本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 21:37 編輯
kc80000 發表於 2026-4-17 20:00
點解隻"藍色"走哂出嚟嘅?
哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!
又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD
{:6_136:}
本帖最後由 kc80000 於 2026-4-18 00:10 編輯
Ep-71 發表於 2026-4-17 21:29
哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!
又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD
原來如此 {:6_239:}
kc80000 發表於 2026-4-18 00:04
原來如此
唔好再睇會失眠{:6_147:}
今次返中山嘆左三星期,以为有機玩,點知要等貨,相反自從掛上電幕後真係驚佢承托力唔夠,終於發覺有少少斜,原來護牆板唔夠力,即刻揾師傅搞好佢,直接用拉爆螺絲打入主力牆,宜家可以安心了
搞好吊架,試下拉窗簾睇下效果,用左雙層遮光窗簾布,都OK,宜家就等待下月初機到睇下光汚染程度,更期待投影效果。雖然9成喇叭已經運抵,有待安裝天空喇叭,为了止喝,暫時玩住三星Q990D soundbar頂瘾先,另文分享
好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五{:8_385:}之前果個師傅都吾用爆炸鑼C{:6_130:}
而家整好就可以慢慢爽{:6_149:}{:6_149:}
marco 發表於 2026-4-20 11:53
好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五之前果個師傅都吾用爆炸鑼C
而家整好就 ...
係呀,見個架慢慢傾斜,即係向装機公司反映,安全緊要,宜家用爆炸螺絲直入主力牆,應該夠力,已約定5月初裝機,期待與Zidoo 8000的表現
點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔.{:1_332:}
timlee672 發表於 2026-4-20 21:14
點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔. ...
吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易{:8_393:}
本帖最後由 timlee672 於 2026-4-20 21:35 編輯
marco 發表於 2026-4-20 21:23
吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易
絲桿可以好長,轉咀都都可以好長,如果用詩桿應該半個鐘頭內,應該搞得掂掛起個幕.(同埋可以貼住個假天花靚好多)
