設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 第一次上通利  ...234 perfect 2010-10-7 00:53 345170 perfect 2010-10-7 21:20
attach_img [請教] 什麼是前後級 chengvin 2010-10-7 15:55 61487 ryuichi 2010-10-7 20:41
attach_img [討論] 唔怪之得成個音場扁埋一面啦  ...23456..7 vc113 2010-10-5 23:59 639902 ck0901 2010-10-7 20:07
attach_img [請教] 中置高度問題 Pooh 2010-10-7 19:00 71301 鐵心心 2010-10-7 19:22
attach_img [請教] 新手好多問題唔知點攪  ...234 alice 2010-10-5 11:43 303585 qq1122yq 2010-10-7 17:56
attach_img [請教] 有關subdude hd ozonehk 2010-10-7 17:25 0909 ozonehk 2010-10-7 17:25
attach_img [請教] OPPO83 壞機求救!  ...2 688 2010-10-6 11:58 122758 688 2010-10-7 17:03
attach_img [高清播放器] 想買Media Box, 需要各路Ching指教/放毒!  ...2 wllee 2010-10-7 00:12 103099 wllee 2010-10-7 14:49
attach_img [請教] 傑士 civic 2010-10-7 12:01 41251 braun 2010-10-7 14:35
attach_img [請教] Auralex MoPad 有無門巿?  ...2 chhanthony 2009-8-20 09:43 116943 hy358 2010-10-7 14:13
attach_img [請教] 點解我對Presence好似無乜聲? halohalo0404 2010-10-5 11:53 61347 halohalo0404 2010-10-7 13:53
attach_img [請教] 中置 for Dali Ikon 2? braun 2010-10-6 16:44 71703 halohalo0404 2010-10-7 13:51
attach_img [藍光播放機] Philips 7500s2 yiuchung282 2010-10-6 22:58 21734 yiuchung282 2010-10-7 10:44
attach_img [AV擴音機] iPhone接608一問 Coker 2010-10-7 08:15 0941 Coker 2010-10-7 08:15
attach_img [投影機/幕] 求助!! Guru 2010-10-7 06:25 01014 Guru 2010-10-7 06:25
attach_img [請教] LX-73 定 SR7005  ...2345 lctang 2010-10-2 22:48 427831 stanley2468 2010-10-7 02:17
attach_img 電子鐘  ...23 hcfraymond 2010-10-4 22:09 264472 ghostkam 2010-10-7 00:32
attach_img [喇叭組合] Kef五聲道合一新手問題  ...23 acepiloted 2009-5-5 18:47 265324 mnmxxxx 2010-10-6 22:36
attach_img [請教] 新手白痴問題 kenlaw1228 2010-10-6 19:34 31483 chengvin 2010-10-6 22:02
attach_img [請教] 係咪可以家訪 tofu1978 2010-10-6 17:14 21162 鐵心心 2010-10-6 18:46
attach_img [藍光播放機] Oppo 83 同 80 已停產  ...2 tinghai 2010-10-5 11:49 123756 kefana 2010-10-6 18:02
attach_img [請教] 救命...個subwoofer咩事呀?  ...234 avgb 2010-10-4 21:36 305185 braun 2010-10-6 17:18
attach_img [請教] Linn Skeet 釘墊 ozonehk 2010-10-6 16:02 01589 ozonehk 2010-10-6 16:02
attach_img [請教] 請問釘墊, Linn Skeet, TAOC和Isoclean呢三個牌子邊隻好?  ...23 googleli 2009-9-27 13:45 2211292 ozonehk 2010-10-6 15:54
attach_img [AV擴音機] 超新手多問!Thanks wave101 2010-10-5 15:10 81508 wave101 2010-10-6 15:53
attach_img [重低音] Auralex Subdude HD 入手了  ...2345 ckman0302 2009-8-26 01:11 4317040 ozonehk 2010-10-6 15:23
attach_img [顯示器] 有無師兄有試光點死點的淨色圖  ...23 bearbear1314 2010-7-21 17:06 2214548 Pooh 2010-10-6 15:05
attach_img [AV擴音機] 超級無知新手  ...2 bforboy 2010-10-5 10:00 173814 Pooh 2010-10-6 14:45
attach_img [請教] Buy LG 50PK550 Plasma -or- Renew my projector?  ...2 rayzine 2010-10-4 14:21 132470 rayzine 2010-10-6 14:37
attach_img [影音配件] MagicTV 舊款3600D無晒貨,等3700D番先買。 digcom 2010-9-7 18:28 83008 七彩小生 2010-10-6 13:46
attach_img [討論] Pioneer BDP-LX53 同級中值得買嗎?  ...234 maskedtsang 2010-10-4 21:09 305758 hy358 2010-10-6 13:01
attach_img [高清播放器] Xtremer 機頂盒 danny73 2010-10-5 11:05 72926 rolex884 2010-10-6 12:24
attach_img [請教] 請問有無師兄試過用oppo83插外置harddisk睇BDMV,BDISO? josephyeung426 2010-10-5 20:44 81874 Gio 2010-10-6 11:51
attach_img [討論] 我的第一次會訪 agree  ...234 terry-chui 2010-10-3 14:31 315858 qq1122yq 2010-10-6 09:58
attach_img [喇叭組合] 又一新手一問 - 易推 alfredmyc 2010-10-5 17:11 61711 alfredmyc 2010-10-6 09:26
attach_img [高清播放器] HTPC 聲音輸出唔穩定一問 tomohiro 2010-10-5 20:49 21406 tomohiro 2010-10-6 08:28
attach_img [高清播放器] C 200 新手 YAMJ 問題請教  ...2 cosworth01hk 2010-10-4 19:38 133773 cosworth01hk 2010-10-6 03:30
attach_img [影音配件] 見咁多人出HDMI report,我又黎喇 agree  ...23456..9 鐵心心 2010-9-30 16:43 8415152 siuwing 2010-10-6 01:52
attach_img [討論] 今次到我食樹皮啦 attachment agree  ...23456..9 5仔 2010-9-11 18:39 8115578 guly 2010-10-6 00:11
attach_img [喇叭組合] Any suggestion for front spk, sur spk, ctr spk + sub marcolam 2010-9-16 00:46 11162 Alex-AV 2010-10-5 22:29
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊