設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] LCD TV and LED TV rukawa20001 2012-6-19 22:46 0906 rukawa20001 2012-6-19 22:46
attach_img [請教] 唔該CHING 幫幫忙~~THX~~  ...2 lyhsam 2012-6-19 16:48 102329 galaxywan 2012-6-19 22:09
attach_img [請教] 新仔想請教... totokwok 2012-6-15 11:41 31028 totokwok 2012-6-19 21:55
attach_img [藍光播放機] 房用平價BDP PIONEER BDP-150 定 Sony BDP-S590  ...234 waion1985 2012-6-17 23:39 308073 SIXKKHO 2012-6-19 21:37
attach_img [藍光播放機] 請問oppo93好定Cambridge651?  ...234 tennishk 2012-6-15 15:37 367037 chuwing 2012-6-19 20:05
attach_img [討論] 玩緊 SONY HW30 師兄 , 不如分享下你地 setting  ...23 丁蟹 2012-5-1 01:42 234396 3/5A 2012-6-19 17:57
attach_img [請教] 器材升級建議 sanger 2012-6-14 16:52 71229 小仲 2012-6-19 17:52
attach_img [AV擴音機] PIONEER 全新系列AV擴音機 VSX-1122-K / VSX-922-K (AV Blog 資訊)  ...2 Miran 2012-6-14 18:16 124605 ice1chan 2012-6-19 17:45
attach_img [請教] 請問有冇CHING 有KEF 香港代理電話 lyhsam 2012-6-19 17:03 11305 kv10 2012-6-19 17:14
attach_img [請教] denon amp 配咩後級好? tatchai 2012-6-19 11:47 5948 cello13814 2012-6-19 16:59
attach_img [顯示器] LG 55LM9600  ...2 silversilver108 2012-6-13 17:48 183582 babuwa 2012-6-19 16:22
attach_img [請教] Mordaunt short Alumni 2 Stand bpihk 2012-6-19 15:32 0897 bpihk 2012-6-19 15:32
attach_img [AV擴音機] WTS 7.1 power amp  ...2 eddietsao 2012-4-22 14:01 122727 tiggerjason 2012-6-19 14:01
attach_img [AV擴音機] Yamaha 都有4K喇⋯ agree  ...234 LamP001 2012-6-13 22:35 326005 cello13814 2012-6-19 12:00
attach_img [請教] 相十仔設定 moji 2012-6-19 10:19 0779 moji 2012-6-19 10:19
attach_img [請教] 求救:部P記M1020周身唔掂.........  ...2 LittleS 2012-6-10 02:32 101984 LittleS 2012-6-19 01:31
attach_img [AV擴音機] Onkyo 5009 > 5509 分別大不大? ac100 2012-6-14 16:50 81976 cello13814 2012-6-19 00:16
attach_img [請教] 條sub仔線斷左,點搞?  ...23 JasonBonds 2012-6-18 19:47 232905 ballballho 2012-6-18 23:49
attach_img [請教] Sony KDL40HX75A 連接NOTEBOOK睇片 CWC289 2012-6-18 23:48 0971 CWC289 2012-6-18 23:48
attach_img [請教] OPPO 93怎樣2個hdmi同時輸出 Bit Stream Audio 及 Video ? stephenwan 2012-6-18 17:44 51187 Overnite 2012-6-18 23:47
attach_img [藍光播放機] Sony 790 同 oppo 93 有無得比啊  ...2 heven 2012-6-16 16:38 144174 heven 2012-6-18 23:36
attach_img [顯示器] Epson 推出 Android 穿戴式 3D 顯示器 (AV Blog 資訊) Miran 2012-6-16 17:19 51775 marsover 2012-6-18 22:58
attach_img [請教] 有冇CHING 有去維修喇叭經驗~~ lyhsam 2012-6-18 20:39 2878 lyhsam 2012-6-18 20:56
attach_img [請教] how to auto play mkv file jjjjjn 2012-6-18 19:02 0786 jjjjjn 2012-6-18 19:02
attach_img [喇叭組合] 新手首次開箱分享 digest agree  ...234 bennykhb 2012-3-2 14:15 3510428 eggcake92 2012-6-18 18:49
attach_img [請教] 請問大陸版vt31c 點樣換電線? kitplayer 2012-6-15 23:46 71498 nellwill 2012-6-18 18:28
attach_img [請教] 請教大家一D影音問題? Kantosee 2012-6-17 00:08 41335 Kantosee 2012-6-18 17:52
attach_img [藍光播放機] BLURAY機有兩個HDMI輸出,一條比晒AMP定分開好呢?  ...2 tennishk 2012-6-18 07:38 193697 cello13814 2012-6-18 17:20
attach_img [請教] 環球電器燈飾公司 percyleo 2012-6-18 14:12 75086 percyleo 2012-6-18 16:32
attach_img [喇叭組合] Phil Jones IQ 5.1 sonywong 2012-6-18 11:48 61319 sonywong 2012-6-18 16:26
attach_img [AV擴音機] 旺角 MK 買YAMAHA 入門 AV-AMP 邊間最平? Ryu 2012-6-15 20:52 52599 babuwa 2012-6-18 15:11
attach_img [請教] 團購的6O3因乜解究 lemonstar 2012-6-18 01:45 61537 chhanthony 2012-6-18 15:09
attach_img [討論] 呢款係乜後置喇叭??  ...2 faith 2012-6-16 23:29 112880 babuwa 2012-6-18 15:08
attach_img [顯示器] 點解SONY NX720貴過HX750既? tennishk 2012-6-17 15:49 52030 babuwa 2012-6-18 14:57
attach_img [高清播放器] 想問部smart tv box, 唔知買邊隻 psax 2012-6-18 11:20 11744 Szelong 2012-6-18 14:55
attach_img [藍光播放機] Sony bluray BDP-S790 一問?  ...2 josephm 2012-6-3 00:09 113834 babuwa 2012-6-18 14:42
attach_img [喇叭組合] Mordaunt Short Alumni 2 Stand? bpihk 2012-6-18 12:46 01115 bpihk 2012-6-18 12:46
attach_img [重低音] Velodyne威記十仔一問 kaytam411 2012-6-17 20:02 52236 kaytam411 2012-6-18 12:11
attach_img [AV擴音機] emotiva summer sale  ...2 ruri 2012-6-16 13:49 194078 tontontony 2012-6-18 11:11
attach_img [AV擴音機] 如何setup onkyo amp kevin_lam_501 2012-6-18 09:45 0890 kevin_lam_501 2012-6-18 09:45
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊