設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Stream music from PC to AMP  ...2 helloall 2012-9-16 12:51 182570 pac 2012-9-23 13:27
attach_img [影音配件] 又淘左d野 agree  ...2 uchifong 2012-9-22 10:04 184191 kkbut18 2012-9-23 12:41
attach_img [影音新聞] 10月sony hk 會展感謝祭 黑貓 2012-9-22 11:03 51760 depeche_lam 2012-9-23 12:40
attach_img [請教] Crystal Acoustics Boomer 迷你隨身藍牙喇叭係邊度有賣? iamsocheap 2012-9-15 03:11 31435 iamsocheap 2012-9-23 03:59
attach_img [高清播放器] Popcorn Hour C-300 set 圖像 henry2000 2012-9-9 18:19 12030 allenyu 2012-9-22 23:32
attach_img [請教] Decode 問題,入來討論下 jamesxjames 2012-9-22 17:17 1838 Gorgeous 2012-9-22 21:36
attach_img [討論] 毒辣電  ...234 rt80 2012-9-21 02:13 315720 c1314714 2012-9-22 19:56
attach_img [藍光播放機] 除OPPO同CA外仲有冇BDP可以睇BD時可以外掛字幕呀??? cyrus_yks 2012-9-21 20:20 41388 小仲 2012-9-22 17:40
attach_img [主題新聞] 安橋 CS-N755 網絡迷你 HiFi 組合 (AV Blog 資訊) Miran 2012-9-20 19:47 22842 hofct 2012-9-22 14:59
attach_img [AV擴音機] Humble opinion on Onkyo 5010 + Dali Ikon 6 + JL Audio FS110 agree wsttony 2012-9-9 00:45 72759 ming2002 2012-9-22 12:38
attach_img [請教] 想買 HDMI 線俾 Projector vchai 2012-9-20 08:12 41084 tsuiyuen 2012-9-22 11:18
attach_img [請教] 求救,Pioneer sc lx71 amp 蕉插位 tickyluk 2012-9-22 01:05 61587 YYSKY 2012-9-22 10:30
attach_img [討論] 想換埋surround 同 加rear bulletdodgeneo 2012-9-17 15:05 61300 bulletdodgeneo 2012-9-22 09:32
attach_img [請教] 十仔冇聲,救命....  ...2 rockerlam 2012-8-12 16:16 172581 YYSKY 2012-9-22 02:22
attach_img [請教] Audioquest线材 老豆 2012-9-21 15:45 62244 KENXYZ 2012-9-22 02:04
attach_img [影音配件] Pioneer SE-DRS3000C 5.1 Headphone 初玩報告 agree  ...23 ram 2012-5-25 21:51 236554 frankpoon 2012-9-22 01:54
attach_img [請教] Lx 85 加後級  ...2 doordoor999 2012-9-20 14:20 152968 guly 2012-9-21 23:42
attach_img [請教] 新手 Pioneer VSX-822-K + 5.1 Satellite Speaker  ...2 honghonglee 2012-9-20 17:49 163366 alui 2012-9-21 22:20
attach_img [影音配件] 高高興興等開箱  ...23 rt80 2012-9-19 20:17 235369 duckduck 2012-9-21 21:03
attach_img [教學] 買amp問題? Kantosee 2012-9-20 13:00 71661 古晶 2012-9-21 19:13
attach_img [請教] 旺角邊處有金屬喇叭脚架賣? 畀小型后置speaker用... charliey 2012-9-21 11:40 93950 tomohiro 2012-9-21 18:54
attach_img [AV擴音機] 請問有無人由lx85轉86? edwardfocal 2012-9-20 20:38 91698 yuppi 2012-9-21 17:41
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX- NR414及TX-SR313家庭影院擴音機 (AV Blog 資訊) Miran 2012-3-29 22:58 12420 pkhunters 2012-9-21 17:05
attach_img [AV擴音機] Yamaha AV Amp 邊度買好? COOJ 2012-9-20 14:24 31602 man641 2012-9-21 16:30
attach_img [請教] 有沒有後級可以int Amp 和 AV AMP 共用? seafoodlover 2012-9-21 16:07 0942 seafoodlover 2012-9-21 16:07
attach_img [請教] Sony KDL-46HX750 honghonglee 2012-9-21 12:20 51133 9spl 2012-9-21 15:21
attach_img [請教] Wharfedale 入門 cyrusfong512512 2012-9-20 23:28 91884 ericcch 2012-9-21 13:49
attach_img [請教] MK surround 好毒  ...23456..8 bb0506 2012-9-17 13:15 7811803 Ep-71 2012-9-21 13:30
attach_img [高清播放器] popcorn hour oversight 安裝問題 donw 2012-9-21 13:26 01266 donw 2012-9-21 13:26
attach_img [請教] 投影機裝緊貼天花  ...2 ptuak47 2012-9-20 11:27 122458 ptuak47 2012-9-21 13:00
attach_img [藍光播放機] LG - Simplink 問題 yiklung 2012-9-21 11:08 01285 yiklung 2012-9-21 11:08
attach_img [討論] onkyo 5010 andycwh 2012-9-21 10:24 11281 avlam 2012-9-21 10:43
attach_img [其他] Men In Black - MIB3, 3D (2012) jason1969 2012-9-20 17:09 71906 jason1969 2012-9-21 08:54
attach_img [投影機/幕] 投射建議  ...234 nippon 2012-9-17 19:42 306407 nippon 2012-9-21 08:30
attach_img [AV擴音機] 天龍出新機喇......係咪旗艦級呢?  ...23 孤身走我路 2012-9-20 08:02 204154 MSZ 2012-9-21 07:00
attach_img [AV擴音機] YAMAHA 667 加2CH後級應該用邊隻>? ozonehk 2012-9-20 13:36 31769 MSZ 2012-9-21 06:58
attach_img [高清播放器] 想買3D media player  ...2 WMYip 2012-9-19 17:27 154182 billymud 2012-9-21 01:59
attach_img [討論] 太耐冇發帖 , 因為冇upgrade嘛 ! 大家估下我黎梗又有咩動作 ?  ...2345 tangcoma 2012-9-18 00:55 415860 tangcoma 2012-9-21 01:41
attach_img [請教] P記AMP用家請幫手 tatchai 2012-9-16 23:53 61125 tatchai 2012-9-21 01:04
attach_img [高清播放器] DUNE H1 (Firmware 一問) siupong1028 2012-9-18 11:09 71746 myblue 2012-9-20 21:53
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊