設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-28 17:06 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-28 15:46
梗係用牛+線喇

兩樣都冇呀😥
而且,照估部機唔係扯好多電,咁理論上牛定尿袋低noise d 呢 🤔

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-28 17:38 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-28 17:06
兩樣都冇呀😥
而且,照估部機唔係扯好多電,咁理論上牛定尿袋低noise d 呢 🤔 ...

冇就買囉,我覺得用牛會好啲
人生如戲、戲如人生,箇中情節、何須認真

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-28 17:56 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-28 17:06
兩樣都冇呀😥
而且,照估部機唔係扯好多電,咁理論上牛定尿袋低noise d 呢 🤔 ...

如A數夠用尿袋noise 低d

評分

參與人數 2威望 +60 金錢 +60 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 多謝資訊
通山跑 + 10 + 10 我都咁估,得勁人兄確認安心晒.

查看全部評分

Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-28 18:38 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-28 17:38
冇就買囉,我覺得用牛會好啲

我係認為用牛牛好,穩定,尿袋都可以,但唔耐用,好快跌watt。

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 尿袋、出街就話啫

查看全部評分

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-28 23:46 來自手機 | 顯示全部樓層
試左4個尿袋,尿袋用緊粒燈都係唔會長著🥲 兩個可能:
1) 個Intona 壞壞地吾識自動切換去aux 攞電,or
2) Intona 不是不停攞電或只是攞好小電,令到尿袋自動熄左。我個DAC 應該係吾攞USB 電的,所以電只係俾Intona 工作用

聽聲⋯⋯分別好似似有若冇咁囉

算啦! iPad 已經係電池供電,照估noise 冇電腦咁多😂

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-29 00:04 來自手機 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-28 23:46
試左4個尿袋,尿袋用緊粒燈都係唔會長著🥲 兩個可能:
1) 個Intona 壞壞地吾識自動切換去aux 攞電,or
2) I ...

用iPad或iPhone攞訊號,唔係咁易玩得好,師兄繼績努力。

評分

參與人數 1威望 +10 收起 理由
JayShiu@G + 10 非常認同呀。

查看全部評分

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-29 00:16 來自手機 | 顯示全部樓層
Apple Music, 可能Download 落嚟airplane mode 聽已經係最好聲玩法,用Mac 搞應該會多啲noise 🥲

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-29 09:17 來自手機 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-29 00:16
Apple Music, 可能Download 落嚟airplane mode 聽已經係最好聲玩法,用Mac 搞應該會多啲noise 🥲 ...

同意~如果想認真聽歌可能買部Streamer仲容易好聲~

6

主題

292

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
238663

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-29 10:39 來自手機 | 顯示全部樓層
假如在Intona 舆Dac 之間加部ddc
例如u26 ... 可能效果更明顯,又可以玩電腦升頻。

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-29 12:57 | 顯示全部樓層
快活人 發表於 2026-5-28 18:38
我係認為用牛牛好,穩定,尿袋都可以,但唔耐用,好快跌watt。

睇野睇遠D, 及真係玩過先好講, 台灣人已玩緊tesla出既家用大型充電池來玩兩聲道,
插𢓭級都可以

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
通山跑 + 10 + 10 非常認同呀。

查看全部評分

Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表