本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-10 12:20 編輯
MDLP 發表於 2026-4-9 08:02
居家音響必學「隔音+吸音」工程,專業知識免費教:門+管道+地板,都重要!
https://www.youtube.com/wa ...
咁造法地板咪會变好厚囉....以我本身間爛鬼屋樓底得2米7....造完天同地板咪得返2米3....會好壓益...{:6_129:}
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-10 12:23 編輯
marco 發表於 2026-4-4 13:17
證明房間既比例既重要性,見國人整咗間hifi房出嚟某頻段撞到papa聲,用吾到諗起都心滾 ...
糸!!!....我間房個音频曲線圖出嚟50hz~40hz頻段左右系我凸左小小....
問左個fan話因為深度比例造吾到1:2.....4米×8米......(佢都CS....港澳地方士地問题....幾難先搶到個百幾尺空間)
佢話一早都估到...因為個低频行程根本吾夠....
基本上系好難解决......都無謂 sin錢買D乜野抗散吸音板禾~!!!
佢話睇圖整体上估計吾太衰聲....就求戀奇啦...有聲會叫就算吧啦.{:6_147:}
凸左小小由佢啦,..你收貨就開心{:6_143:}
簡簡單單享受套戲好過{:6_122:}
marco 發表於 2026-4-9 13:59
凸左小小由佢啦,..你收貨就開心
簡簡單單享受套戲好過
凸小小有得收
可能仲有多少少衝擊力
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-14 11:39 編輯
marco 發表於 2026-4-9 13:59
凸左小小由佢啦,..你收貨就開心
簡簡單單享受套戲好過
張圖不经不覺已經系五年幾前的set up配置. (由15寸×2變6寸×2....etc..)
現在又變(6寸 +4寸) ....又變成反其道而行 {:6_188:} {:6_188:} {:6_188:}
Ep-71 發表於 2026-4-14 11:32
張圖不经不覺已經系五年幾前的set up配置. (由15寸×2變6寸×2....etc..)
係咁架啦,..兜兜轉轉{:6_134:},最緊要無睇少左戲{:6_149:} {:6_135:}
marco 發表於 2026-4-14 11:50
係咁架啦,..兜兜轉轉,最緊要無睇少左戲
我冇睇少左戲.
..基本一星期 5-6 套左右....
现在Ai 舊戲太多......系時間吾夠睇
Ep-71 發表於 2026-4-14 13:33
我冇睇少左戲.
話時話呢排無咩新野,舊既反而仲有吸引力{:12_731:}
Ep-71 發表於 2026-4-14 13:33
我冇睇少左戲.
你就好, 我都想入會睇私制AI片{:1_352:}
toms110 發表於 2026-4-14 18:11
你就好, 我都想入會睇私制AI片
今天的EP71 版AI片得唔得? 效果好唔好?
