設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] DMP-BDT110 HuGoHuGo 2011-6-6 18:47 0858 HuGoHuGo 2011-6-6 18:47
attach_img [請教] 大家買左十仔保養証係咪要寄???? blindfaith3by8 2011-6-6 02:00 71281 blindfaith3by8 2011-6-6 18:17
attach_img [喇叭組合] 馬仔AV8003+MM8003夠力推JBL4312D嗎? kitbrian 2011-6-6 16:59 21446 BoB182 2011-6-6 18:12
attach_img [其他] phili 9500 & 9600見到坑口有陳列品  ...2345 leungko 2011-6-5 15:54 487328 mail9 2011-6-6 17:43
attach_img [討論] 點樣試番條喇叭線係左右聲道  ...2 cct1978 2011-6-5 23:20 112711 ilavbnm 2011-6-6 14:16
attach_img [討論] Yamaha RX-V2067 vs Pioneer SC-LX73 cdma 2011-6-5 00:19 72019 jv6081 2011-6-6 12:48
attach_img [請教] Sounfd From Heaven edlsang 2011-6-6 09:46 1982 Vader 2011-6-6 10:40
attach_img [請教] Oppo 93 聽歌得吳得?  ...2 darko 2011-6-5 19:43 163099 wally 2011-6-6 09:31
attach_img [投影機/幕] 小小玩投影機嘅心得 agree  ...2 andycola 2010-6-5 23:34 144990 gikifk 2011-6-6 08:56
attach_img [AV擴音機] Y記2067 vs P記lx73  ...23456..7 eva0083hk 2011-6-3 12:17 619141 狐滴hp2210 2011-6-6 00:58
attach_img [高清播放器] HDX高清播放器  ...2 9662118 2010-8-29 17:46 175332 kckwong723 2011-6-5 23:34
attach_img [請教] LX 83 ??????? kk048 2011-6-5 23:18 0907 kk048 2011-6-5 23:18
attach_img [AV擴音機] ONKYO amp 散熱問題  ...23456..7 loklaw 2009-9-21 23:24 6012379 cycyrus 2011-6-5 22:59
attach_img [請教] oppo93 RCA and coaxial +DAC 比較 smartfai 2011-6-5 18:49 51441 iamkit 2011-6-5 22:41
attach_img [請教] 新手買AMP(Onkyo NR609) & 5.1喇叭問題.  ...23 巨炮 2011-5-31 13:17 234369 cct1978 2011-6-5 22:01
attach_img [重低音] 香港買JL AUDIO F110 係咪220 V ?  ...23 jjmouse 2009-9-14 22:29 286892 guly 2011-6-5 19:13
attach_img [請教] Lx73 setup 完MCACC 之後d bass冇哂  ...23 diamondmouse 2011-6-3 20:22 213209 diamondmouse 2011-6-5 18:18
attach_img [請教] 今日部onkyo TX-SR805 無左聲  ...23 shrek-01 2011-6-5 00:14 243476 08850 2011-6-5 17:49
attach_img [高清播放器] 杰科 GK-HD110 1080P kitbrian 2011-6-5 17:21 02029 kitbrian 2011-6-5 17:21
attach_img [重低音] 一係唔補,一補打孖上 agree  ...23 bearbear1314 2011-3-1 20:08 287354 babuwa 2011-6-5 17:08
attach_img [請教] lx-83機身發出'枝枝'高頻聲  ...2 rickyf 2011-6-4 09:42 132598 babuwa 2011-6-5 17:07
attach_img [請教] 請問深圳華強北這邊有什麼地方有線材看看  ...2 lx70a 2011-6-4 08:26 122802 babuwa 2011-6-5 17:06
attach_img [投影機/幕] SONY HW20 PROJECTOR 話無現貨?  ...234 hit87761 2011-4-4 23:41 306778 babuwa 2011-6-5 16:54
attach_img [討論] Oppo 93/95 有無 Plugin可網上看高清電視直播? googleli 2011-6-5 15:29 0856 googleli 2011-6-5 15:29
attach_img [請教] oppo 93 HDMI 分配 edlsang 2011-6-5 11:03 51521 hit87761 2011-6-5 15:26
attach_img [請教] 想請教用緊lx73嘅獅兄? mankit9998 2011-6-4 19:20 3840 mankit9998 2011-6-5 14:22
attach_img [請教] oppo 93 一問 ? ciboys 2011-6-5 12:11 41185 hohodog900 2011-6-5 12:47
attach_img [顯示器] 有無22"idtv推介? CanonEOS 2011-6-5 12:06 0946 CanonEOS 2011-6-5 12:06
attach_img [其他] 來自米國的紙箱 ... (開箱喇 MA6600 #1 update) agree  ...23456..7 cosworth01hk 2011-5-27 00:19 6315416 Big_McIn 2011-6-5 10:11
attach_img [請教] 接駁問題 keung4k 2011-6-4 19:15 51242 keung4k 2011-6-5 00:49
attach_img [重低音] 新手買十仔 EdanT 2011-6-4 23:22 51233 EdanT 2011-6-4 23:51
attach_img [請教] 劉德華 unforgettable concert 2010 Rip唔到 wah72003 2011-6-4 21:35 0758 wah72003 2011-6-4 21:35
attach_img 準備新裝修, 唔該CHING幫我設計一個HIFI 架 ak2008 2011-6-4 20:18 31180 4pk 2011-6-4 20:56
attach_img [請教] 想買條十仔線, 有咩好介紹  ...2 lausl 2011-6-4 15:09 101901 成成 2011-6-4 20:21
attach_img [高清播放器] Techgear MB902 how to use the BT function heven 2010-9-13 11:30 54414 heven 2011-6-4 19:29
attach_img [高清播放器] Techgear MB 902 請教 qk888 2010-9-29 18:15 34619 bombbat 2011-6-4 18:54
attach_img [高清播放器] 請教Techgear MB 902用家 attachment  ...2 kk249 2010-12-4 22:02 138127 bombbat 2011-6-4 18:54
attach_img [高清播放器] techgear mb902 opened box.  ...2 ray893 2010-9-19 12:04 149254 bombbat 2011-6-4 18:53
attach_img [高清播放器] 求救........求可播AVCHD format 的機頂盒 DevilElvis 2011-6-2 15:09 51622 wkchung 2011-6-4 18:32
attach_img [請教] MK M7 喇叭線  ...23 edlsang 2011-6-3 10:44 213378 edlsang 2011-6-4 18:06
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊