設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img 想diy Sound from pxx speaker cable  ...234 ronan 2009-11-23 22:49 369916 7面鳥 2010-2-9 00:23
attach_img [天線] 終於 DIY 左 belden 1694A 電視天線 (P.2 加測試) agree  ...234 stm 2009-10-4 00:10 3020286 ah_D 2010-2-8 20:11
attach_img [請教] 新裝PROJECT donji 2010-2-8 12:13 52069 depeche_lam 2010-2-8 14:46
attach_img 灌沙線-人做我又做. agree  ...2 solid_snake 2010-1-31 21:31 164631 bbqbbq 2010-2-7 20:32
attach_img [請教] 新仔問題 - Belden 8471  ...23 stepup 2010-1-18 09:19 2310007 KING 2010-2-7 15:59
attach_img Furutech bi-wire cable μ-4.1T sumax877 2010-2-6 10:09 83445 sumax877 2010-2-7 11:35
attach_img [電源線] 我又升仙了 agree  ...23 鐵心心 2010-1-12 15:51 206276 avmilk 2010-2-7 00:03
attach_img [喇叭線] Neotech NES-3004 charlesl 2010-1-2 11:31 65415 guetta 2010-2-6 23:03
attach_img [請教] 喇叭面網. hkslash 2010-1-20 01:01 42842 IDM 2010-2-4 03:12
attach_img [江湖救急]邊度幫人做線  ...2 chhanthony 2010-2-3 00:41 154626 yonnie2 2010-2-4 01:10
attach_img [喇叭線] DIY Gotham 50150  ...2 edhuen 2009-10-4 19:55 1810257 huahungmaster 2010-2-3 14:17
attach_img [電源線] 昨天見到有nanotech 305 lemiball 2010-2-2 11:05 74048 jasonbiker 2010-2-3 10:54
attach_img [請教] 新仔造線一問 fshair 2010-2-2 02:19 62127 Einstein 2010-2-2 16:56
attach_img 解剖BJC Series 1 HDMI cable  ...23 hkbomberman 2010-1-29 02:12 256554 hkbomberman 2010-2-2 11:40
attach_img [請教] Oyaide美式頭 hkslash 2010-1-23 23:10 63031 pineapple2007 2010-1-31 13:58
attach_img [請教] 音源係mp3,點先可以用hifi播?  ...2 clapton 2010-1-22 10:48 154507 galunc 2010-1-31 04:17
attach_img [討論] 毒窟....毒窟.......毒窟(加相)  ...2 T-tan 2010-1-28 03:23 145263 T-tan 2010-1-31 02:34
attach_img [電源線] Acrolink 4030 vs AET HCR EVO  ...2 superdog8092 2010-1-28 21:33 108237 claero 2010-1-29 20:51
attach_img [請教] Arcolink 4020無地線 BoBo 2010-1-19 23:30 93099 tc9777 2010-1-29 01:27
attach_img 就嚟有大穫嘢呀  ...23 hkbomberman 2010-1-26 20:32 206159 hogoh 2010-1-28 23:18
attach_img [電源線] 今日做左條 Neotech NEP-4003 attachment  ...2 XPR 2010-1-13 02:19 108311 superdog8092 2010-1-28 00:24
attach_img [喇叭線] 雖然天氣不太冷,今晚有蛇煲 (完成圖P.2)  ...2 t_wing 2009-12-1 16:58 165533 rlwk2009 2010-1-27 22:02
attach_img [電源線] DIY 電源綫 attachment  ...23 superdog8092 2010-1-24 14:07 218942 rlwk2009 2010-1-25 22:11
attach_img [喇叭線] DIY SFH Double Run ronan 2010-1-21 22:08 83752 7面鳥 2010-1-23 14:46
attach_img [請教] 換牆插及電箱FUSE問題 donji 2010-1-21 00:17 43830 Ep-71 2010-1-22 00:34
attach_img [電源線] Ortofon 3900 接地線 attachment lyfedpmp 2010-1-14 15:53 62813 yazhou 康師父 2010-1-21 17:55
attach_img [請教] 點樣可以由攣變直? willtan 2010-1-21 14:15 52517 horace_tsang 2010-1-21 15:42
attach_img [請教] 4條Northwire 18A BoBo 2010-1-19 23:51 62677 BoBo 2010-1-21 13:13
attach_img 想問一下邊度有Northwire 18A 散線賣 sumax877 2010-1-20 22:28 11874 Celica 2010-1-20 23:43
attach_img [請教] QED Silver Anniversary XT Speaker Bi-Wire Cable Raphael 2010-1-16 00:14 33604 Ep-71 2010-1-20 23:12
attach_img [請教] 想買8字插頭  ...2 hogoh 2010-1-16 22:16 144881 chin 2010-1-20 16:36
attach_img [教學] 7 channel speaker project attachment agree  ...2 Kevin36 2010-1-17 00:08 104437 pepsiman 2010-1-18 21:05
attach_img 入左小小野 attachment  ...2 TSZKIT0629 2010-1-15 23:45 174582 snoopyboy001 2010-1-16 12:28
attach_img 終於都較掂同美式ke搏鬥la agree  ...2 xx666hk 2010-1-11 12:07 103627 xx666hk 2010-1-15 17:24
attach_img 教你DIY既毒網 digest agree  ...2 呀牛 2009-12-31 11:23 137218 pl876 2010-1-14 17:20
attach_img [教學] 今次做咗呢條  ...2 BoBo 2010-1-11 23:53 165729 BoBo 2010-1-14 13:00
attach_img [請教] 白金IEC座同銀線問題 T-tan 2010-1-13 23:32 12081 yazhou 康師父 2010-1-13 23:57
attach_img [請教] 想DIY Inakustik LS1002 KING 2009-12-27 23:42 98069 hunghung4 2010-1-13 21:48
attach_img [請教] diy 喇叭線做jumper 一問 paulching 2010-1-11 12:09 02415 paulching 2010-1-11 12:09
attach_img [討論] 銀包內出血 attachment BoBo 2010-1-8 22:52 62513 BoBo 2010-1-10 23:28
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊