設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: CalvinTsang@FB

[教學] “A1 EVO Acousit X” 驚喜的免費新Cal聲軟體

  [複製鏈接]

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-4-21 14:51 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-4-21 14:19
我琴日都入咗條Surround storm audio  target curve,真係好誇張,真係唔係講笑,尋晚試隱形客開頭嗰段嗰 ...

師兄講到好吸引.. 搵啲時間真係要試一試呢條Curve….
咁樣想問吓師兄,你覺得呢條Storm比較之前Harman聽感上最大係咩分別?

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-21 15:16 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-4-21 14:51
師兄講到好吸引.. 搵啲時間真係要試一試呢條Curve….
咁樣想問吓師兄,你覺得呢條Storm比較之前 ...

其實嗰兩條curve我嗰日試又唔係太多電影,其實+6嗰條係OK嘅,只係個低音係真係多咗,而家用緊呢條個低音Level-6db,所以聽落個低音冇之前咁猛烈,其他嘢大部份暫時唔係試得太多,所以覺得都係差唔多,但係一聽返熟悉平時有睇過嗰啲畫面同Audyssey比,真係差太遠

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-4-21 15:32 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-4-21 15:38 編輯
AskaLung@FB 發表於 2026-4-21 15:16
其實嗰兩條curve我嗰日試又唔係太多電影,其實+6嗰條係OK嘅,只係個低音係真係多咗,而家用緊呢條個低音L ...


明白初步感覺差唔多, 只是低音多少有分別~ 我而家用Harman自己再減返d低音我諗差唔多啩, 有時間再試吓條Storm curve… 如果同Audyssey比, 直頭冇得比.. 完全另一個層次兩個世界.. 所以點解一開始樓主及其他試完嘅師兄都力推俾多啲人玩下試下……

107

主題

3039

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
455892

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽忠義勲章76-FC 藍寶石勲章76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-21 15:38 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-4-21 14:21
咁個命令元,開頭嗰度認唔認到有FW?

就係認唔到, 所以Cal唔到兩隻Front Wide, 但奇怪, send去AMP時就認到, 但因為無Front Wide Data, 所以"Flat"只可以完成39%
ATI, Denon, Ken Kreisel, OPPO, Zidoo

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-4-21 20:29 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-4-21 20:30 編輯
cth516 發表於 2026-4-21 15:38
就係認唔到, 所以Cal唔到兩隻Front Wide, 但奇怪, send去AMP時就認到, 但因為無Front Wide Data, 所以"Fl ...


Oh… 試過好多次都係咁 ?
如果真係解決唔到… 咁試下用另外d版本… Express 或 Acoustica 睇下有冇機會OK…….
Anyway.. 希望師兄試到成功可以感受一下呢個software嘅威力….

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-21 21:07 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-4-21 20:29
Oh… 試過好多次都係咁 ?
如果真係解決唔到… 咁試下用另外d版本… Express 或 Acoustica 睇下有冇機會O ...

樓上師兄唔係用唔到,只不過係冇咗fw,應該其他ch冇問題,可以正常使用個軟件

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-4-21 21:30 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-4-21 21:31 編輯
AskaLung@FB 發表於 2026-4-21 21:07
樓上師兄唔係用唔到,只不過係冇咗fw,應該其他ch冇問題,可以正常使用個軟件 ...


冇咗啲Channel好似唔係咁好… 當然希望佢可以玩返個正常版本….

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-22 09:22 來自手機 | 顯示全部樓層
其實我覺得係可以加以善用個reference mode,因為通常喺串流譬如Netflix迪士尼嗰啲都有機會有啲低頻唔夠或者有少少薄聲嘅問題,reference mode作者都話係比低音量嗰陣時或者夜深聆聽時聲音更加飽滿,咁應該可以令到串流檔嘅音色更加飽滿,各位又可以試吓

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
JayShiu@G + 10 + 10 非常認同呀。

查看全部評分

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-26 19:28 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-4-26 19:34 編輯

想問吓一個問題本身用緊Dirac +4,前置個分頻點都係預設係40hz,聽落去超好完全冇問題,跟住屎窟痕試吓轉用MIMO,但係點解去睇返分頻點會變咗做120hz?,我前置係用POLK r700,咁係咪唔正常?但係睇返上次嘅資料佢係寫住全頻冇理由會有嗰120分頻?
C355A355-2F5A-4142-A96A-EAD006014634.jpeg

783

主題

1萬

回帖

17

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
923581

76 榮譽貢獻勲章76星級影音勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2026-5-1 04:33 來自手機 | 顯示全部樓層
有新嘢玩?️

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表