設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: wahjaja

[請教] 嚟緊搬屋,又要攪過套Surround

  [複製鏈接]

30

主題

545

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
341206

76 榮譽VIP勲章76-FC 藍寶石勲章

發表於 2026-5-14 20:09 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-14 13:30
有朋友提議如果Budget唔夠,情願換Surround 做ES10都要換中置做R400 🫣

我會唔買天空或者Surround住,儲下錢再買。或者係二手搵搵平既
KEF LS60
KEF KC62

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-15 06:33 來自手機 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-14 13:30
有朋友提議如果Budget唔夠,情願換Surround 做ES10都要換中置做R400 🫣

Surround盡可能都要用返同一個系列啦,我後置都係用緊R100,完全冇投訴

評分

參與人數 1威望 +80 金錢 +80 收起 理由
MDLP + 80 + 80

查看全部評分

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-15 11:06 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-12 17:54
呢個我知,感謝感謝
其實我最擔心天花幾隻咁放得唔得


想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳?


個人睇法....淘X脚架亦未必比原廠差.....


一直見大家都系咁放...都冇話吾得....糸觀感上大隻左小小.....(關左燈就吾覺)...








84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-17 18:41 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-5-15 11:06
想請教一下,如果Budget 所限唔可以配原廠腳,係唔係淘佬腳落地都會比放櫃面為佳?

咁就好,其實最早期我係諗B&W...後置同天空聲道都用M1,點字原來M1對原裝腳超貴,要5千幾...
所以先諗下諗下變咗依家咁

13

主題

494

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
134687

76 榮譽慈善家勲章

發表於 2026-5-17 20:50 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-17 18:41
咁就好,其實最早期我係諗B&W...後置同天空聲道都用M1,點字原來M1對原裝腳超貴,要5千幾...
所以先諗下 ...

其實你SET個筆值唔介意保養可考慮睇埋水貨,去閑魚同TB睇下,可能有意外收鑊。

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-19 12:34 來自手機 | 顯示全部樓層
RoyIp@FB 發表於 2026-5-17 20:50
其實你SET個筆值唔介意保養可考慮睇埋水貨,去閑魚同TB睇下,可能有意外收鑊。  ...

喇叭唔介意嘅,相信正常用應該唔會點壞,不過Subwoofer 就唔搏,入面有Amp

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-19 12:40 | 顯示全部樓層
wahjaja 發表於 2026-5-17 18:41
咁就好,其實最早期我係諗B&W...後置同天空聲道都用M1,點字原來M1對原裝腳超貴,要5千幾...
所以先諗下 ...




最早期我係用過對二手B&W.805s.... 返尼有原裝腳 (都話要5千左右)...


初步研究過佢對原庄鋁金架輕飘 飘....  


.我本身都有对用開Foundation  ..20 inch  ...


AB 比較之下....明顯系 found  更好....

84

主題

697

回帖

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
114192
 樓主| 發表於 2026-5-19 15:15 來自手機 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-5-19 12:40
最早期我係用過對二手B&W.805s.... 返尼有原裝腳 (都話要5千左右)...



805s都叫貴啲先吖,但係M1喎… 對嘢咁平唔明點解配對腳要咁貴囉 😅

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-5-21 13:03 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-5-15 06:33
Surround盡可能都要用返同一個系列啦,我後置都係用緊R100,完全冇投訴



我又又又糸抄你....我都係Surround  天花,,.. 後置都用緊  同一個款 ,  雖然本身喇叭系聲衰衰咁... ,不過勝在夠一至地聲衰....


所以完全冇烦惱!!!   ....


111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-5-21 14:05 來自手機 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2026-5-21 13:03
我又又又糸抄你....我都係Surround  天花,,.. 後置都用緊  同一個款 ,  雖然本身喇叭系聲衰衰咁... ,不 ...

你今次 抄唔到我,因為我天花唔係同一個系列🤣🤣🤣🤣🤣
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表