設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 11991|回覆: 370

LAN 線

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-4-25 15:59 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 17:57 編輯

從前覺得係吹水,原來真係有影響,而且好大!

評分

參與人數 1威望 +100 金錢 +100 熱話 +100 收起 理由
小瑟 + 100 + 100 + 100

查看全部評分

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709608

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-25 22:32 | 顯示全部樓層
冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等

例舉我用條na9插ATV同之前ncf lan8己經係二個境界

aq diamond usb插dac聽cd比之前5Sv2又係二個境界

silverbyte 75ohm鐘線插omni lan比之前DB510同樣係二個境界

我個人用後結論係不同種類線材同樣係不同级數有不同程度提升

評分

參與人數 2威望 +100 金錢 +100 收起 理由
kingyan + 50 + 50 十分認同
LeoChin@FB + 50 + 50 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-4-25 22:39 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 11:45 編輯
20120820 發表於 2026-4-25 22:32
冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等


我淨係換咗modem>router嗰條,經router攞料嘅player(如 Apple TV)都已經有大改進。
題外話,o記條510真犀利,用唔同嘅接頭就做到唔同功用嘢?
NA9 抑或古河比較好呢?

5317

主題

5萬

回帖

1401

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3528216

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-27 10:16 | 顯示全部樓層
好多人都話0101, 冇可能有分別, 但其實"出到"同"出哂"中間可以有好多可能性呢~

評分

參與人數 2威望 +100 金錢 +100 收起 理由
kingyan + 50 + 50 十分認同
LeoChin@FB + 50 + 50 非常認同呀。

查看全部評分

「小瑟」是一名永遠的入門玩家, 對"電影, 音樂, 影音"等玩意永遠雀躍?
為了可以將這個毒海無涯信念推展出去, 建立了這個『毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台
Post76玩樂網

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-4-27 10:47 來自手機 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2026-4-27 10:16
好多人都話0101, 冇可能有分別, 但其實"出到"同"出哂"中間可以有好多可能性呢~ ...

好似會考咁,六科E係及格、六科A、都係及格⋯⋯下刪三千字

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
kingyan + 50 + 50 十分認同

查看全部評分

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709608

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-27 20:16 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-4-25 22:39
我淨係換咗modem>router嗰條,經router攞料嘅player(如 Apple TV)都已經有大改進。
題外話,o記條510真 ...

o記510係幾好

同軸又得天線又得

na9好過古河兩條不同級數

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 多謝資訊

查看全部評分

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-27 21:30 | 顯示全部樓層
20120820 發表於 2026-4-25 22:32
冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等

線我一向當機咁玩, 十分之重要
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709608

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-28 20:29 | 顯示全部樓層
kingyan 發表於 2026-4-27 21:30
線我一向當機咁玩, 十分之重要

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-4-29 11:32 來自手機 | 顯示全部樓層
啱啱係阿哥搞左條蘇媽network 線,2m 吾駛三舊,效果幾好!
Network 線我吾捨得用貴,因為我連switch 都未玩,router 亦未用LPS,有錢有時間有心力有地方搞咗呢啲先

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-4-29 11:48 來自手機 | 顯示全部樓層
請教各位師兄,有乜抵玩二手又買到的USB A>B 線推介? ??
小弟用iPad 聽Apple Music,經條WireWorld Platinum C>B 入Itona,再經AudioQuest JitterBug,最後黑金剛 USB A>B 入DAC。
真係炒埋一碟,有乜資源塞晒落去 ??
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表