設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] 請教OPPO 93用家, 中置突然沒聲音 ptuak47 2012-10-22 10:08 2784 ptuak47 2012-10-22 10:49
attach_img [請教] 蕉插拎唔番出黎,點算?  ...234 LCPD 2012-10-19 12:01 374054 LCPD 2012-10-22 10:46
attach_img [請教] 請問SFH Studio Pro 喇叭線邊到有得賣? bpihk 2012-10-22 09:37 0977 bpihk 2012-10-22 09:37
attach_img [AV擴音機] SC-LX86 新人帖  ...2 nokyan822 2012-10-15 16:27 172457 Einstein 2012-10-22 09:35
attach_img [AV擴音機] Pioneer AV Amp - VSX LX 55 platform 2012-10-20 22:22 81561 麥雞迪 2012-10-22 06:45
attach_img [請教] qed reference 插法一問 sunny.hung 2012-10-21 02:52 31124 sunny.hung 2012-10-22 03:41
attach_img [AV擴音機] 初嚐半前後級 agree  ...234 rt80 2012-10-20 00:16 324593 rt80 2012-10-22 03:03
投票 attach_img [討論] 揀選 Plasma  ...23456 edlsang 2012-9-14 20:36 5411651 my_friend 2012-10-21 23:32
attach_img [AV擴音機] Pioneer iControlAV2 App应用控制 johnnytong 2012-10-18 08:58 41213 Siu 2012-10-21 22:49
attach_img [AV擴音機] LX85用咩電源線???又係放毒時候!大家用P記AMP交流下心得  ...23456..16 Bosco668 2012-9-20 16:16 15222178 jeff113 2012-10-21 22:36
attach_img [顯示器] 部電視機打咗柴 手機發帖  ...23 kevin_leung 2012-10-13 22:00 213805 kevin_leung 2012-10-21 19:55
attach_img [請教] 手機版既字體太大,同一畫面只能夠顯示好少字。 風仔風仔仔 2012-10-21 19:12 0572 風仔風仔仔 2012-10-21 19:12
attach_img [高清播放器] Philips BDP2930 藍光碟機播到大陸碟嗎? 新人帖 chanty 2012-10-21 10:44 22218 chanty 2012-10-21 19:01
attach_img [請教] 新手入門買機 新人帖  ...23 mic729 2012-10-16 19:52 293884 louis001 2012-10-21 18:41
attach_img [討論] 如有玩投投, 大家會唔會用投影打機?  ...23 patrick12345 2012-10-20 09:29 243431 JKC710 2012-10-21 17:41
attach_img [天線] 廠線一問  ...2 beerboy 2012-10-19 14:34 193974 Siu 2012-10-21 17:05
attach_img [請教] Pioneer BDP-450 新人帖 goair33 2012-10-20 17:14 92455 galleryng 2012-10-21 16:39
attach_img [藍光播放機] 藍光機應唔應該插有濾波既插座呢?  ...2 kitempire 2012-10-20 08:57 152523 gikifk 2012-10-21 16:29
attach_img [請教] 食雲吞河多.食滯左!  ...23 KENXYZ 2012-9-9 18:56 213987 tctc6688 2012-10-21 16:14
attach_img [喇叭線] M&K 喇叭綫配撘  ...2 hochai623 2012-10-18 23:02 183519 cth516 2012-10-21 08:05
attach_img [請教] SACD 有超低音輸出。 maskedtsang 2012-10-20 16:17 41262 fatboo 2012-10-21 07:09
attach_img [請教] 求助ColorHCFR搵唔到Spyder3 Sensor eric.cheung120 2012-10-21 02:30 0976 eric.cheung120 2012-10-21 02:30
attach_img [討論] 新手膽機一問 kelvinbus 2012-10-20 23:14 0813 kelvinbus 2012-10-20 23:14
attach_img [AV擴音機] Power cable for as-2000 新人帖 Scientist 2012-10-20 22:37 01057 Scientist 2012-10-20 22:37
attach_img [影音新聞] 韓國神級音樂播放器抬頭 iriver AK100 (新聞中心資訊) Miran 2012-10-19 21:14 62691 billymud 2012-10-20 19:28
attach_img [藍光播放機] Oppo 103 jblfans007 2012-10-19 11:27 11800 leqee 2012-10-20 17:57
attach_img [請教] MK 十仔SB-8用咩電源線 新人帖 kenji00543 2012-10-20 02:23 41019 mantam121 2012-10-20 17:41
attach_img [顯示器] 新買sharp 60LX840 有幾粒死點  ...23 jonson10 2012-10-17 16:50 295576 leo25 2012-10-20 17:35
attach_img [藍光播放機] 字幕移動功能 新人帖 Mojiji1 2012-10-20 17:12 0827 Mojiji1 2012-10-20 17:12
attach_img [請教] 請問,有人知道如何把影片壓制而不失真的嗎? 新人帖 wylie2003 2012-10-18 23:51 71965 siu3067 2012-10-20 16:11
attach_img [主題新聞] OPPO 多功能藍光播放機 BDP-103 (新聞中心資訊)  ...2 Miran 2012-10-18 15:18 113391 mo2 2012-10-20 15:08
attach_img [電源線] 古河電源線314ag一ll  ...23456 wai.com 2012-10-18 19:17 557144 cmahui 2012-10-20 10:52
attach_img [請教] 有無靚聲易用收音機介紹下 pokman 2012-10-19 22:17 11369 Frisby75 2012-10-20 02:38
attach_img [天線] 高清大作戰3(失敗+轉駄) 手機發帖  ...2 kamyungho 2012-10-19 16:08 185079 kamyungho 2012-10-20 01:46
attach_img [高清播放器] Where can buy Dune player 新人帖 webuserlogin 2012-10-12 01:45 61994 pan 2012-10-20 01:28
attach_img [討論] 請教 5仔 2012-10-19 23:42 1649 nippon 2012-10-19 23:43
attach_img [超低音線] Sub Cable for Velodyne 1200 Ultra  ...23 hochai623 2012-10-15 00:59 214955 hochai623 2012-10-19 23:34
attach_img [重低音] Aviano 9 之肥婆坐塔, 另加請教設定問題 agree  ...234 move7648 2012-10-14 22:07 355491 zardperry 2012-10-19 21:34
attach_img [主題新聞] Denon 家庭 5.1 音響系統 DTHS313 & DTHS413 (新聞中心資訊) Miran 2012-10-19 21:06 01344 Miran 2012-10-19 21:06
attach_img [超低音線] Ms aviano7 配maxcable?  ...2 lowbjai 2012-7-29 09:32 123437 kuris 2012-10-19 18:32
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊