設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 6305|回覆: 55

[請教] 嚟緊搬屋,又要攪過套Surround

  [複製鏈接]

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
發表於 2026-5-12 14:24 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 wahjaja 於 2026-5-12 15:46 編輯

AI圖,想問一下咁樣安排有無地方可以改善?!Budget 3萬(不要不如加多少少 🤣),已有Denon X3700H + Audiolab 9000A,暫時睇可能會揀Polk Audio

Polk R200 前置
Polk R300 中置
Polk R100 后置
天花 OWM5 / Elite ES10
Subwoofer SVS SB1000 Pro

THX 🙏🏼
IMG_9740.jpeg

評分

參與人數 7威望 +930 金錢 +920 熱話 +200 收起 理由
erinerin + 560 + 560 + 100 恭喜Ching!
SimonChowHK + 50 + 50 恭喜Ching!
MDLP + 80 + 80
Manko + 50 + 50
小瑟 + 100 + 100 + 100 非常認同呀。
JayShiu@G + 10 恭喜Ching!
AskaLung@FB + 80 + 80

查看全部評分

5

主題

798

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
92982
發表於 2026-5-12 16:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kc80000 於 2026-5-12 16:24 編輯



舒服,如喜歡,就照圖裝修就可以啊
禮貌啲,Dont Forget Say A Magic Words

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-12 17:22 來自手機 | 顯示全部樓層
想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳?

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-12 17:52 來自手機 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-12 17:22
想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳? ...

路過,隻超低音直接落地會比較好

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-12 17:54 來自手機 | 顯示全部樓層
LeoChin@FB 發表於 2026-5-12 17:52
路過,隻超低音直接落地會比較好

呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得

37

主題

7471

回帖

0

精華

鑽石玩家

AV newbie

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
351564

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-12 18:13 來自手機 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-12 17:54
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得

😊天花、我覺得幾好喎

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-5-12 19:47 來自手機 | 顯示全部樓層
想改善AV效果.. 用咗隔離post啲師兄講嗰隻A1 EVO cal 聲軟件未?
免費兼且明顯改善環繞效果.. 用過返唔到轉頭…

40

主題

2803

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
662291
發表於 2026-5-12 20:37 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-12 17:54
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得

天花喇叭梗係單元向下,你咁樣裝只係裝咗FH同RH,係裝唔到天花喇叭先會用呢種方法裝

建議咁裝

建議咁裝

評分

參與人數 4威望 +150 金錢 +150 收起 理由
isonchung + 10 + 10 非常認同呀。
Ep-71 + 20 + 20 非常認同呀。
laszloabcd + 40 + 40 非常認同呀。
MDLP + 80 + 80 非常認同呀。

查看全部評分

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-12 21:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-12 21:28 編輯

中置都幾重要,如果尺寸放到,價錢仲within budget既買R400,咁前場就全套6.5" 單元。

由零開始裝修既話,位置可以試下盡量接近Dolby Mix Room 個指引。
https://professionalsupport.dolby.com/s/article/How-to-Design-a-Dolby-Atmos-Mix-Room?language=en_US

5.1.4 就聆聽位計 (Dolby Atmos 為主既玩法)
中置0度
前置30度
後置110度
Overhead Speakers 就側視/後視都係45度
1.jpg

確實位置同高度如果未去到新樓現場度尺,可以試下問AI幫你大約計算下先,就你可以render 圖出黎望望效果接唔接受到。
1.jpg
2.jpg

效果圖就用免費裝修網去做出黎
1610 Empty Room_1610 Empty Room-4 (1).jpeg
https://www.homestyler.com/

近排都諗緊裝修房間再攪過套Surround,師兄有咩計劃心得都分享呀


評分

參與人數 2威望 +130 金錢 +130 收起 理由
MDLP + 80 + 80
LeoChin@FB + 50 + 50

查看全部評分

KEF LS60
KEF KC62

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-12 22:59 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-12 19:47
想改善AV效果.. 用咗隔離post啲師兄講嗰隻A1 EVO cal 聲軟件未?
免費兼且明顯改善環繞效果.. 用過返唔到轉 ...

師兄你誤會咗,張圖用AI整,方便遲啲同裝修公司溝通,所以呢刻要確定擺位,方便睇點整法
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表