設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: CalvinTsang@FB

[教學] “A1 EVO Acousit X” 驚喜的免費新Cal聲軟體

  [複製鏈接]

55

主題

3114

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
674027

76 榮譽忠義勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-17 09:06 | 顯示全部樓層
alo8 發表於 2026-5-16 09:56
師兄,謝謝你的分享,所以你現在也是用Standard mode嗎?

Yes!

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-18 09:53 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-15 18:27
其實如果唔係太熟悉得用Rew去對上位就不如信佢幫你自動對齊,咁下便嗰一part嗰個係幫你可以獨立咁會個喇叭 ...

琴晚試玩左個A1 EVO X,過程都算流暢,1個皇帝位測8次. (30mins內完成)期間又無話出咩error喎
(係吾記得擺個target curve係番同一個folder,所以佢做優化時搵吾到)
用左個dirac harman 8db,其他咩都跟default,MIMO都吾開 ,下次得閒再試其他setting比較下
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-18 10:51 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-18 09:53
琴晚試玩左個A1 EVO X,過程都算流暢,1個皇帝位測8次. (30mins內完成)期間又無話出咩error喎
(係吾記得擺 ...


我第一次玩嗰陣時都系用翻default setting 快靚正已經有唔錯效果~ 咁師兄有咩用後感?

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-18 12:17 來自手機 | 顯示全部樓層
cal完都12點幾,試過有聲就算啦執埋啲嘢訓囉,今晚先試吓咩環境

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-18 12:30 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-18 12:34 編輯
marco 發表於 2026-5-18 09:53
琴晚試玩左個A1 EVO X,過程都算流暢,1個皇帝位測8次. (30mins內完成)期間又無話出咩error喎
(係吾記得擺 ...


我上網睇返啲鬼佬網,開唔開個mimo係好睇你前置係用緊咩喇叭尺寸,MIMO 的做法: 它把超低音和你的前置主喇叭(Front Speakers)連成一條陣線。當超低音例如發出 33Hz的瞬間,MIMO 計算好時間差,指揮你的左右主喇叭也同時發出一個微弱、計算過的「反相位33Hz訊號」。
• 結果: 這個反相位訊號在空氣中剛好把超低音反彈回來的殘響「撞擊消滅」。這就像汽車的主動防滑或集體煞車系統,所以你最好個喇叭係坐地或者係八吋以上嘅低音盤,當然最好有獨立後級推動,咁先至可以發揮到mimo
去解決同一個房間的聲學駐波與相位問題

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-18 12:41 來自手機 | 顯示全部樓層
原來個mimo係有咁意思,我都係用6.5吋書架仔,反而諗到樣嘢,個A1係咪每次想轉target curve做優化,係咪都要重新cal攞data?因為個app係online做運算吾係安裝在電腦上,想偷懶都唔得

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-5-18 13:44 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-18 12:17
cal完都12點幾,試過有聲就算啦執埋啲嘢訓囉,今晚先試吓咩環境 ...

等你報告~~

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-18 14:53 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-18 12:41
原來個mimo係有咁意思,我都係用6.5吋書架仔,反而諗到樣嘢,個A1係咪每次想轉target curve做優化 ...

唔使㗎
用返之前第一次cal嗰個File就得,我都整咗好多條曲線

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-18 15:23 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-18 14:53
唔使㗎
用返之前第一次cal嗰個File就得,我都整咗好多條曲線

原來可以架,咁又幾方便喎.
請教一下如果想整第二條曲線,個流程係點架

Thanks.
E1.jpg
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-18 16:45 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-18 17:28 編輯
marco 發表於 2026-5-18 15:23
原來可以架,咁又幾方便喎.
請教一下如果想整第二條曲線,個流程係點架



去Optimize Measured System with Custom Settings嗰條
跟住就去跟住就去到A1evo嗰個介面嗰度就做第二條曲線,再撳左下角嗰度分析,跟住佢就會同rew去做咗一個叫做OCA File,跟住去撳Transfer Optimized Calibration to Receiver,入返頭先啱啱做嗰個OCA落返去擴音機嗰度
IMG_8918.jpeg
80814A2F-6367-497C-81B9-3B36890ECFCE.jpeg

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
marco + 80 + 80 詳盡解說,真正用家心得

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表