設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Onkyo 705 轉 Pioneer LX51  ...2 火機 2010-3-31 14:24 152701 鐵心心 2010-4-2 17:03
attach_img [投影機/幕] 二百幾蚊食碗雲吞河 (VDH)  ...23456..8 zz9999 2010-3-15 21:00 7114387 pkfleung 2010-4-2 14:28
attach_img [顯示器] Samsung今日diplay了3D電視 attachment  ...234 lemiball 2010-3-31 15:03 316000 SonSon 2010-4-2 13:35
attach_img [請教] Revel Performa B15 Subwoofer  ...2 insider 2010-3-31 20:30 163924 Ep-71 2010-4-2 11:20
attach_img [討論] 求救求救。。。打算呢2日~3日去HK MK一行  ...23 Ep-71 2010-4-1 00:35 203304 Ep-71 2010-4-2 10:53
attach_img [喇叭組合] 除唔除罩  ...23456..7 hkbomberman 2010-3-24 23:19 6712546 carolman1105 2010-4-2 10:42
attach_img [請教] 請問有冇平平地既後級玩得過? weeps1584 2010-4-1 22:17 91900 JKC710 2010-4-2 04:40
attach_img [高清播放器] 800元內高清播放機~~vibe hdmp358s  ...23 cchhll01 2010-3-20 13:16 207107 cchhll01 2010-4-2 01:46
attach_img [顯示器] 三星 LN32A550 [灰階與色彩校正初體驗] (轉載) agree wil-wil 2010-4-2 01:12 01355 wil-wil 2010-4-2 01:12
attach_img [藍光播放機] Blu-Ray player + DAC聽歌效果如何? gerrard 2010-4-1 22:43 11261 obee 2010-4-1 23:49
attach_img [AV擴音機] 馬仔Marantz 6004 AV機 hivi2005 2010-3-1 10:42 92619 norip999 2010-4-1 23:27
attach_img [請教] Grandview屏幕 如何 SmallEar 2010-3-30 12:45 51532 SmallEar 2010-4-1 22:05
attach_img [請教] Sunfire 十仔問題  ...23 TEE 2010-3-28 01:01 295214 SmallEar 2010-4-1 21:40
attach_img [請教] Pioneer LX52 or Yamaha V2065 papabaggio 2010-4-1 19:29 41281 akira11092 2010-4-1 21:24
attach_img [討論] 如何調教 AV Amp 和 低音喇叭?  ...2 marvintai 2010-3-30 12:16 184520 wilfred 2010-4-1 21:04
attach_img [請教] supra喇叭線 so0072002 2010-4-1 13:33 41175 so0072002 2010-4-1 20:45
attach_img [討論] htpc keyboard n5901 ecofresh 2010-4-1 15:13 21342 marumaro 2010-4-1 17:50
attach_img [請教] 如何改善機疊機問題.  ...23 ivanyiu 2010-3-31 14:11 264414 akira11092 2010-4-1 17:39
attach_img [討論] 在兩年內轉變中的AV和2CH  ...234 sunnyyuen 2010-3-29 16:47 386066 sunnyyuen 2010-4-1 17:14
attach_img [請教] 我個十仔(特特)聲~~~~~(B&W)  ...234 xxxxERICxxxx 2010-3-31 12:28 325241 xxxxERICxxxx 2010-4-1 16:12
attach_img [高清播放器] [問]STB高清播放盒問題 ADA 2010-4-1 11:01 52051 ikkjr 2010-4-1 14:57
attach_img [請教] 新來報到~有關於 Onkyo 805 + PS3 Slim 的問題 storm 2010-4-1 14:56 0768 storm 2010-4-1 14:56
attach_img [請教] 有無師兄知道呢條係咩線?  ...2 xxxxERICxxxx 2010-4-1 00:42 112270 xxxxERICxxxx 2010-4-1 13:47
attach_img [討論] TAOC MSR 系列 香港冇得買 DragonI 2010-3-24 17:10 32678 tuktuk 2010-4-1 13:46
attach_img [請教] HTPC .... 用乜野 config 好  ...2 jackiewong518 2010-3-27 11:56 142867 frankfc 2010-4-1 11:10
attach_img [投影機/幕] 線座科學測試影片 ckman0302 2010-3-31 01:11 81717 ericyy 2010-4-1 08:29
attach_img [藍光播放機] 開箱報告: Oppo 83 SE Nuforce Edition  ...2345 chrisclw 2010-3-26 23:07 4013339 agnes_b 2010-4-1 00:20
attach_img [藍光播放機] Philips BDP-3000 pamfm 2010-3-28 17:59 51854 calvin1800 2010-3-31 23:35
attach_img [討論] samsung的維修服務 (LCD TV) wax 2010-3-31 01:16 83194 wax 2010-3-31 23:32
attach_img [AV擴音機] (Emotiva XPA-5後級)開箱啦 attachment agree  ...23456 hklin 2010-3-30 01:48 5613230 kennykc 2010-3-31 23:14
attach_img [請教] 前置喇叭線長度唔同,有影響嗎?  ...2 ho8569hk 2010-3-31 00:09 122981 ho8569hk 2010-3-31 22:59
attach_img V DiGi部新機1206得唔得架 David_Vincent 2010-3-31 21:37 12006 sunny 2010-3-31 22:42
attach_img [投影機/幕] QED Reference or QED Signature tein 2010-3-25 00:10 72547 lippito 2010-3-31 22:28
attach_img [重低音] 電源線一問  ...2 billychanchan 2010-3-27 00:49 114060 billychanchan 2010-3-31 21:36
attach_img [請教] 後級火數會否過大  ...2 MarkMak 2010-3-31 17:48 112839 吉田 2010-3-31 20:53
attach_img [AV擴音機] 為KEF XQ20找int amp (10k budget) gerrard 2010-3-30 16:19 62849 raymondcch 2010-3-31 20:30
attach_img [喇叭組合] Vivid Audio 旗艦二哥 G2 Giya McIntosh 真係好正 (轉載) attachment  ...23 ecofresh 2010-3-31 14:00 216218 agnes_b 2010-3-31 20:09
attach_img [喇叭組合] 喇叭全部反相  ...2 2010-3-29 22:48 186842 2010-3-31 18:42
attach_img [教學] 最简便的DLNA for Oppo 83 cmsjkung 2010-3-29 23:23 32838 canon.hk 2010-3-31 17:56
attach_img [AV擴音機] 12V Trigger問題 (Rotel power amp) MarkMak 2010-3-31 17:39 41650 MarkMak 2010-3-31 17:55
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊