又要夠大,質素夠高,先分到。


打機打得多.. 睇戲睇得多.. 就分到~
影音嘢成日話如果真係睇唔到聽唔到分別是最好~
因為可以慳唔少….

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
paris + 20 + 20 非常認同呀。

查看全部評分

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-21 21:47 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-21 19:06
咁24有咩好?
60又有咩好吖?

Leo兄 你有冇過 Avatar 3 60fps 同24fps 係好大分別!!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表