設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 今日先知原來自己隻中置...........  ...2 JKC710 2009-11-5 02:03 134499 bryan360 2009-11-6 03:26
attach_img [討論] [ av音效set機論壇 ] ~ 晚飯版聚留影 digest agree  ...23456..7 mankoo米高 2009-11-5 02:22 6215932 wil-wil 2009-11-6 02:58
attach_img [討論] 請問大家JVC DLA-HD350 canon.hk 2009-11-5 16:04 21527 canon.hk 2009-11-6 00:57
attach_img [請教] YCbCr 4:4:4 and 4:2:2 raymond430 2009-11-5 16:44 74017 Foverking 2009-11-5 23:52
attach_img [重低音] 人生第一部m&k  ...23456 micma 2009-11-2 20:21 589863 russianhacker 2009-11-5 23:19
attach_img [藍光播放機] LX-91 or 4010UD  ...234 e2stanley 2009-11-1 22:24 337751 avmilk 2009-11-5 23:11
attach_img [請教] PS3 與 Blu-ray機  ...234 呀牛 2009-11-1 12:38 305888 LauChungChung 2009-11-5 23:08
attach_img [高清播放器] Xtreamer (Realtek 1283 chip) (4/11 Official Firmware Ver 2.0 was released ) attachment  ...23 josephm 2009-10-8 14:05 2912735 Metropolis 2009-11-5 22:38
attach_img [討論] Shotgun鳥槍式配置喇叭線 agree 2009-11-4 16:19 92570 2009-11-5 21:18
attach_img [請教] 請問大家, 買AV AMP係咪會有一個定位咪有? hiofongw 2009-11-4 20:01 91590 kit120481 2009-11-5 19:48
attach_img [請教] 部機頂盒係咪就打柴?? Simonhrc 2009-11-4 18:05 41323 Simonhrc 2009-11-5 18:43
attach_img [顯示器] 想買 2 部電視仔 大玩偶 2009-11-5 13:01 41543 大玩偶 2009-11-5 14:49
attach_img [AV擴音機] ONKYO 1007 or Yamaha 2065  ...23456 七彩小生 2009-10-23 22:15 5111176 claero 2009-11-5 14:17
attach_img [討論] Cheap Cheap新手又執到紙皮箱 - Pioneer D3000 耳筒好神奇  ...2 googleli 2009-11-5 00:06 154833 CalCalCal 2009-11-5 13:50
attach_img [顯示器] 睇電視好差 !  ...23 大玩偶 2009-11-5 11:05 223911 hkbomberman 2009-11-5 12:44
attach_img [AV擴音機] 昨晚靜靜鷄.............,最後變咗Pioneer 3級跳 (P.7已加開箱相)  ...23456..7 mr1186 2009-11-4 10:53 6310546 mr1186 2009-11-5 12:37
attach_img [討論] 11月AV聚一聚.....確實出席名單公佈(深水埗地鐵站內C出口)  ...23456..8 maner394 2009-11-2 18:05 7211380 pepsiman 2009-11-5 11:49
attach_img [討論] 有野介紹 depeche_lam 2009-11-3 23:51 71557 depeche_lam 2009-11-5 10:32
attach_img [重低音] EQ of Subwoofer & 2 woofer with different band tcflex401 2009-11-4 23:33 21491 MartinTong 2009-11-5 07:46
投票 attach_img [討論] b&w 甲邊部AV amp好 二選一  ...2 kelvinchan502 2009-11-4 04:00 123681 devilfeifei 2009-11-5 03:21
attach_img [喇叭組合] 今日終於買左mirage prestige (black)  ...23456..7 timka 2009-8-11 22:09 6914739 timka 2009-11-5 00:08
attach_img [請教] Monitor Audio Radius or Klipsch Synergy F-2 System waimac 2009-11-4 01:31 51927 waimac 2009-11-4 22:55
attach_img [喇叭組合] mirage speakers  ...2 ecofresh 2009-11-2 13:42 123836 vvti@ 2009-11-4 22:37
attach_img [藍光播放機] PS3 slim with WE Beginner 2009-11-4 21:07 31297 Foverking 2009-11-4 22:10
attach_img [AV擴音機] LX82、3007、5007三選一  ...2345 pengbaobao 2009-10-31 11:55 437257 Psychoav 2009-11-4 22:06
attach_img [重低音] 沒有SUBWOOFER的日子!  ...23 tennishk 2009-11-2 19:17 215333 randyma 2009-11-4 22:06
attach_img [請教] BlueRay Player 有邊部有karaoka又出到bitstream?! boyue 2009-11-4 19:58 21847 boyue 2009-11-4 21:58
attach_img [討論] lpcm better than DTS-HD???  ...23 claero 2009-11-3 20:12 225590 hgc021321 2009-11-4 21:36
attach_img [請教] 新手揀amp問題 kenlaw1228 2009-11-4 20:48 11056 claero 2009-11-4 21:14
attach_img [藍光播放機] Marantz UD9004 Universal player 7500martin 2009-11-4 18:39 12047 鐵心心 2009-11-4 20:45
attach_img [討論] Onkyo 905 壞了想問維修時間&價錢 chung0258 2009-10-24 10:17 41811 kenneth 2009-11-4 19:42
attach_img [討論] 120 好定250好  ...2 depeche_lam 2009-11-4 10:12 182585 stevenwong99 2009-11-4 17:19
attach_img [請教] Focal-JMlab Chorus 716V Speaker 好唔好? Ken704 2009-11-2 20:21 72972 stevenwong99 2009-11-4 17:06
attach_img [請教] Onkyo / Pionner / Yamaha 聽歌  ...2 kitor 2009-11-3 21:22 102622 611323 2009-11-4 16:22
attach_img [請教] Sony S360 Playback Problem cmsjkung 2009-11-1 21:12 71311 wil-wil 2009-11-4 15:27
attach_img [AV擴音機] 請問Yamaha v1900同v2065有咩大分別呢?  ...2345 kevinlkc 2009-10-27 15:41 407347 kevinlkc 2009-11-4 14:30
attach_img [請教] ONKYO TX-NR5007  ...2 kitor 2009-10-23 22:18 183896 BoBo 2009-11-4 13:30
attach_img [請教] 用PS3聽歌  ...2 zcc411 2009-11-3 10:02 113666 claero 2009-11-4 13:05
attach_img [請教] Sound Mechanics 器材架  ...23456..7 chhanthony 2009-11-3 10:42 6121747 micma 2009-11-4 11:29
attach_img [請教] P42G10H Setting 問題 asp123 2009-11-4 10:50 31542 asp123 2009-11-4 11:28
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊