設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

172

主題

3435

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
330815

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-3 01:10 | 顯示全部樓層
20120820 發表於 2026-5-2 23:22
diamond就唔好劏

考慮下劏呢條啦   

剪左頭了
Sony XR-65A90J⎜Denon AVC-A110⎜Magnetar UPD900 MKII⎜M&K MP950x6 / M50x5 / V15+⎜
Nordost V2 HDMI  / PC / Lan⎜AQ WOLF / Firebird 48 HDMI⎜AIM LS3⎜

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-3 06:48 來自手機 | 顯示全部樓層
kingyan 發表於 2026-5-3 01:07
估計價鉢錢差4倍, 呢條oyaide continental 5s v2都要$2000架

條鑽石都好貴吖

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-8 11:48 來自手機 | 顯示全部樓層
20120820 發表於 2026-5-1 21:04
老頂this?

> https://micaudio.com/collections/usb-cable/products/aim-ua3-%E6%97%97%E8%89%A6-usb%E ...

唔知點解咁多人放AIM UA3? ?
吾滿意佢表現定係靚線多人買所以多人放?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-8 11:52 來自手機 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-8 11:48
唔知點解咁多人放AIM UA3? ?
吾滿意佢表現定係靚線多人買所以多人放?

買使理理由,啱價就買,應該好過 閣下用緊嗰條啩

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
通山跑 + 10 + 10 非常認同呀。

查看全部評分

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-9 11:57 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-12 21:55 編輯
快活人 發表於 2026-5-2 19:13
Leo兄守齋咁耐,仲痕唔痕呀?,拿!唔好同我講:本來無一物啊、


咁我真係 本來無一物喎

套 A9未收到機之前,係去鴨記買幾條廿蚊嘅網絡線咋

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709608

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-9 12:20 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-8 11:48
唔知點解咁多人放AIM UA3? ?
吾滿意佢表現定係靚線多人買所以多人放?

可能有新老頂出呱?

估想升級戓者想換下囗味亦有可能

二手價合者可以考慮買來玩下

靚線多人買不出奇啦話哂係這牌子老頂

毒友之前用過未放比人去聽過效果不錯

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-9 16:04 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-4-25 22:39
我淨係換咗modem>router嗰條,經router攞料嘅player(如 Apple TV)都已經有大改進。
題外話,o記條510真 ...


Leo兄,想請教你,我本身部光隔係SFP直出串流A10 聽歌,因A10本身已有SFP接口,唔駛再轉返Lan線入,
咁如換router條lan線聽歌效果係咪唔大呢?而家係用緊普電腦cat8線.

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-9 16:37 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 16:40 編輯
paris 發表於 2026-5-9 16:04
Leo兄,想請教你,我本身部光隔係SFP直出串流A10 聽歌,因A10本身已有SFP接口,唔駛再轉返Lan線入,
咁如換rou ...


吹吓水啦,請乜鬼教吖,我冇用光隔、又冇用傢撑聽歌咖。
如果換router, 味照返舊router時嘅駁法,開通返所有嘢,肯定咗冇問題,然後再搞新配搭囉。
我絕對唔建議一次過改變兩樣嘢嘅

好似 閣下咁嘅情況,個人覺得,換條網絡線、係會有改進,換咗先、之後再諗。

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-9 16:48 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-9 16:37
吹吓水啦,請乜鬼教吖,我冇用光隔、又冇用傢撑聽歌咖。
如果換router, 味照返舊router時嘅駁法,開通返 ...

收到! 都係睇左你地講Lan線,攪到我都手痕想換返條玩吓,
係怕換左條靚lan線後,但又經光電隔離後,唔知會係變好定冇分別!

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-9 16:51 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-9 16:48
收到! 都係睇左你地講Lan線,攪到我都手痕想換返條玩吓,
係怕換左條靚lan線後,但又經光電隔離後,唔知會係 ...

哦,以其餘所有配置不變情況下,每換一樣(自覺)好少少嘅嘢,效果通常都會好啲嘅
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表