Ep-71 發表於 2026-4-17 21:29

本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 21:37 編輯

kc80000 發表於 2026-4-17 20:00
點解隻"藍色"走哂出嚟嘅?

哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!

又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD



{:6_136:}

kc80000 發表於 2026-4-18 00:04

本帖最後由 kc80000 於 2026-4-18 00:10 編輯

Ep-71 發表於 2026-4-17 21:29
哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!

又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD




原來如此 {:6_239:}

李好野@76 發表於 2026-4-18 00:12

kc80000 發表於 2026-4-18 00:04
原來如此

唔好再睇會失眠{:6_147:}

avsuperman 發表於 2026-4-19 13:20

今次返中山嘆左三星期,以为有機玩,點知要等貨,相反自從掛上電幕後真係驚佢承托力唔夠,終於發覺有少少斜,原來護牆板唔夠力,即刻揾師傅搞好佢,直接用拉爆螺絲打入主力牆,宜家可以安心了

avsuperman 發表於 2026-4-19 13:32

搞好吊架,試下拉窗簾睇下效果,用左雙層遮光窗簾布,都OK,宜家就等待下月初機到睇下光汚染程度,更期待投影效果。雖然9成喇叭已經運抵,有待安裝天空喇叭,为了止喝,暫時玩住三星Q990D soundbar頂瘾先,另文分享

marco 發表於 2026-4-20 11:53

好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五{:8_385:}之前果個師傅都吾用爆炸鑼C{:6_130:}
而家整好就可以慢慢爽{:6_149:}{:6_149:}

avsuperman 發表於 2026-4-20 17:58

marco 發表於 2026-4-20 11:53
好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五之前果個師傅都吾用爆炸鑼C
而家整好就 ...

係呀,見個架慢慢傾斜,即係向装機公司反映,安全緊要,宜家用爆炸螺絲直入主力牆,應該夠力,已約定5月初裝機,期待與Zidoo 8000的表現

timlee672 發表於 2026-4-20 21:14

點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔.{:1_332:}

marco 發表於 2026-4-20 21:23

timlee672 發表於 2026-4-20 21:14
點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔. ...

吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易{:8_393:}

timlee672 發表於 2026-4-20 21:34

本帖最後由 timlee672 於 2026-4-20 21:35 編輯

marco 發表於 2026-4-20 21:23
吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易

絲桿可以好長,轉咀都都可以好長,如果用詩桿應該半個鐘頭內,應該搞得掂掛起個幕.(同埋可以貼住個假天花靚好多)
頁: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16
查看完整版本: 期待灣區影音生活之150吋lMAX效果篇

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。