設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 旺角花園街樓上舖4/F華X影音可靠嗎?  ...23 CoCoWa 2010-5-24 01:48 235824 kennykc 2010-5-27 10:10
attach_img [顯示器] 小弟7月去大阪,托部投射番香港,有冇jetso ?  ...23 davidwh 2010-5-25 12:48 254570 minimoai 2010-5-27 08:40
attach_img [影音配件] 無線接收器 aberdeenhk 2010-5-27 00:04 21800 aberdeenhk 2010-5-27 07:23
attach_img [請教] Sony BDP-370 BRD player 一問 MM622 2010-5-26 00:16 42569 wahwahb 2010-5-27 01:24
attach_img [顯示器] 日本已經有得賣panasonic 3d tv agree  ...234 lemiball 2010-5-25 15:38 346312 yjfnog 2010-5-27 00:56
attach_img [AV擴音機] LX82 DAC? avlam 2010-5-21 11:44 43009 pariswong 2010-5-27 00:42
attach_img [AV擴音機] Parasound A51 定 NuForce 7ch ?  ...2345 ghostwan 2010-5-17 18:56 4513475 cessna 2010-5-27 00:31
attach_img [請教] ..................... mancovahk 2010-5-26 23:03 71297 aaoo 2010-5-27 00:26
attach_img [請教] LG SL90 deathpan 2010-5-24 15:07 31980 danielle 2010-5-27 00:03
attach_img [請教] Pioneer BDP 320 william2235 2010-5-26 23:12 51325 cosworth01hk 2010-5-26 23:58
attach_img [請教] Marantz SR6004接駁後置後,前置音量大大減少! captain688 2010-5-25 08:16 62771 captain688 2010-5-26 23:46
attach_img [請教] AV Amp 選擇!! r@y 2010-5-26 22:07 51163 darren14 2010-5-26 23:30
attach_img [請教] 超新手想做一個家庭影院  ...23456..8 bearbear1314 2010-5-22 16:57 7111906 francis_leung21 2010-5-26 22:01
attach_img [重低音] 想換十仔!SVS or JL 邊隻好......?(買左DD10)  ...23456..17 xxxxERICxxxx 2010-4-12 15:55 16634151 guly 2010-5-26 21:31
attach_img [請教] av amp聽歌  ...2 platform 2010-5-26 16:14 163809 KING 2010-5-26 21:22
attach_img [AV擴音機] 我終於找到我想要的AMP喇  ...2 wilson_823 2010-5-26 15:25 102705 orhui 2010-5-26 21:20
attach_img [討論] $4000 買 5.1 ??  ...2345 benny888 2010-5-22 23:25 458088 747-300 2010-5-26 20:47
attach_img [藍光播放機] [oppo83]見有咁多人走去用,我估一定有原因!!!  ...23456..15 鐵心心 2010-4-11 14:43 14232789 guly 2010-5-26 20:23
attach_img [請教] 要唔要換機? mcdull 2010-5-26 15:14 91950 KING 2010-5-26 19:15
attach_img [重低音] 請問大家開幾大dB?  ...2 KEI 2010-5-24 21:02 133409 hihitro 2010-5-26 18:52
attach_img [影音配件] 我訂左新玩具...  ...2 wilson_823 2010-5-25 13:26 103070 orhui 2010-5-26 18:40
attach_img [重低音] Velodyne Optimum 8/10/12 分别幾$? wilson_823 2010-5-26 10:40 22237 wilson_823 2010-5-26 18:01
attach_img [請教] 買amp 但想用翻套裝機個sub ?? benny888 2010-5-25 12:10 41300 benny888 2010-5-26 17:09
attach_img [請教] 想問問平價拾仔同amp  ...234 ansontsang 2010-5-25 15:21 335043 ansontsang 2010-5-26 16:53
attach_img [討論] SVS SB12-NSD VS SUNFIRE HRS-12 NETDSL0100 2010-5-26 09:35 83489 deeboy 2010-5-26 16:46
attach_img [高清播放器] 買C-200幾問 weeps1584 2010-5-26 14:28 11403 大玩偶 2010-5-26 14:44
attach_img [請教] 駁AVAmp睇有線電視高清足球出唔到5.1 Jwong 2010-5-25 18:47 21568 wil-wil 2010-5-26 13:58
attach_img [顯示器] 想問吓用緊 Sharp G77 電視嘅師兄  ...2 pam_jack 2010-5-24 18:46 102963 paris 2010-5-26 13:17
投票 attach_img [投影機/幕] QED Satellite Cable 2選1 wilson_823 2010-5-26 12:21 01581 wilson_823 2010-5-26 12:21
attach_img [教學] HTPC點燈基本步驟分享 agree mafai2000 2010-4-24 13:54 64001 roica 2010-5-26 11:57
attach_img [影音配件] 等左成個星期既野終於收到喇,,, (M&K)  ...23 hooh 2010-5-19 21:53 246242 hooh 2010-5-26 11:42
attach_img [高清播放器] 各C200機主,我大件事(發現新問題)唔該各位師兄幫幫忙  ...234 joeyeung 2010-5-16 19:44 346736 daken 2010-5-26 11:13
attach_img [投影機/幕] 係未來店入定貨 wilson_823 2010-5-26 08:29 81863 wilson_823 2010-5-26 10:51
attach_img [請教] DAIL IKON同klipsch 特點係咩?  ...234 NETDSL0100 2010-5-25 09:56 325893 beckham233 2010-5-26 09:33
attach_img [請教] Yamaha Amp Presence setting beckham233 2010-5-26 00:53 41255 beckham233 2010-5-26 08:39
attach_img [喇叭組合] 有乜中置人聲靚而平靚正?  ...23456 smartommy 2010-5-20 00:09 5012364 francis_leung21 2010-5-26 03:47
attach_img [喇叭組合] 純粹報料 KEF IQ2C 中置 價錢 ram 2010-5-25 17:24 96296 itoy2008 2010-5-26 02:43
attach_img [高清播放器] 平價 Media Player  ...2 roica 2010-5-15 11:22 195381 tung323 2010-5-26 01:26
attach_img [討論] 根本北區無可能收到562MHZ 單載波 - CCTV HD  ...2 七彩小生 2010-4-2 17:51 195699 9662118 2010-5-26 00:06
attach_img [AV擴音機] Pioneer LX 72入手, 初發包膠 donji 2010-5-22 11:12 82404 chinkc 2010-5-26 00:02
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊