設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: LeoChin@FB

LAN 線

[複製鏈接]

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-19 19:37 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-19 19:39 編輯
paris 發表於 2026-5-19 19:18
象神普通果條係咩頭,真係唔知喎!所以我先去訂兩條moveon 配德國頭就係咁解! ...


玩得銀線,開大咗個頭,一定係攻頂喇👍

聽師傅講、靚嘅lan頭要成三百幾蚊/隻咖

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-19 19:41 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-19 19:37
玩得銀線,開大咗個頭,一定係攻頂喇👍

千幾蚊鈍銀線又唔算攻頂,但我一定唔會用鍍銀線!

評分

參與人數 1威望 +30 金錢 +30 收起 理由
快活人 + 30 + 30 非常認同呀。

查看全部評分

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-19 19:44 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-19 19:37
玩得銀線,開大咗個頭,一定係攻頂喇👍

聽師傅講、靚嘅lan頭要成三百幾蚊/隻咖 ...

我訂果兩條線,要用4個德國cat8.1頭,都差不多要8百人仔!

評分

參與人數 1威望 +30 金錢 +30 收起 理由
快活人 + 30 + 30 非常認同呀。

查看全部評分

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-19 20:18 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-19 19:41
千幾蚊鈍銀線又唔算攻頂,但我一定唔會用鍍銀線!

以嗰個品牌計嘛

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-20 12:16 來自手機 | 顯示全部樓層
morechoices 發表於 2026-5-19 18:36
同款唔同價 ???

CAT8类纯银网线双屏蔽家用宽带高速电竞发烧级音响万兆音频线象神

師兄!搵到條4N 純銀CAT8,係用德國頭,1M 1055人仔。你參考吓睇吓啱唔啱心水!
1000550960.jpg
1000550954.jpg
1000550962.jpg

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50 呢個Topic好正,好有參考價值!

查看全部評分

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-20 12:41 來自手機 | 顯示全部樓層
paris 發表於 2026-5-20 12:16
師兄!搵到條4N 純銀CAT8,係用德國頭,1M 1055人仔。你參考吓睇吓啱唔啱心水! ...

好似好正,但咁上下價錢,我會揀返 move on

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-20 13:01 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-20 12:41
好似好正,但咁上下價錢,我會揀返 move on

呢條係對德國頭吸引,但moveon 如要德國頭就唔止1千喔啦!

37

主題

7473

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351569

76 榮譽慈善家勲章

 樓主| 發表於 2026-5-20 13:05 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-20 14:40 編輯
paris 發表於 2026-5-20 13:01
呢條係對德國頭吸引,但moveon 如要德國頭就唔止1千喔啦!


過咗山,唔爭在一、二百喇,始終m名氣大啲(我覺得可靠啲)
而且今日係淘嘢嘅好時機,我之前淘嘅線,價錢全部都插哂水😡

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
paris + 20 + 20 非常認同呀。

查看全部評分

35

主題

3037

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
292806
發表於 2026-5-20 13:39 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-20 13:05
過咗山,唔爭在一、二百喇,始終m名器大啲(我覺得可靠啲)
而且今日係淘嘢嘅好時機,我之前淘嘅線,價錢 ...

同意,我自己就買左象神及moveon都係德國頭,但見果位師兄搵緊純銀線,見到呢條係德國頭純銀都唔差,所以比佢多過選擇!

33

主題

2483

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
382791

76 榮譽忠義勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-20 14:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 快活人 於 2026-5-20 15:07 編輯

間間鋪都話用徳國水晶LAN 頭,lan頭有冇次貨呢?
如真徳國靚頭,加1m純銀lan線,1仟蚊真係抵用👍
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表