設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [其他器材] Rocoo P 插電腦無反應  ...2 ming 2012-7-16 23:34 114864 ming 2012-7-18 18:35
attach_img [請教] 新手想買earphone $2000 左右要有線控 andy328 2012-7-17 22:06 32301 andy328 2012-7-18 11:03
attach_img [教學] 轉載一篇保護聽力的文章,希望各耳機玩家小心D玩 agree 史提芬周 2012-5-19 01:52 83727 903997 2012-7-18 01:23
attach_img [討論] 下半年的注目耳機 agree  ...2 hiyori 2012-7-11 15:43 155661 Kyos 2012-7-18 01:20
attach_img [請教] 新手求教 -- $1000以下的選擇  ...2 joeny 2012-5-29 15:45 114690 joeny 2012-7-18 00:44
attach_img [討論] cowon j3夾唔夾ue 10 pro架?? jasonfussy 2012-5-22 21:19 83192 steve_wongwh 2012-7-18 00:21
attach_img [頭戴式] 想問問改耳機的升級方案 abmysty 2012-7-10 18:29 92764 terry_1109 2012-7-17 23:36
attach_img [入耳式] Android手機的好朋友a-JAYS One+分享 digest agree  ...2 小瑟 2012-3-2 16:55 1610627 terry_1109 2012-7-17 23:04
attach_img [入耳式] 香港有未?ATH-CKM500 suichai 2012-7-8 11:39 12443 terry_1109 2012-7-17 23:01
attach_img [入耳式] 新入手耳機--Radius HP-TWF 21  ...2 naka173 2012-7-1 16:45 137598 史提芬周 2012-7-16 01:11
attach_img [入耳式] (Review)不銹鋼鑄造-HA-FXD80 L.T 2012-6-28 16:11 87953 snaplam 2012-7-14 23:48
attach_img [討論] 有冇師兄想約埋一齊出黎搞耳機團?  ...2345 TonyTDK 2012-6-26 01:07 4011808 TonyTDK 2012-7-14 14:30
attach_img [討論] HEAD-FI.org "BUYING GUIDE" t1174 2012-7-13 13:20 12481 sense1024 2012-7-14 12:31
attach_img [其他器材] 搵左兩星期都搵唔到ck4.....  ...23 samson2948 2012-7-11 20:19 247839 win0307 2012-7-14 10:18
attach_img [請教] B&W C5 + GALAXY S III?  ...2 hungpakto 2012-7-11 02:07 115170 Namhei 2012-7-13 20:51
attach_img [請教] 細聲下冇左D DETAILS donald123 2012-7-13 09:55 82891 donald123 2012-7-13 14:59
attach_img [頭戴式] 晨早開箱 ming 2012-7-11 10:44 93732 ming 2012-7-13 12:00
attach_img [頭戴式] Ferrari X Logic 3 耳機 (轉載) wil-wil 2012-1-15 14:37 43486 S.C 2012-7-12 20:38
attach_img [入耳式] 話題之作Sennheiser IE80耳機試玩分享 digest  ...23 小瑟 2012-6-8 14:50 2912352 WE300B 2012-7-12 11:25
attach_img [請教] 請問HD650未煲開時的問題? waihk0 2012-7-12 01:37 52869 waihk0 2012-7-12 02:14
attach_img [頭戴式] 呢度有冇Ultrasone用家?  ...23 MSZ 2012-7-6 11:02 279019 ipodclass 2012-7-11 18:27
attach_img [入耳式] 有無師兄試過Nixon? kcandy0000 2012-7-11 10:16 02185 kcandy0000 2012-7-11 10:16
attach_img [入耳式] 千元 平衡之選Vsonic GR07 新Version! suichai 2012-7-8 12:59 03386 suichai 2012-7-8 12:59
attach_img [請教] Westone 1 耳線問題  ...2 baandjor 2012-7-4 11:26 114202 terry_1109 2012-7-6 14:21
attach_img [其他器材] 新買CK4,有問題想問 joeny 2012-7-5 20:54 12183 hiyori 2012-7-6 01:49
attach_img [其他器材] 請問那麼有水貨CK4 player  ...2 samson2948 2012-6-30 14:45 115678 hiyori 2012-7-5 15:19
attach_img [主題新聞] PIONEER最新耳筒系列 (AV Blog 資訊) Miran 2012-6-12 19:07 12682 baandjor 2012-7-5 00:05
attach_img [討論] 亂人視聽  ...2 TonyTDK 2012-7-1 13:23 104376 Namhei 2012-7-4 21:55
attach_img [請教] 呢隻本地創作耳擴得嗎?  ...2 alfredchan2046 2012-6-29 03:40 136133 史提芬周 2012-7-4 12:58
attach_img [請教] Amp for 425.... beechan118 2012-7-3 23:58 12053 terry_1109 2012-7-4 01:18
attach_img [其他器材] 想買Cowon J3水貨, 請問那麼可以購買⋯ samson2948 2012-7-1 00:11 42903 terry_1109 2012-7-3 19:41
attach_img [主題新聞] Klipsch 與別「筆」同的感受 (AV Blog 資訊) Miran 2012-7-3 19:24 02144 Miran 2012-7-3 19:24
attach_img [請教] 有否籃牙單耳耳机,除能聽歌外,…還可聽youtube等嗎?  ...2 cheungmeimei 2012-7-2 21:59 104264 calcal 2012-7-3 19:16
attach_img [隨身耳擴] Vorzuge便攜耳擴  ...2 guppyguppyguppy 2012-6-27 09:12 106302 terry_1109 2012-7-2 00:38
attach_img [入耳式] (Review)平價換線設計-Shure SE215 digest agree L.T 2012-5-28 10:39 58398 h0200231 2012-7-1 20:32
attach_img [入耳式] Red Giant A03 Ossicle平野一入試下  ...2 Will 2012-6-29 01:40 125922 ropresident 2012-6-30 18:58
attach_img [討論] Use 10 pro 改模 Zack_A 2012-6-29 15:02 12386 terry_1109 2012-6-29 17:40
attach_img [討論] UBQ ES-703 (非入耳式) 耳機 audia 2012-6-16 16:08 82817 audia 2012-6-29 17:39
attach_img [請教] 請教換player問題  ...2 zero981210 2012-6-25 13:12 104332 zero981210 2012-6-29 00:14
attach_img [請教] Filo既AMP掂唔掂  ...234 ming 2012-3-2 19:36 3212885 ipodclass 2012-6-28 11:59
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊