設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [高清播放器] 投影嘅大震撼但又極細緻 agree  ...23456..7 kfai 2010-2-1 11:51 6216355 jj01 2010-3-29 02:55
attach_img [討論] 大家講下你最鍾意用咩藍光碟TUNE 机 agree  ...23456..8 sk555 2010-3-22 00:30 7813946 鐵心心 2010-3-29 02:28
attach_img [請教] onkyo 607 --ATI 5570 點燈成功。。。終於攪掂  ...2 wrigley 2010-3-26 22:10 132994 wrigley 2010-3-29 00:47
attach_img [請教] 906 bypass問題  ...2 commail 2010-3-27 19:45 132587 diff 2010-3-29 00:04
attach_img [請教] 投影機一問  ...2 konrad 2010-3-27 13:06 102603 avmaster22 2010-3-28 23:41
attach_img [請教] Stand for Presence Speakers thaddeusma 2010-3-27 23:24 51469 ricoy288 2010-3-28 23:24
attach_img [喇叭組合] 換左對後置 B&W M1  ...2345 jason_lwk 2010-3-9 20:02 4418276 cosworth01hk 2010-3-28 20:27
attach_img [請教] 後置喇叭線 for RS-42 so0072002 2010-3-27 16:21 91615 agnes_b 2010-3-28 14:06
attach_img [請教] 8471 Double Run? iversonhui 2010-3-27 11:53 71558 hakuryo 2010-3-28 12:40
attach_img [請教] sine 30A manbbb 2010-3-27 23:01 31812 manbbb 2010-3-28 11:50
attach_img [討論] Radioshack Sound Level Meter rklpoon 2010-3-27 20:20 81847 hellowe 2010-3-28 11:25
attach_img [請教] help for selection for whole set av  ...2 matt 2010-3-26 17:32 172779 avlam 2010-3-28 02:32
attach_img [請教] 黑麻雲石  ...2 terry-chui 2010-3-27 22:05 125270 wai2307 2010-3-28 01:19
attach_img [重低音] SVS用power cord一問 chingkong 2010-3-27 01:38 92638 rlwk2009 2010-3-28 00:18
attach_img [喇叭組合] 今日同 RB-61 開包 attachment  ...23 sumax877 2010-3-26 20:43 224540 747-300 2010-3-27 21:20
attach_img [討論] 明天觀塘漢科開倉, 只1天 !  ...23 davidwh 2010-3-26 12:47 224843 davidwh 2010-3-27 17:50
attach_img [討論] Onkyo 前後級配 MK 的感覺 agree  ...2 sk555 2010-3-26 01:02 113831 rle18322 2010-3-27 16:26
attach_img [請教] Denon 4308 Eclipse 2010-3-25 17:42 31510 Eclipse 2010-3-27 16:07
attach_img [重低音] 重低音加咗釘腳有怪聲 (Sunfire HRS-12) attachment  ...2345 rtwk 2010-3-25 02:15 4913624 rtwk 2010-3-27 15:44
attach_img [討論] mk sound movie 5.1 kk2817 2010-3-26 14:12 43797 francis_leung21 2010-3-27 13:55
attach_img [請教] 想up grade後置的選擇  ...23 ram 2010-3-26 00:15 204503 francis_leung21 2010-3-27 13:53
attach_img [顯示器] 買三星3D LED電視送3D Blu-Ray機 同 3D電影連 3D眼鏡 阿定 2010-3-26 16:03 93021 francis_leung21 2010-3-27 13:49
attach_img [請教] 因接駁問題而引起之BD/DVD Karaoke 演唱會碟選擇性恐懼症... chunny98 2010-3-27 07:21 21148 chunny98 2010-3-27 13:39
attach_img [藍光播放機] 請問各師兄SONY BDP-s360 插USB,可以 play AVCHD file 嗎? manbbb 2010-3-23 23:54 31687 poweredc 2010-3-27 13:35
attach_img [討論] PAN記VlERA LlNK 功能 406 2010-3-27 09:22 81483 Gio 2010-3-27 12:16
attach_img [顯示器] Panasonic 內置錄影iDTV raymond430 2010-3-24 17:39 42799 sclendan 2010-3-27 10:21
attach_img [討論] Quadral speaker 風仔風仔仔 2010-3-26 21:33 21856 avbadboy 2010-3-27 10:07
attach_img [顯示器] Demo機買唔買得過?  ...23 kc2wong 2010-3-14 21:55 285089 radhk 2010-3-27 06:42
attach_img [請教] 機箱 mimi 2010-3-26 02:06 41245 mimi 2010-3-26 21:34
attach_img [請教] av amp一問 konrad 2010-3-26 18:34 3953 kennethtcp 2010-3-26 20:07
attach_img [請教] 新手一問 Amp + 5.1 danielle 2010-3-21 01:34 21548 sclendan 2010-3-26 19:07
attach_img [請教] kef 舊Q3 pkboy0009 2010-3-26 11:24 31084 avlam 2010-3-26 18:46
attach_img [喇叭組合] 想買Dali中置,價格在乎Concept or Ikon之间,請问邊隻好D ? attachment  ...23 msiu100 2010-3-25 13:34 205856 avlam 2010-3-26 17:48
attach_img [教學] 耳仔靈敏度測試 agree  ...23 stephenchiu 2009-3-1 16:26 268469 ironZ 2010-3-26 17:37
attach_img [藍光播放機] 新手blue-ray 一問  ...2 juan 2010-3-25 14:57 183436 juan 2010-3-26 17:16
attach_img [請教] 後級 attachment skeung 2010-3-26 00:21 51570 Big_McIn 2010-3-26 16:25
attach_img [顯示器] Any comment on LG 47LH50  ...2 rictsang 2010-3-25 11:40 132513 sclendan 2010-3-26 15:21
attach_img [討論] Onkyo 搭 MK + Oppo83 SE 的另一番睇會 agree jayngan 2010-3-25 13:38 52615 小瑟 2010-3-26 15:03
attach_img [藍光播放機] 解構 Harman Kardon BDP 10 首臺藍光機 (轉載) wil-wil 2010-3-26 03:48 21455 siukeung 2010-3-26 14:54
attach_img [請教] ENERGY ESW-M8問題  ...2345 copyshop 2010-3-24 00:13 4910244 KMD7D 2010-3-26 14:45
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊