設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: CalvinTsang@FB

[教學] “A1 EVO Acousit X” 驚喜的免費新Cal聲軟體

  [複製鏈接]

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-28 17:25 來自手機 | 顯示全部樓層
eyetoy 發表於 2026-5-28 17:11
我屋企ChrisBope Movie v2啲低音"行"過Dirac Harman 6dB啲啲,但Dirac Harman 6dB包圍好少少,其實兩者好接 ...


尋日又整咗條LCR Cinema Target StormAudio 曲線+mimo 150hz ,今朝試過低音量聽都覺得唔錯,環繞聲都係保持到水平,不過低音就多咗少少都係要撳返啲啲,搵一日屋企冇人就試吓爆爆嚟聽吓

評分

參與人數 1威望 +10 收起 理由
JayShiu@G + 10 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-6-6 21:07 來自手機 | 顯示全部樓層
eyetoy 發表於 2026-5-27 12:24
試過幾個target_curve,暫時最好係Dirac Harman 6dB同ChrisBope Movie v2,呢兩隻包圍感出啲,低頻扎實,其他嗰 ...

我今日都試吓整咗條ChrisBope Movie v2,不過未聽嘅,但係頭先去R E W睇返啲圖,佢其實同Dirac 6db,好相似,不過有啲段落曲線見佢靚仔啲啲,得閒搵日試一試😎

0

主題

5

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2034
發表於 2026-6-10 16:32 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 SzetoJason@G 於 2026-6-10 16:34 編輯

請問各位師兄,我因為早兩日行雷跳制之後部AMP冇聲要reset,reset之後如果唔想re cal有冇方法可以用返之前個result呢?如果可以請問應如何做呢?

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-6-10 16:42 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-6-10 16:46 編輯
SzetoJason@G 發表於 2026-6-10 16:32
請問各位師兄,我因為早兩日行雷跳制之後部AMP冇聲要reset,reset之後如果唔想re cal有冇方法可以用返之前個r ...


你如果先前係已經係用A1 EVO Acousit X 咁好簡單,你係咪將啲電腦先前你cal咗嗰條oca,用電腦過返落去部咪得囉 或者你用Audyssey app cal的話,用返個app過返過去
但係你如果係用內置部機嗰個cal,咁真係幫你唔到,你要重新再做過

0

主題

5

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2034
發表於 2026-6-10 18:19 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-6-10 16:42
你如果先前係已經係用A1 EVO Acousit X 咁好簡單,你係咪將啲電腦先前你cal咗嗰條oca,用電腦過返落去部咪 ...

我之前是用A1 Evo,就係唔識點樣過番條舊oca去部Amp度,請教請教🙏🙏🙏

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-6-10 18:35 來自手機 | 顯示全部樓層
SzetoJason@G 發表於 2026-6-10 18:19
我之前是用A1 Evo,就係唔識點樣過番條舊oca去部Amp度,請教請教🙏🙏🙏

Transfer Optimized Calibration to Receiver
IMG_9192.png

0

主題

5

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2034
發表於 2026-6-10 19:27 來自手機 | 顯示全部樓層
我都試過用mouse click佢冇反應,所以唔成功

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-6-10 19:48 來自手機 | 顯示全部樓層
SzetoJason@G 發表於 2026-6-10 19:27
我都試過用mouse click佢冇反應,所以唔成功

唔可以用mouse,用keyboard嗰個上下鍵佢撳去

0

主題

5

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2034
發表於 2026-6-10 21:11 來自手機 | 顯示全部樓層
Oic,我再試下先,唔該你

0

主題

5

回帖

0

精華

進階玩家

Rank: 4

積分
2034
發表於 2026-6-10 23:40 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-6-10 19:48
唔可以用mouse,用keyboard嗰個上下鍵佢撳去

得左,多謝賜教🙏🙏🙏
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表