設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 13a牆插請推介  ...23 pac 2013-4-5 07:23 233445 pac 2013-4-5 16:41
attach_img [請教] 5.1 揚聲器 wilson_k/c/h/68 2013-4-4 14:43 41074 wilson_k/c/h/68 2013-4-5 16:03
attach_img [請教] Wattgate 381 Eyesmuri 2013-4-1 08:52 81462 ice_man 2013-4-5 15:49
attach_img [HDMI線] AQ一問 wing421 2013-4-3 11:08 61510 ET88 2013-4-5 12:43
attach_img [AV擴音機] 請問ONKYO5010與cambridge azur 751R ,那部好一些?  ...23 vivian0706 2013-3-27 01:30 245226 yuppi 2013-4-5 10:09
attach_img [藍光播放機] 部09终於整返喇 agree  ...23456 shark.l 2013-3-9 15:36 596013 kid 2013-4-5 02:02
attach_img [重低音] 請問兩隻Aviano 7會比一隻Aviano 9好嗎? longma 2013-4-4 21:50 41534 paulonmi 2013-4-5 00:10
attach_img [討論] 用Mac mini 做media centre izthat 2013-4-4 23:58 21343 izthat 2013-4-5 00:08
attach_img [請教] 請教有關zone1 and zone2 問題  ...2 av2005 2013-4-2 18:13 102044 av2005 2013-4-4 23:14
attach_img [AV擴音機] 剛剛入手PIONNER LX76,請用家分享設定心得。 agree  ...234 tennishk 2013-3-30 07:59 395755 wongjcw 2013-4-4 23:09
attach_img [喇叭組合] 想升級後置喇叭!  ...2 frankiechan 2013-4-4 10:48 142847 frankiechan 2013-4-4 22:49
attach_img [AV擴音機] Pioneer SC- LX86 新人帖 agree  ...23456..8 CharlieMike 2012-12-25 19:10 7211393 sealteam4 2013-4-4 22:49
attach_img [HDMI線] AQ Vodka HDMI 1m &1.5m 咩價位?  ...2 kimcity 2013-4-4 02:42 133454 keke323 2013-4-4 22:21
attach_img [討論] 嚴重超資新居part 2,入住了。分家/敗家。 agree  ...2 chufelix 2013-4-3 23:18 183473 yujeffhk 2013-4-4 22:06
attach_img [高清播放器] 海美迪600B Hang 機問題 horingo 2013-4-1 19:38 21473 qaz12312373 2013-4-4 21:16
attach_img [藍光播放機] G10Plasma食不到飛記9700的1080P畫面,只食到1080i.很頭痛. 新人帖 agree kairiip 2013-3-17 23:06 91872 kairiip 2013-4-4 20:23
attach_img [重低音] snfire  ...23 tkc884 2013-4-3 23:50 273457 hin5509 2013-4-4 20:11
attach_img [請教] 請教小弟升級空間 NETDSL0100 2013-4-4 16:41 2924 hin5509 2013-4-4 20:04
attach_img [請教] 英國有冇地點睇音響? maptin1234 2013-4-4 19:02 0799 maptin1234 2013-4-4 19:02
attach_img [超低音線] Sunfire Tue EQ-12 夾乜Sub 線好呢? kid 2013-4-4 14:16 81798 corolladv 2013-4-4 18:59
attach_img [請教] Entreq地盒,ching門你地會接係咩機用呢? yin912 2013-4-4 15:58 11417 cosworth01hk 2013-4-4 18:43
attach_img [請教] 問一下HRS12 JAPAN53 2013-4-4 16:18 1791 yuppi 2013-4-4 17:30
attach_img [喇叭組合] 我想問kef LS50有冇掛牆架?想買多對做surround  ...2 yin912 2013-4-3 00:08 144143 kenmok 2013-4-4 16:34
attach_img [喇叭組合] 5.1家庭影院選擇 wilson_k/c/h/68 2013-4-4 16:14 01264 wilson_k/c/h/68 2013-4-4 16:14
attach_img [AV擴音機] 擴音機配喇叭問題?  ...23 vivian0706 2013-3-30 01:51 233870 vivian0706 2013-4-4 15:07
attach_img [重低音] MK X10已有貨到  ...23456 bigair 2013-3-21 00:12 548976 bigair 2013-4-4 14:30
attach_img [請教] 3D眼镜 fmk888 2013-3-30 22:03 4789 bigair 2013-4-4 14:29
attach_img [顯示器] **報價** 百記仲平過pricx.com 新人帖  ...23 donald614 2013-2-21 15:35 237517 chakat 2013-4-4 11:21
attach_img [喇叭組合] KEF E305 5.1 家庭影院組合開箱!  ...2 KEF-HK 2013-4-2 16:10 185990 KEF-HK 2013-4-4 10:24
attach_img [AV擴音機] Emotiva XPA-5 後級 討論區 digest agree  ...23456..87 edlsang 2012-1-17 22:47 866136941 wongsk 2013-4-4 09:13
attach_img [請教] 用鴨記買嘅 LCD/Plasma消潔泡泡抹部plasma...救命! 越抹越多痕!  ...2 avbaby 2013-4-3 13:25 132281 timlee672 2013-4-4 03:57
attach_img [高清播放器] 請問himedia 900a/b 經nfs播放3d iso順暢嗎? 新人帖  ...2 sunsun98 2013-3-29 04:57 103244 sunsun98 2013-4-4 01:34
attach_img [其他] 一般店有冇得trade-in 舊機?  ...2 shc34 2013-4-1 11:33 182631 kimcity 2013-4-4 01:08
attach_img [請教] 黑麻石問題 tangtang 2013-4-3 09:57 61491 cth516 2013-4-4 00:04
attach_img [請教] 求救!!p記LX-86問題!(已查明係壞機)  ...2345 hin5509 2013-4-1 17:49 484538 hin5509 2013-4-3 22:10
attach_img [HDMI線] 關閉 agree  ...2 avav 2013-4-2 22:27 133172 mantam121 2013-4-3 21:22
attach_img [請教] MAGIC TV 去 PLASMA 用邊條 1.5M HDMI $1000以下會好D? ozonehk 2013-4-3 20:24 01028 ozonehk 2013-4-3 20:24
attach_img [請教] 新手選擇amp(onkyo)問題~  ...2 輝輝~~ 2013-4-2 19:23 152250 yuppi 2013-4-3 19:03
attach_img [高清播放器] 请各位师兄指教 PC如何访问 装了NFS播放机方法 播放机已经... laenee 2013-4-3 11:26 92217 ming 2013-4-3 16:33
attach_img [高清播放器] HIMEDIA HD600A教光暗 bear37 2013-2-21 18:49 62211 huahungmaster 2013-4-3 16:03
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊