設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] TEAC 舊式 AMP?? darkfrank 2010-10-29 23:26 22065 hy358 2010-10-30 23:43
attach_img [討論] 齒音問題  ...23 frenchivory2 2010-10-27 20:18 259134 frenchivory2 2010-10-30 23:29
attach_img [請教] audia filght 代理 audia 2010-10-30 21:11 21989 audia 2010-10-30 22:16
attach_img [請教] 新手一問 zaki 2010-10-30 01:38 31565 CKKeung 2010-10-30 10:52
attach_img [音響配件] Musical Fidelity M1 DAC  ...23 hintel 2010-10-28 19:26 2110016 danny73 2010-10-30 01:29
attach_img [請教] 我部 NAIM CD5XS 跳線, 應該係以下邊個原因呢? 唔該各位大大!  ...23 Jackiewakusome 2010-10-3 08:31 299923 ekylam 2010-10-30 00:32
attach_img [討論] Sony 25 日宣佈,正式停售所使用「 Cassettle 」錄音帶 agree  ...2 Netmans 2010-10-28 08:49 135577 holcan 2010-10-29 23:38
attach_img [請教] Onix CD player joetangvisa 2010-5-1 01:23 97143 zaki 2010-10-29 10:30
attach_img [請教] 外國音響網站 goldenfish68 2010-10-28 12:03 23939 Soundboy 2010-10-29 06:37
attach_img [請教] harbeth p3se how much now chengvin 2010-10-28 15:44 22733 chengvin 2010-10-28 20:31
attach_img [討論] Rotel RC1580/RB1582 win 哂  ...2 itoy2008 2010-8-9 09:24 148126 lemonstar 2010-10-28 19:35
attach_img [討論] 不如懷舊講古董 -- 愛華walkman agree  ...23 ADA 2010-1-29 10:34 238229 Ayumi 2010-10-28 14:04
attach_img [電源線] 再入多兩條Kharma Enigma Signature PC agree  ...2 kingyan 2010-10-27 00:40 195906 cwchow88 2010-10-28 09:21
attach_img [請教] 新仔入門買HIFI  ...2 g334455 2010-10-23 00:24 195349 paulching 2010-10-28 08:52
attach_img [請教] 木腳釘一問 kitsiu81 2010-10-27 22:27 52820 paulching 2010-10-28 08:38
attach_img [請教] 如何消滅電流哼聲? peony64 2010-10-25 09:43 82625 kan 2010-10-27 23:28
attach_img [請教] AV前贍後級玩法可行嗎??  ...2 kakamoming 2010-10-24 00:27 164287 kakamoming 2010-10-27 08:55
attach_img [喇叭組合] CM5 ? CM7?  ...234 dandan 2010-9-17 01:11 3010072 5dcome 2010-10-26 21:53
attach_img [討論] 膽緩沖同膽前級有咩分別?? patkwok 2010-10-26 18:13 22184 moliu 2010-10-26 18:17
attach_img [請教] 前置低音孔 的 bookshelf speaker? 阿風 2010-10-26 02:47 72436 阿風 2010-10-26 16:41
attach_img [請教] ipod touch 4 leo25 2010-10-26 00:54 22219 leo25 2010-10-26 13:20
attach_img [請教] 請問Focal 807V 同B & W CM7 比較!!  ...2 kakamoming 2010-10-19 11:32 196772 kakamoming 2010-10-26 09:19
attach_img [討論] 山靈又出新機,有冇人知咩料子?  ...23 lamswim 2010-10-24 17:21 218602 frenchivory2 2010-10-25 22:47
attach_img [請教] 買CD Player or Dac? PMC77929 2010-10-25 10:40 42180 ghostkam 2010-10-25 20:44
attach_img [用家報告分享] 我的星級隨身聽  ...2345 aidan 2010-10-5 22:37 4512873 izany 2010-10-25 18:20
attach_img [請教] 如用 oppo83 應否加 MD10 ?! kitsiu81 2010-10-25 16:03 32083 kitsiu81 2010-10-25 16:45
attach_img [請教] 比較靚既擴散板可以係邊到買到呢? PMC77929 2010-10-25 10:23 12170 avmilk 2010-10-25 10:38
attach_img [電源線] 今天收到的急便(Acrolink 4020Ⅲ)update P.2 agree  ...2345 米赫洛域 2010-8-25 00:17 4715021 frenchivory2 2010-10-25 01:29
attach_img [請教] 2聲道系統(聽古典音樂) dclung 2010-10-24 16:11 31926 frenchivory2 2010-10-25 00:24
attach_img [請教] 電腦Play SACD fatkei71 2010-10-1 08:55 94721 r32 2010-10-24 23:45
attach_img [請教] 新手想買對Rogers喇叭做高前置...不知效果如果  ...23 hhkcom 2010-10-23 08:55 247176 hhkcom 2010-10-24 16:29
attach_img [用家報告分享] 有 ipad 的可以一試  ...23 aidanny 2010-10-16 18:17 2211293 aidanny 2010-10-23 23:04
attach_img [請教] 請問HDMI1.3同1.4有乜唔同? tennishk 2010-10-22 21:16 41883 聖龍 2010-10-23 16:48
attach_img [音響配件] 瑞士 Weiss 全新 maya 解碼器 (轉載) wil-wil 2010-6-11 17:08 95025 babuwa 2010-10-23 10:10
attach_img [討論] 好耐冇呢瓣  ...23 agic 2010-10-17 18:34 216843 babuwa 2010-10-23 09:51
attach_img [請教] 新手建立純音響系統 attachment  ...23456 stephen 2010-10-6 13:25 5815274 邪同學Derek 2010-10-22 22:59
attach_img [討論] 真係食開有條路, 又黎XX週年......... XPR 2010-10-22 00:49 22371 SUGIZO 2010-10-22 13:38
attach_img [請教] 請問如何用得番呢個SUB-WOODER? calvinhung2005 2010-10-21 10:13 62251 bigtearice 2010-10-22 02:29
attach_img [請教] 請教: DAC 問題  ...23 kitsiu81 2010-10-19 15:17 215382 ansont 2010-10-21 12:18
attach_img [請教] Luxman 505u or Audiolab 8000q + 8000p  ...2 doshare 2010-10-17 16:41 106104 kclam1234 2010-10-21 11:47
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊