設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


電影討論

今日: 1 |主題: 2937|排名: 9 

版主: alleelarry
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] Miramax正式脫離迪迪尼麾下 劉一舟 2010-7-31 03:01 22169 kevin_leung 2010-8-2 14:32
attach_img [討論] 驚喜的電影 AST(Gym) 2010-7-29 15:55 83425 hellolee 2010-8-1 16:06
attach_img [討論] 聽日想買飛睇唐山大地震 lkljason 2010-7-31 02:47 52494 wrxgc8 2010-7-31 09:24
attach_img [討論] 第 67屆威尼斯影展 lukalok 2010-7-30 08:57 12329 lukalok 2010-7-31 00:31
attach_img [討論] 想請教一套戲名 老五 2010-7-25 17:49 32295 老五 2010-7-26 21:40
attach_img [討論] 《鐵達尼號》(Titanic) 的3D立體版  ...2 Paul123 2009-6-13 12:43 187301 tangcoma 2010-7-9 23:57
attach_img [討論] 巨幕板This is It Sifopean 2010-6-22 14:20 01769 Sifopean 2010-6-22 14:20
attach_img [討論] 猛鬼街 2010 lamborghini436 2010-6-16 22:11 01768 lamborghini436 2010-6-16 22:11
attach_img [討論] sony 3d com ecofresh 2010-6-2 21:08 01941 ecofresh 2010-6-2 21:08
attach_img [討論] 功夫2 會拍嗎?? siuchek 2010-5-27 00:33 52771 bb1668 2010-6-2 11:26
attach_img [討論] Dennis Hooper與世長辭....... 劉一舟 2010-5-30 22:29 52712 sclendan 2010-6-1 10:43
attach_img [討論] 鐵甲奇俠2  ...2345 tomboy 2010-4-30 22:51 4414374 haha161 2010-5-12 08:41
attach_img [討論] 請大家係討論電影時,如有劇情請加上 (含內容) 作提醒! 小瑟 2010-5-7 14:43 01872 小瑟 2010-5-7 14:43
attach_img [討論] 黑澤明-羅生門DVD(美亞娛樂) david_j 2010-5-2 00:16 22862 david_j 2010-5-2 00:42
attach_img [討論] 你對香港電影期望?  ...234 Ken704 2010-4-16 14:01 307989 ezam 2010-4-21 18:25
attach_img [討論] 《葉問2》7月開拍 周董無緣飾演李小龍  ...23 小瑟 2009-3-24 22:58 269339 kelvin712 2010-4-21 16:54
attach_img [討論] 大家睇咁多美劇/電影,你又知唔知有幾多係實景呢?  ...2 lukalok 2010-4-17 01:47 134907 bb1668 2010-4-21 00:00
attach_img [討論] 第29屆香港電影金像獎得獎名單 digest  ...2 劉一舟 2010-4-19 00:09 125669 faihim 2010-4-19 20:48
attach_img [討論] 一連兩日睇咗兩齣好戲,《Kick-ass》同《子彈頭‧大復仇》 lukalok 2010-4-17 02:51 12383 dts6.1 2010-4-17 12:17
attach_img [討論] Iron Man II有飛訂 la  ...2345 sk236 2010-4-11 16:23 4411468 lkljason 2010-4-16 22:54
attach_img [討論] UA皇室戲院重開 劉一舟 2010-4-12 14:58 83274 spadeace 2010-4-13 00:10
attach_img Iron Man 2 Trailer agree JKC710 2010-3-8 23:37 82723 tommychan1021 2010-3-24 01:33
attach_img [討論] 電影尋親記 (啟事一則) 劉一舟 2010-3-18 17:14 42690 tommychan1021 2010-3-22 00:34
attach_img [討論] 第三十屆金草莓得獎名單公布 (#10) agree  ...2 劉一舟 2010-2-3 03:42 134640 faihim 2010-3-9 00:09
attach_img [討論] 銅鑼灣 JP 戲院率先採用 Sony 4K 數碼投影機 (轉載) wil-wil 2010-3-6 03:01 42913 mrlittlejacky 2010-3-9 00:00
attach_img [討論] 新春假期小評 (含內容) lkljason 2010-2-22 15:28 12136 jack331 2010-2-22 15:44
attach_img [討論] 我最喜愛的電影歹角 agree horace_tsang 2010-2-4 17:16 53671 kuito 2010-2-4 18:26
attach_img [討論] 解構 IMAX 3D 巨幕立體電影 (轉載) agree wil-wil 2010-2-3 03:14 33010 iceberg99 2010-2-3 10:50
attach_img [討論] 第82屆奧斯卡提名名單 law1987 2010-1-26 03:42 22493 rikudoll 2010-1-26 11:19
attach_img [討論] 求问:祖国版和港台版<2012>区别在哪里? jiji 2010-1-20 21:01 42567 wangjun1984 2010-1-21 14:55
attach_img [討論] 昨天去isquare睇戲....真係"頂........."  ...234 adamcyc 2010-1-4 12:34 3210818 willtan 2010-1-18 20:10
attach_img [討論] 2010年第67屆金球獎得獎名單揭盅 agree 劉一舟 2009-12-16 04:38 12725 劉一舟 2010-1-18 12:44
attach_img [討論] 14 戲連環賀歲 agree lkljason 2010-1-6 09:12 83810 kelvin712 2010-1-10 11:32
attach_img [討論] 《阿凡達》成今年票房冠軍  ...2 p02099 2009-12-28 20:20 124850 yanfree 2010-1-2 12:20
attach_img [討論] Brittany Murphy Rip hand神 2009-12-21 09:06 82619 kkchau 2009-12-23 00:49
attach_img [討論] 有冇兄弟去過鑽石山果間嘉禾荷里活睇戲? D位OK嗎? 小瑟 2009-11-22 23:06 82771 chin 2009-12-20 23:36
attach_img [討論] 其實電影係咪應該都有中段休息呢? XPR 2009-12-20 01:46 22148 chin 2009-12-20 23:33
attach_img [討論] Iron Man 2 cmsjkung 2009-12-17 21:40 62727 lkljason 2009-12-18 00:20
attach_img [討論] 想講講(孤兒)同(殺人犯)既分別!有劇情。 digest agree  ...2 tennishk 2009-12-13 09:42 126564 cowpang 2009-12-17 16:14
attach_img [討論] 今日睇左(機器俠)。繼(家有喜事2009)後又一套港產片極品! digest agree  ...2 tennishk 2009-11-21 00:05 166049 大玩偶 2009-12-17 09:53
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊