設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-12 22:10 來自手機 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2026-5-12 21:18
呢個PO好有討論性, 我放埋上FB~

我又分享去我嗰度,幫 閣下推吓流量先🤝

10

主題

3603

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
705569

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2026-5-12 23:40 來自手機 | 顯示全部樓層
呢兩隻用緊,覺得唔差
IMG_2880.png
IMG_2879.png

評分

參與人數 2威望 +70 金錢 +70 收起 理由
paris + 20 + 20 超正, 即時加分比師兄先!
LeoChin@FB + 50 + 50

查看全部評分

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-12 23:45 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-12 23:47 編輯
kingoffatboy 發表於 2026-5-12 23:40
呢兩隻用緊,覺得唔差


用緊 cg 嘅 IEC 座、覺得非常好,網絡線應該唔差
Move 啲電源線幾抵玩

10

主題

3603

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
705569

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2026-5-13 00:00 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-12 23:45
用緊 cg 嘅 IEC 座、覺得非常好,網絡線應該唔差
Move 啲電源線幾抵玩

呢兩個牌子唔差,cg嘅dc線都值得玩

10

主題

3603

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
705569

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2026-5-13 00:03 來自手機 | 顯示全部樓層
玩埋光隔仲好玩

評分

參與人數 2威望 +20 金錢 +30 收起 理由
paris + 20 + 20 非常認同呀。
JayShiu@G + 10 非常認同呀。

查看全部評分

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-13 09:57 來自手機 | 顯示全部樓層
kingoffatboy 發表於 2026-5-13 00:03
玩埋光隔仲好玩

唔識買、又唔識用🥺

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-13 12:00 來自手機 | 顯示全部樓層
kingoffatboy 發表於 2026-5-12 23:40
呢兩隻用緊,覺得唔差

moveon 好野黎國內算大品牌,我都有用佢地鈍銀合金線,唔錯喔!網線佢地就冇用Telegartnet水晶頭,所以我都冇試用!

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-13 12:12 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-13 12:00
moveon 好野黎國內算大品牌,我都有用佢地鈍銀合金線,唔錯喔!網線佢地就冇用Telegartnet水晶頭,所以我 ...

move on 好似係柴彎嘢嚟,點都好,唔好喺淘仔買啲國際名牌就係喇
人生如戲、戲如人生,箇中情節、何須認真

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-13 12:16 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-13 12:12
move on 好似係柴彎嘢嚟,點都好,唔好喺淘仔買啲國際名牌就係喇

正確,台灣品牌國內做,點都好過d平價國際名線店鋪,幾百蚊就買到條奧丁電源線!!哈哈!

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-13 12:17 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-12 23:45
用緊 cg 嘅 IEC 座、覺得非常好,網絡線應該唔差
Move 啲電源線幾抵玩


moveon 線都唔平,佢新出果條RCA線5千幾人仔一對喔…
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表