設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: CalvinTsang@FB

[教學] “A1 EVO Acousit X” 驚喜的免費新Cal聲軟體

  [複製鏈接]

32

主題

228

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
215964
發表於 2026-4-18 11:58 來自手機 | 顯示全部樓層
PinLoChan@G 發表於 2026-4-18 09:40
原來要將file轉做txt

自己摸索下點用都係樂趣之一 , 續個curve 試下 、 on or off MIMO 又試下 Mimo upper limit 150-250hz 升下降下 去試 到 岩聽為止

32

主題

228

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
215964
發表於 2026-4-18 11:59 來自手機 | 顯示全部樓層
https://www.facebook.com/share/p/1GdZjpNuPy/?




班外國大神好正 再custom 緊 個 gui 介面 , 期待緊
IMG_4471.png

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
chhanthony + 80 + 80

查看全部評分

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-19 17:52 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-4-19 19:22 編輯

晏晝屋企清靜冇咩人,所以決定試吓呢個軟件,開頭有兩個位都撠住,例如電腦認唔到部M,所以要自行入IP同埋型號,跟住去到開啟rew嘅時候發現又話唔係最新版本又要download最新嘅版本,跟住用一個王帝位同每隻喇叭做八次,試返平時試開嘅電影,空間咁大咗好多,後置同低音銜接嗰度完全係好配合,之前覺得好似好細件好奀,要開返dynamic eq,先覺得後置豐富返,再聽返啲由前置去後邊嘅音效走來走去銜接好過之前,同埋有啲細緻嘅聲音以前聽唔太清楚,而家出咗好多,低音我就覺得多咗少少可能我用咗Dirac Harman 6 db,所以低音嗰度我要校細少少,跟住我就試吓用reference,嘩個動態勁好多,但係超低音就有少少失控嘅狀態,不過都係好過以前,所以最後我都用返Falt mode,感覺上空間感大啲乾淨啲舒服啲,呢個軟件真係正,多謝分享

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-4-19 18:00 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JayShiu@G 於 2026-4-19 18:02 編輯
AskaLung@FB 發表於 2026-4-19 17:52
晏晝屋企清靜冇咩人,所以決定試吓呢個軟件,開頭有兩個位都撠住,例如電腦認唔到部M,所以要自行入IP同埋型 ...


恭喜師兄實驗成功~ 低音同中置我都係自己調教一下, 唔同版本唔同setting有時都真係爭好遠, 有時要加多啲有時要減少啲, 感覺環繞效果同定位真係佢嘅最強項~ Anyway, 整體效果滿意就OK~Enjoy~~

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 + 80

查看全部評分

32

主題

228

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
215964
發表於 2026-4-19 18:10 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MikeChu@FB 於 2026-4-19 18:12 編輯
AskaLung@FB 發表於 2026-4-19 17:52
晏晝屋企清靜冇咩人,所以決定試吓呢個軟件,開頭有兩個位都撠住,例如電腦認唔到部M,所以要自行入IP同埋型 ...


師兄套系統 8500 加 幾款後级推 Polk reference 系列 都真係要試 surround storm audio curve ,我覺得 睇戲 低頻爽快d

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 + 80 呢個Topic好正,好有參考價值!

查看全部評分

32

主題

228

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
215964
發表於 2026-4-19 18:45 來自手機 | 顯示全部樓層
https://www.facebook.com/share/p/1E3fNcJLtU/?



大顛 99次 6個鐘 後感
IMG_4490.png

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-19 19:01 來自手機 | 顯示全部樓層
MikeChu@FB 發表於 2026-4-19 18:45
https://www.facebook.com/share/p/1E3fNcJLtU/?



咁樣太癲啦??
除非屋企真係冇人
頭先我淨係一個位八次,我個女喺房度話好嘈?

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-19 19:40 來自手機 | 顯示全部樓層
上網睇返少少關於Reference mode ,作者原來都有講過係俾你低音量時間用,所以本身預設低音係會多,所以如果我一用Reference,跟住用返正常音量去聽就一定係多,唔怪得之有啲失控嘅狀態

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-4-19 20:16 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-4-19 19:01
咁樣太癲啦??
除非屋企真係冇人
頭先我淨係一個位八次,我個女喺房度話好嘈? ...

哈哈哈.. 終於有人證實咗測足99次不是蛇油是真的有改善~我淨係試過6次同12次,感覺上都好似有d分別.. 佢講到好似好大改善咁..咁係咪真係要請一日假專登去測一測佢….

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-19 20:23 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-4-19 20:28 編輯
JayShiu@G 發表於 2026-4-19 20:16
哈哈哈.. 終於有人證實咗測足99次不是蛇油是真的有改善~我淨係試過6次同12次,感覺上都好似有d分別..{:6_ ...


我自己就覺得其實冇咩必要話整太多次,因為我都係覺得佢喺你譬如12次裏面搵一個最好嘅去做,反而我覺得CAL環境嗰陣最靜先視為關鍵
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表