設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: wahjaja

[請教] 嚟緊搬屋,又要攪過套Surround

  [複製鏈接]

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-12 23:01 來自手機 | 顯示全部樓層
老五 發表於 2026-5-12 20:37
天花喇叭梗係單元向下,你咁樣裝只係裝咗FH同RH,係裝唔到天花喇叭先會用呢種方法裝
...

我睇睇先,依家係參考啲Studio 咁擺啲天花喇叭,就係驚錯

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-12 23:04 來自手機 | 顯示全部樓層
SimonChowHK 發表於 2026-5-12 21:22
中置都幾重要,如果尺寸放到,價錢仲within budget既買R400,咁前場就全套6.5" 單元。

由零開始裝修既話, ...

嘩,好詳細
晏啲坐定定睇吓先
THX THX

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
MDLP + 80 + 80 電視機起碼85轉啦

查看全部評分

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-13 00:16 | 顯示全部樓層
本帖最後由 SimonChowHK 於 2026-5-13 00:19 編輯
wahjaja 發表於 2026-5-12 23:04
嘩,好詳細
晏啲坐定定睇吓先
THX THX


最完美好似佢咁完全等距,但屋企就盡量接近就可以。家庭影院,要住到個家先
Annex 2.jpg

Dolby 仲有份好詳細既Guideline,如果未來有機會天空加到6隻可以望下,再計劃下洗唔洗預留線位

https://professionalsupport.dolby.com/s/article/Dolby-Atmos-Home-Entertainment-Studio-Technical-Guidelines?language=en_US
入面既 "Dolby Atmos Home Entertainment Studio Technical Guidelines" PDF
按 (p.34) 2.4.5 Additional top surround speakers and top surround arrays 建議,應該先後次序係:
1. top front & top rear  (45度) (基本按Dolby 指引既Atmos Mix Room 都係必有呢四隻) (45度)
2. 加入top middle (90度) (香港樓底唔高 ,top front & top rear 距離唔遠,應該無必要加)
3. 加入top front height  / top rear height (30度)

如果要就裝潢,可能天花要裝到去30度既,應該要試下AV AMP 到設定返做 height speaker。
top.jpg

網頁到介有個 "Dolby Atmos Room Design Tool" 既excel 計算表,可以入房屋尺寸就比到位置數據你,但我電腦無買office開唔到黎試。

唔想睇字,但有時間既可以上網課
https://professionalsupport.dolby.com/s/article/Dolby-Atmos-room-design-and-Dolby-Atmos-Room-Design-Tool-DARDT-HE-Music-in-depth-training?language=en_US

評分

參與人數 1威望 +340 金錢 +670 熱話 +100 收起 理由
erinerin + 340 + 670 + 100 師兄報告詳盡,真正用家心得。

查看全部評分

KEF LS60
KEF KC62

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-5-13 09:20 來自手機 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-12 22:59
師兄你誤會咗,張圖用AI整,方便遲啲同裝修公司溝通,所以呢刻要確定擺位,方便睇點整法 ...

哈哈~見你寫已有Denon AVM以為你已玩開誤會你屋企裝修所以升級d喇叭, 因爲我自己就係咁, Anyway之後慢慢玩 & Enjoy~

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-13 09:31 來自手機 | 顯示全部樓層
我都係用天龍再加polk r系列,加SVS,配搭上冇問題非常之好

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-13 09:51 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-5-13 09:20
哈哈~見你寫已有Denon AVM以為你已玩開誤會你屋企裝修所以升級d喇叭, 因爲我自己就係咁, Anyway之後慢慢 ...

依家有玩開,用緊Mission QX + LX系列,Subwoofer 就Definitive DN8,不過就將LX-3D掛咗上裝做FH同RH,空間係Ok嘅,不過天空聲道有嘢飛過果啲,特別係前去後就差啲喇,同埋成套嘢都比較斯文 🤣🤣🤣,所以搬屋就攪攪佢

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-13 09:52 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-13 09:31
我都係用天龍再加polk r系列,加SVS,配搭上冇問題非常之好

Goooooood~ THX THX

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-13 09:52 來自手機 | 顯示全部樓層
SimonChowHK 發表於 2026-5-13 00:16
最完美好似佢咁完全等距,但屋企就盡量接近就可以。家庭影院,要住到個家先



師兄你好專業啊!!!!!

5

主題

306

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77669
發表於 2026-5-13 10:29 來自手機 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-13 09:51
依家有玩開,用緊Mission QX + LX系列,Subwoofer 就Definitive DN8,不過就將LX-3D掛咗上裝做FH同RH,空 ...

有玩開就啱~
環繞喇叭擺位固然非常重要, 如上面講開, 如果再加埋用隻更好嘅校聲軟件, 環繞效果可以爭好遠, 部AVM好似升級左咁, 而家嗰啲前去後左去右都明顯咗, 將來有興趣可以去睇睇~

95

主題

2929

回帖

3

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
612741

三星玩樂勲章

發表於 2026-5-13 10:56 來自手機 | 顯示全部樓層
老五 發表於 2026-5-12 20:37
天花喇叭梗係單元向下,你咁樣裝只係裝咗FH同RH,係裝唔到天花喇叭先會用呢種方法裝
...

同意,天花喇叭向下射,最正好似五筒咁,四隻天花圍著五筒的中間點(皇帝位),而後置能夠拉後d,包著天花喇叭更正,當然要睇環境。比如書枱拉後,將梳化拉置中位,視聽空間矌闊,效果更不一樣
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表