設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-24 21:46 來自手機 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-24 15:15
終於買咗條Nordost Blue Heaven 2m 😅

師兄,唔用AQ嗰件嘢得唔得咖?直入唔係更加好咩?

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-25 12:48 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-24 20:45
效果如何?🤭

贏條黑金剛囉 😆
靜小小,冇咁毛燥,襟聽啲,樂器分隔度好小小

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-25 13:01 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-24 21:46
師兄,唔用AQ嗰件嘢得唔得咖?直入唔係更加好咩?

我由iPad 直入DAC,加Intona,加AQ,乜都吾加到加返返覆試過幾次。 吾係因為勤力,係因為iPad 認唔到DAC 所以全拆從頭開始😅 (衣家發現要用力插USB C 入iPad ,如果再吾得就on/off DAC 就通常ok)
換好d的線(from 黑金剛🤣),加Intona,加AQ…. 每一次都係上面☝🏽隻感覺,聲底冇變,冇咁燥,襟聽d。
Intona 威力比AQ 大
值唔值咁玩我冇答案,不過我呢堆野返嚟算平,平過部iPad PRO ☺️,而且咁玩Apple Music 夠聽,所以我冇乜衝動加玩其他串流

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-25 13:34 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-25 14:00 編輯
通山跑 發表於 2026-5-25 13:01
我由iPad 直入DAC,加Intona,加AQ,乜都吾加到加返返覆試過幾次。 吾係因為勤力,係因為iPad 認唔到DAC  ...


我意思係可唔可以直入,唔用AQ件駁腳

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-25 15:57 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-25 13:34
我意思係可唔可以直入,唔用AQ件駁腳

可以吾用AQ 直入呀!
吾用銀色舊Intona 直入都得。 不過加咗AQ & Intona 係改善咗的

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709808

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-25 21:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 20120820 於 2026-5-25 21:29 編輯

樓主aq和Intona係補品

而Intona係好野很久之前的第一代己經出晒名

毒友之前用上一代己話好正現新一代仲可以玩外置供電

即訂做了純銀dc線和線電比它將潛能迫晒出來結果話用了外置供電後提升了1级

不用己經"好過"j牌同s牌 用了外置供電的話他們看到尾燈也當勝

同廠新一代一定無流料去不到但之後可以借到機和純銀dc線來試

用在自己組合上一聽即時爆晒粗竟然真係可以再好咁多(唉....又中毒要比$解毒)

是我個人分享此终人人體格(組合)不同咁補品用途自然係補下身用和不用自己衡量

評分

參與人數 2威望 +60 金錢 +50 收起 理由
JayShiu@G + 10 師兄報告詳盡,真正用家心得。
LeoChin@FB + 50 + 50 多謝資訊

查看全部評分

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-25 23:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 通山跑 於 2026-5-25 23:31 編輯
20120820 發表於 2026-5-25 21:13
樓主aq和Intona係補品

而Intona係好野很久之前的第一代己經出晒名


請問師兄 Intona 第二代係乜model #? 7055-D?
原來我的7055-C 都可以外置供電,我從未諗過添 😅

17

主題

5111

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
709808

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-27 23:31 | 顯示全部樓層
本帖最後由 20120820 於 2026-5-27 23:59 編輯
通山跑 發表於 2026-5-25 23:18
請問師兄 Intona 第二代係乜model #? 7055-D?
原來我的7055-C 都可以外置供電,我從未諗過添 😅 ...


冇錯

新一代以下

https://intona.eu/en/products/7055-d
https://intona.eu/en/products/7055-b
https://intona.eu/en/products/7055-c

外置電官網有講

2

主題

245

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
85233
發表於 2026-5-28 15:29 來自手機 | 顯示全部樓層
20120820 發表於 2026-5-27 23:31
冇錯

新一代以下

用到LPS & 銀DC 線咁勁👍🏽
我諗住用尿袋試吓咋😅

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-28 15:46 來自手機 | 顯示全部樓層
通山跑 發表於 2026-5-28 15:29
用到LPS & 銀DC 線咁勁👍🏽
我諗住用尿袋試吓咋😅

梗係用牛+線喇
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表