設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 網上訂線 cowpang 2009-10-2 10:19 71655 hklin 2009-10-2 18:34
attach_img [高清播放器] 冇錢買藍碟機 space 2009-9-22 19:30 61987 Metropolis 2009-10-2 17:37
attach_img [顯示器] 有冇人用過sony/samsung電視內置o既DLNA功能? Gio 2009-10-2 11:47 52137 boyue 2009-10-2 17:05
attach_img [討論] 有無人去睇過 depeche_lam 2009-10-2 16:31 21164 depeche_lam 2009-10-2 16:47
attach_img [喇叭組合] MA RX6 Foverking 2009-10-2 14:08 01237 Foverking 2009-10-2 14:08
attach_img [藍光播放機] 只操!PS3 VS PS3 SLIM agree  ...23 keanureeves 2009-9-28 10:30 245411 lochikit 2009-10-2 12:32
attach_img [投影機/幕] no-frills HDMI 線 ngfeiyeung 2009-10-2 12:04 0906 ngfeiyeung 2009-10-2 12:04
attach_img [喇叭組合] Chario Lynx or B&W CM1  ...2 kkp 2009-10-1 01:59 127824 688 2009-10-2 11:29
attach_img [請教] 舊 AMP 煩惱 superbeginner 2009-10-1 22:23 81559 kingleecm 2009-10-2 11:23
attach_img [AV擴音機] Onkyo AV amp question psme 2009-9-1 14:44 82121 bbbaba 2009-10-2 10:54
attach_img [請教] RadioShack sound level meter 買行針果隻定係digital果隻好???  ...23 JKC710 2009-10-1 15:56 265815 xx666hk 2009-10-2 09:57
attach_img [重低音] mx-ht 換十仔  ...2 stm 2009-9-28 01:36 112878 ohkiss 2009-10-2 09:53
attach_img [高清播放器] HIMedia HD100 手術完成  ...23 lamswim 2009-9-29 21:56 237162 ptuak47 2009-10-2 09:12
attach_img [請教] 孖製美式電插板一問 lcyant 2009-10-1 09:03 21134 lcyant 2009-10-2 08:41
attach_img [高清播放器] Panasonic BD-60 vs Pioneer BDP-120  ...2 bbb 2009-10-1 19:28 174892 sammer425 2009-10-2 03:07
attach_img [AV擴音機] 请教各位:SC-LX81行货与水货的差别 yjgshy 2009-9-30 22:00 91885 yjgshy 2009-10-2 01:06
attach_img [請教] 邊度可以試勻Onkyo 607同Denon 1910? nigo12 2009-10-1 21:02 21352 nigo12 2009-10-2 00:27
attach_img [請教] 想加對書架喇叭駁av-amp聽CD  ...23456 josephm 2009-9-10 00:25 569845 josephm 2009-10-2 00:25
attach_img [討論] what is....OEM bbb 2009-10-1 22:09 21127 hatori 2009-10-1 22:42
attach_img [顯示器] 37" idtv 比老人家  ...2 tuktuk 2009-9-30 14:43 102501 mrstanley 2009-10-1 20:22
attach_img [重低音] Subwoofer 三文治  ...2345 Einstein 2009-8-29 16:51 468290 Einstein 2009-10-1 20:06
attach_img [AV擴音機] Denon 4810 vs Onkyo 5007  ...2 wllee 2009-9-30 23:40 134329 chhanthony 2009-10-1 19:19
attach_img [AV擴音機] pioneer 71/81 amp question? PIG2009 2009-10-1 16:27 41124 ay123 2009-10-1 19:14
attach_img [請教] 有冇邊隻平平地既英式插 濾波拖版 介紹??  ...23 br_calvin 2009-9-29 20:36 286218 hklin 2009-10-1 18:41
attach_img [喇叭組合] SONY Sountina 揚聲器 s98100902 2009-9-30 22:48 81869 kelvinchan502 2009-10-1 17:18
attach_img [喇叭組合] surround spk一問  ...2345 avmilk 2009-9-29 22:22 437640 Foverking 2009-10-1 15:57
attach_img [討論] B&W 係邊到買平  ...2 kelvinchan502 2009-10-1 01:29 103014 kelvinchan502 2009-10-1 13:45
attach_img [AV擴音機] 想問下onkyo 607 最多可連接幾多隻喇叭... YOKISO 2009-10-1 01:23 61372 YOKISO 2009-10-1 13:23
attach_img [重低音] 向目標進發 !  ...2 大玩偶 2009-9-30 23:35 112666 jay148 2009-10-1 13:05
attach_img [討論] 舊的Playstation 3的感說 agree  ...234 dxvmon2000 2009-9-30 05:34 305401 dxvmon2000 2009-10-1 12:37
attach_img [投影機/幕] 分享吓(第一次post相)  ...23 -stone- 2009-9-30 21:33 294643 IDM 2009-10-1 08:06
attach_img [投影機/幕] 5.1 拉線問題  ...2 vrunrun 2009-9-13 12:38 124031 victoruh 2009-10-1 00:24
attach_img [AV擴音機] av amp 視訊upscaling問題 ricoy288 2009-10-1 00:21 21490 kelvinchan502 2009-10-1 00:22
attach_img [請教] 十仔放飯廳得唔得? boyue 2009-9-30 21:35 81872 ricoy288 2009-9-30 23:16
attach_img [討論] 無屏蔽和有屏蔽電源線 hkbomberman 2009-9-30 21:19 21254 七彩小生 2009-9-30 22:39
attach_img [藍光播放機] BDP-51fd  ...234 hon11016 2009-8-15 23:28 376602 ac388 2009-9-30 20:55
attach_img [AV擴音機] 試玩DENON 3310 AVAMP報告 digest agree  ...23 小瑟 2009-9-28 16:00 276897 sunnyt 2009-9-30 20:08
attach_img [請教] 殘影問題 giralda 2009-9-30 13:30 61499 ricoy288 2009-9-30 16:37
attach_img [喇叭組合] 衛星5.1有什麼推介?  ...23456..7 aacc121 2009-9-1 15:09 6113682 myminihifi 2009-9-30 15:43
attach_img [藍光播放機] 正經睇藍光 回歸先鋒幫 agree  ...23456..9 datacoma 2009-9-24 19:12 8613976 letsplay 2009-9-30 13:15
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊