設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] 除了OPPO, 其他可讀FILE的藍光機?(需支援外掛字幕) frankpoon 2013-8-24 13:08 61527 chris1a23 2013-8-24 22:29
attach_img [1080高清電視] 蟲蟲特攻隊 之 連掃2部SONY HX950 digest agree  ...23456..13 qq1122yq 2013-6-6 15:50 12127213 appleken 2013-8-24 13:10
attach_img [請教] 新手入門玩音響組合,請教師兄們意見! 新人帖  ...234 yuen0123 2013-8-22 21:25 303317 mantam121 2013-8-24 10:22
attach_img [AV擴音機] 新手分享-蕉插問題 agree  ...2345 moreno 2012-1-13 09:49 4913362 bigair 2013-8-24 05:08
attach_img 新手買咗plasma, 有啲問題希望大家幫幫手... 新人帖  ...23 nikond7000 2013-8-13 13:32 204314 tank 2013-8-23 21:53
attach_img [討論] 36 bit MGVC Blu Ray agree r32 2013-7-6 19:40 61889 r32 2013-8-23 18:53
attach_img [其他] 純分享 眼訓 2013-8-23 18:31 0876 眼訓 2013-8-23 18:31
attach_img [AV擴音機] 音壓計set 幾多db 問題 rukawa20001 2013-8-23 16:07 11662 mantam121 2013-8-23 17:37
attach_img [喇叭組合] TV cabinet and speaker distance chowpi 2013-8-23 16:17 0789 chowpi 2013-8-23 16:17
attach_img [喇叭組合] 尋找中置 KEF XQ 50c  ...23 mafai2000 2013-1-9 14:35 214146 stjo 2013-8-23 15:01
attach_img [AV擴音機] 暑假想換新AMP 20K內  ...2345 mistaleung 2013-8-21 16:43 414195 ww1338 2013-8-23 14:52
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX-NR828 串流無界限體驗會 (會後討論) digest  ...2 小瑟 2013-6-17 08:43 144509 ocicattt 2013-8-23 14:21
attach_img [請教] MAGICTV 似壞非壞  ...2 matthew 2013-7-5 17:27 113962 matthew 2013-8-23 11:26
attach_img [重低音] Kk dxd 808 hkavatar 2013-8-23 10:19 01122 hkavatar 2013-8-23 10:19
attach_img [喇叭線] 請教前置..喇叭線 billy829 2013-8-22 19:05 21618 billy829 2013-8-23 03:26
attach_img [高清播放器] 想問先鋒450可否用到4TB硬碟呢? SundayDrivers 2013-8-22 11:39 11359 ming 2013-8-22 20:58
attach_img [HDMI線] 請教 Hdmi 行聲  ...2 joewong1981 2013-8-20 15:25 142629 joewong1981 2013-8-22 20:47
attach_img [請教] 黑檀 PB-9 / PB-10 and XQ20 lesing 2013-8-22 17:06 1850 keekee 2013-8-22 17:59
attach_img [其他線材] [討教]純銅綫, 鍍銀綫, 純銀綫, 白金綫 petergood 2013-8-22 17:11 01679 petergood 2013-8-22 17:11
attach_img [請教] 好的電源線真的這麼有效嗎?  ...234 notlim 2013-8-21 13:07 364383 altezzase 2013-8-22 16:18
attach_img [主題新聞] Krell Foundation AV processor 處理器 (新聞中心資訊) agree  ...23 Miran 2013-7-9 12:25 264703 HKFLY 2013-8-22 15:37
attach_img [1080高清電視] PANASONIC 47ET5H 想問點解睇電視時, 間唔中會有一秒好似慢動... profitman 2013-8-20 14:39 31260 profitman 2013-8-22 10:38
attach_img [請教] yamaha擴音機請教........ lokman886 2013-8-22 00:25 2900 lokman886 2013-8-22 03:55
attach_img [請教] 新手求15k入門 amp +5.1 新人帖 umbananapats 2013-8-20 03:51 51164 umbananapats 2013-8-22 03:17
attach_img [請教] 有無ching有foundation釘可以幫幫手 cosworth01hk 2013-8-22 03:09 0844 cosworth01hk 2013-8-22 03:09
attach_img [重低音] Sunfire HRS-12 (倒轉fuse)  ...23 NHL 2013-6-22 00:49 254064 edmondto 2013-8-22 00:22
attach_img [訊號線] 新手學人換線 agree  ...23 giseegoobi 2013-8-20 20:42 234658 avtony 2013-8-22 00:12
attach_img [喇叭組合] Dali concept2做後置好嗎?  ...2 puliarmor 2013-8-16 00:28 112367 puliarmor 2013-8-21 22:56
attach_img [重低音] 調教太陽火!!  ...2 lamfatlun 2013-8-18 15:09 192806 lamfatlun 2013-8-21 22:02
attach_img [電源線] 4030vs紅腸  ...2 lwkkaka 2013-8-19 21:29 153700 samuel8892000 2013-8-21 19:26
attach_img [其他] TV搖控借用 barrychiki 2013-8-20 14:19 31141 YYSKY 2013-8-21 19:04
attach_img [請教] 請教十仔擺位  ...2 siuyuho 2013-8-20 18:23 111875 louis001 2013-8-21 18:08
attach_img [請教] 牆身插座問題 l1225 2013-8-19 19:17 71481 ice_man 2013-8-21 16:47
attach_img [請教] PAN記 TH-L50ET60H 新人帖 schuog 2013-8-21 16:43 01715 schuog 2013-8-21 16:43
attach_img [重低音] JL十仔調教問題 l1225 2013-8-19 19:36 41505 l1225 2013-8-21 16:05
attach_img [電源線] 電源線全面升级  ...23456..9 lwkkaka 2013-8-15 12:05 8212461 okkentso 2013-8-21 15:46
attach_img [喇叭組合] 有冇師兄用緊KFE Q800 R800  ...2 rayray2525 2013-8-15 11:24 162733 rayray2525 2013-8-21 12:27
attach_img [投影機/幕] Benq 1070 / Optoma HD25 新人帖  ...2 mksoundhk 2013-7-11 17:44 143703 hihiar123 2013-8-21 11:14
attach_img [電源線] 想換條屎比十仔用 yin912 2013-8-20 19:31 91480 小瑟 2013-8-21 10:45
attach_img [電源線] 灰武士入牆電源線 wiiwiiiloveu 2013-8-21 09:25 11569 ropresident 2013-8-21 10:21
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊