設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: wahjaja

[請教] 嚟緊搬屋,又要攪過套Surround

  [複製鏈接]

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-21 15:17 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-21 14:05
你今次 抄唔到我,因為我天花唔係同一個系列🤣🤣🤣🤣🤣





111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-21 17:03 來自手機 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-5-21 15:17

其實我冇辦法,我都想用同一個系列嘅天花
但係係Polk 淨係出咗一隻叫做R900嘅反射加掛牆喇叭,但佢唔屬於係TOP嗰隻天花擺法,所以我就冇用到

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-21 17:52 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-21 17:03
其實我冇辦法,我都想用同一個系列嘅天花
但係係Polk 淨係出咗一隻叫做R900嘅反射加掛牆喇叭,但佢唔屬於 ...


見佢後面有個螺絲位(金色位),再搵個吊架得唔得?



未命名.png

之前仲見到有人用頂天立地柱,但一定過唔到家人

新點陣圖影像.jpg
未命名.png
https://www.reddit.com/r/hometheater/comments/1rkxahx/renter_friendly_no_holes_true_atmos_height/
KEF LS60
KEF KC62

0

主題

1532

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
641180
發表於 2026-5-21 18:03 | 顯示全部樓層
射冷, 鴨毛喇叭可考慮這款架, 厚度不多, 可調彈性大, 幾十蚊一套, 岩數

推介了不少用
ScreenShot_2026-05-21_180122_680.png
ScreenShot_2026-05-21_180100_746.png
不可一不可再, 向毒品說不, 向後級說不..
係...不能得一部咁小...

0

主題

1532

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
641180
發表於 2026-5-21 18:04 | 顯示全部樓層
租住屋又或唔想鑽的, 都可考慮這款腳
ScreenShot_2026-05-21_175938_040.png
ScreenShot_2026-05-21_175912_928.png

評分

參與人數 3威望 +150 金錢 +150 收起 理由
Ep-71 + 20 + 20 good
SimonChowHK + 50 + 50 超正, 即時加分比師兄先!
AskaLung@FB + 80 + 80

查看全部評分

不可一不可再, 向毒品說不, 向後級說不..
係...不能得一部咁小...

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-21 18:56 來自手機 | 顯示全部樓層
SimonChowHK 發表於 2026-5-21 17:52
見佢後面有個螺絲位(金色位),再搵個吊架得唔得?




個問題係r900呢隻喇叭嗰個款本身就係為反射而設計出嚟,雖然佢後邊有個掣可以啪返做掛牆,但係佢預設都係其實俾你做FH同RH,做Top我都唔知佢究竟係點樣擺先為之係啱
IMG_8956.png

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-21 20:04 | 顯示全部樓層
本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-21 20:07 編輯
fishbone8822 發表於 2026-5-21 18:04
租住屋又或唔想鑽的, 都可考慮這款腳


好有趣,但TAOBAO 見到都要RMB2154  一支

實物都幾高
123.jpg
KEF LS60
KEF KC62

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-21 20:14 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-21 18:56
個問題係r900呢隻喇叭嗰個款本身就係為反射而設計出嚟,雖然佢後邊有個掣可以啪返做掛牆,但係佢預設都係其 ...

應該都係單元指向聆聽位。見國外都有人咁玩
20230521_034726.jpg

https://www.avsforum.com/threads/mounting-my-height-and-top-speakers.3275604/

評分

參與人數 1威望 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 呢個Topic好正,好有參考價值!

查看全部評分

KEF LS60
KEF KC62

78

主題

9344

回帖

4

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
823705
發表於 2026-5-21 21:32 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-21 18:56
個問題係r900呢隻喇叭嗰個款本身就係為反射而設計出嚟,雖然佢後邊有個掣可以啪返做掛牆,但係佢預設都係其 ...

相信只係物理安裝設計上不兼容,我諗其實只係搵個啱用嘅掛架去搞定佢嘅問題。但係聲學上,用返同系列單元嘅音色銜接度肯定係最高!冇理由為咗就安裝,去買第二個系列甚至第二個牌子。

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
AskaLung@FB + 80 + 80 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-22 00:04 來自手機 | 顯示全部樓層
fishbone8822 發表於 2026-5-21 18:03
射冷, 鴨毛喇叭可考慮這款架, 厚度不多, 可調彈性大, 幾十蚊一套, 岩數

推介了不少用

用緊!畿草野!啱晒我

評分

參與人數 1威望 +40 金錢 +40 收起 理由
marco + 40 + 40 經濟又實惠

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表