本帖最後由 samngan@G 於 2026-4-14 21:37 編輯
Ep-71 發表於 2026-4-9 12:48
糸!!!....我間房個音频曲線圖出嚟50hz~40hz頻段左右系我凸左小小....
LFE的LPF@90?
second axis mode用trip-trap或soffit會唔會有幫助?
除了擺位聲處,有用peq嗎?
spectrogram 聲處後睇-40應該直觀過-35
samngan@G 發表於 2026-4-14 21:22
LFE的LPF@90?
second axis mode用trip-trap或soffit會唔會有幫助?
除了擺位聲處,有用peq嗎?
記得當年基本setup一次過,冇再點搞,因為個fd己經講左用地方咁細,能量咁大房間個呼吸效應冇得搞,加Triptrip或者soffit,會好少少,但你都系聽吾出無謂sin錢(疫情期間請吾到佢落尼,咁我問得佢,當然信佢專業意見!),peq當然要用,自動完再手動。亂set完就咁!
Ep-71 發表於 2026-4-14 22:46
記得當年基本setup一次過,冇再點搞,因為個fd己經講左用地方咁細,能量咁大房間個呼吸效應冇得搞,加Tri ...
ringing都好小了,實際都聽唔到,見師兄啲相四幅牆面板好似係開孔板?中高頻會唔會過吸?
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-15 10:32 編輯
samngan@G 發表於 2026-4-14 23:01
ringing都好小了,實際都聽唔到,見師兄啲相四幅牆面板好似係開孔板?中高頻會唔會過吸? ...
當然會!睇圖就知錄音室一樣。完全冇毛躁感。 特別系超高同空氣感..太乾淨冇左生活感{:6_123:} {:6_123:}
不過算啦,又系一個有限空間。時間同$中的一個妥協,反正睇D打打殺殺的戲多又冇乜問題,
你咁問,我唸下其實我有4隻ESS大超高可以幫補下
{:6_121:},得閒揾返三隻出尼試下先
toms110 發表於 2026-4-14 18:11
你就好, 我都想入會睇私制AI片
原來系你尼!有飯食又唔叫我{:6_125:}
Ep-71 發表於 2026-4-15 10:35
原來系你尼!有飯食又唔叫我
你太忙, 驚你抽空出嚟食餐晏會做少幾廿萬生意{:6_175:}
toms110 發表於 2026-4-15 11:51
你太忙, 驚你抽空出嚟食餐晏會做少幾廿萬生意
反轉尼講....{:6_201:}
Ep-71 發表於 2026-4-15 10:07
當然會!睇圖就知錄音室一樣。完全冇毛躁感。 特別系超高同空氣感..太乾淨冇左生活感 {:6_123 ...
用bbc dip+high pitch compensation的eq氹下自己開心?
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 12:11 編輯
samngan@G 發表於 2026-4-15 13:30
用bbc dip+high pitch compensation的eq氹下自己開心?
5年幾前的事....現在除左天花同surr 之外.....乜野棄材都換 Q 晒....
.越玩越cheap....個人又懒...聲畫都叫造滿意. (性價比計有85分左右)
.年幾大吾搞咁多...就算想搞...馬交乜都冇得賣 (你估MK咩){:6_156:} {:6_154:} {:6_129:}
(琴晚张爛梳化壞壞地又拆又安搞完...今朝起身都見頭暈~!!!){:6_168:}
...求奇晚晚都睇多幾 套想睇舊戲
...間吾中有D平平地n手或者大6山寨棄材玩下...
時世實在吾好....乜都系慳慳地玩.....性价比重要~!!!
幾十年前[花樣年華]都出到Ai-4k7.3.6...
.....己经巧開心ed!! G足常樂 {:6_149:}
https://unwire.hk/2026/04/16/china-quark-netdisk-overseas-video-crackdown/movie-2/
4 月 10 日起,中國網盤行業針對海外影視資源展開歷來最嚴厲清查。夸克網盤率先全面清理用戶儲存的境外影視內容,涵蓋美劇、韓劇、泰劇等類型,大量公開分享連結一夜之間失效。事件迅速登上微博熱搜,無數追劇用戶直呼「天塌了」。
