設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: CalvinTsang@FB

[教學] “A1 EVO Acousit X” 驚喜的免費新Cal聲軟體

  [複製鏈接]

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-26 11:33 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-26 12:47 編輯
marco 發表於 2026-5-26 11:15
開頭用左dirac harman 8db,感覺D聲吾合心水,之後用dirac harman 6db,整左兩條曲線(一個有開mimo,其餘咩都 ...


你用咗A1返唔到轉頭架,用返Audyssey,嗰個包圍咁即刻唔同咗走位削晒,冇錯啊個Apps而家冇用㗎啦

我開始係用dirac harman 6db,多得滯跟住用返4db,再減返少少低頻就好正,不過上次屎窟痕就整多條dirac harman 8db+mimo,我未認真去用大時帶音壓去聽,但我用比較細聲少少嘅音量去聽我又覺得幾好幾舒服,我會再測試一段時間再試吓使唔使換

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 呢個Topic好有參考價值,never go back.

查看全部評分

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-26 11:54 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-26 11:33
你用咗A1返唔到轉頭架,用返Audyssey,嗰個包圍咁即刻唔同咗走位削晒,冇錯啊個Apps而家冇用㗎啦

我開始 ...

想問下咁amp內個audyssey轉mode係跟A1 EVO個data?

Thanks.
adc.jpg
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-26 12:43 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-26 11:54
想問下咁amp內個audyssey轉mode係跟A1 EVO個data?

Thanks.

A1 EVO佢預設係FLAT MODE,你用電腦過落部機嗰陣佢已經幫你set埋做FLAT, reference mode,佢會落咗類似,dynamic eq既EQ落去,命令元嗰度已經有說明,佢有講解係愛嚟細聲嗰陣時,都會有一個好好嘅動態俾你聽
IMG_9019.jpeg

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-26 13:13 | 顯示全部樓層
Thank you Aska兄
返去睇下用緊咩mode先,
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-26 13:32 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-5-26 13:13
Thank you Aska兄
返去睇下用緊咩mode先,


你乜都冇郁過,佢會幫你set去FLAT MODE,唔緊要啊,呢個係Evo最好聲嘅mode

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 Good!!

查看全部評分

3

主題

17

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
33378
發表於 2026-5-27 12:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eyetoy 於 2026-5-27 13:02 編輯

試過幾個target_curve,暫時最好係Dirac Harman 6dB同ChrisBope Movie v2,呢兩隻包圍感出啲,低頻扎實,其他嗰啲包圍有啲細聲.

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 + 80

查看全部評分

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-28 13:29 來自手機 | 顯示全部樓層
eyetoy 發表於 2026-5-27 12:24
試過幾個target_curve,暫時最好係Dirac Harman 6dB同ChrisBope Movie v2,呢兩隻包圍感出啲,低頻扎實,其他嗰 ...

ChrisBope Movie v2有咩特別之處?

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-28 14:34 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-26 13:32
你乜都冇郁過,佢會幫你set去FLAT MODE,唔緊要啊,呢個係Evo最好聲嘅mode

琴晚睇過D setting,真係用緊flat mode.
兩隻sub個level加到sub 1:+7 ; sub 2: +9.5 怪吾得over哂,縮返兩個db聽下就合理返
睇左套國產動畫'聊齋:蘭若寺',有幾幕的後環繞相當出色
https://www.bilibili.com/bangumi/media/md22900047/
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-28 17:02 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-28 17:03 編輯
marco 發表於 2026-5-28 14:34
琴晚睇過D setting,真係用緊flat mode.
兩隻sub個level加到sub 1:+7 ; sub 2: +9.5 怪吾得over ...



佢幫我set嗰個10仔都係+2.5,我自己都減返5個DB
你講嗰套聊齋動畫,我琴日先再睇過黎,surr嗰個銜接同以前係兩回事嚟😎

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 同痾滴屎比A1正好多!

查看全部評分

3

主題

17

回帖

0

精華

銀級玩家

Rank: 8Rank: 8

積分
33378
發表於 2026-5-28 17:11 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-28 13:29
ChrisBope Movie v2有咩特別之處?

我屋企ChrisBope Movie v2啲低音"行"過Dirac Harman 6dB啲啲,但Dirac Harman 6dB包圍好少少,其實兩者好接近

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 + 80

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表