設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 13:35 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-11 13:25
King人兄嘅意思係俾ATV/Streamer嗰啲唔好咁cheap… 定還是係要連Router/Modem 中間啲接線都要 ...

嗰啲中間位接線冇10條都起碼七八條.. 就算玩呢條入門古河LAN都要成皮嘢換晒佢喎……

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-11 13:37 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-11 13:25
King人兄嘅意思係俾ATV/Streamer嗰啲唔好咁cheap… 定還是係要連Router/Modem 中間啲接線都要 ...

佢當然係話全部都要用勁過古河嘅線喇

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 13:39 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 13:37
佢當然係話全部都要用勁過古河嘅線喇


咁就死得.. 啱啱計完起碼9條….

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 13:43 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 13:37
佢當然係話全部都要用勁過古河嘅線喇

一條半條就OK.. ATV 我用緊SOtm ISO Cat 7.. Streamer 用 NA7… 要換晒諗起都嘔血….

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 13:45 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-5-11 13:48 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 13:37
佢當然係話全部都要用勁過古河嘅線喇


Leo兄會跟全部換晒 ?
如果器材唔太多只玩ATV都OK嘅~

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-11 13:53 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-11 13:45
Leo兄會跟全部換晒 ?
如果器材唔太多只玩ATV都OK嘅~

我有全部四條都淘哂🤪

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 14:00 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 13:53
我有全部四條都淘哂🤪

咁你完全違背晒勁人兄嘅寶貴建議 😜

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-11 14:11 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 13:27
佢梗係一套過咖喇

好彩我用黎比串流聽歌,頂盡咪換埋modem >router果條!
最多都係玩哂兩條,貴精不貴多!

評分

參與人數 2威望 +50 金錢 +60 收起 理由
JayShiu@G + 10 非常認同呀。
LeoChin@FB + 50 + 50

查看全部評分

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-11 14:16 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-11 14:00
咁你完全違背晒勁人兄嘅寶貴建議 😜

所以同佢唔係咁啱頻道囉

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-11 14:23 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-11 14:16
所以同佢唔係咁啱頻道囉

人哋係頂樓… 我哋係下樓…冇得比……
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表