Ep-71 發表於 2026-4-15 14:21
5年幾前的事....現在除左天花重surr 之外.....乜野棄材都換 Q 晒....
請問你部Muse聲播DTS:X 會唔會好細聲?我部機播DTS:X起碼細Atoms 10dB,email問廠佢地話係DTS嘅問題唔關佢地事,真係小佢。
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 15:34 編輯
chhanthony 發表於 2026-4-17 06:24
請問你部Muse聲播DTS:X 會唔會好細聲?我部機播DTS:X起碼細Atoms 10dB,email問廠佢地話係DTS嘅問題唔 ...
尼個有聽過有人提過....
用左咁多年....我又吾覺佢有乜問题.. 细聲咪扭大DD囉....
可能我播乜都好细聲下..個人口味吾會老練咁大聲......(有d fd 長期 75dB以上....20周以下...最舒服系關機個下!)
你睇我播花樣年華都系只用35dBdirect model 細細聲....
...畫都糸投影乜野功能都關晒..華強北山寨player...source direct 直入
(吾加鹽吾加酷)...,
.真系用心去睇同欣賞套戲光影细節...(单单睇下張曼玉個22套旗袍手工配色戲內含意)
...學下镜頭美學...構圖含意....同聽下的年代背景surr..配楽细節...
舒舒服服....就ok啦~!!!
又冇$換機......唯有同自己講..{:6_222:} ...[各方面都一直自我感覺良好~!!]{:6_150:} {:6_150:}
琴晚又毛啦啦見到尼套十九幾D年舊戲.....又試下有乜吾同又汁汁個畫面,
老人家樣樣都糸清淡為主....吾食得咁肥利...
試試下又又又又成套睇 Q 曬!
Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....
我已經聾咗?
chhanthony 發表於 2026-4-17 14:05
我已經聾咗?
{:6_237:} {:6_237:} {:6_195:}
Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....
使唔使咁靚{:1_328:}
Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....
呢排睇戲都成日黐住個爛鬼梳化,唔知點解呢幾日周身骨痛,睇下D幾分鐘短片按下摩又一日{:8_386:}
cheungyunwai 發表於 2026-4-17 15:38
使唔使咁靚
咪多得台灣印度佬個部山寨量子電腦{:6_134:}
靚到呢….{:6_127:}
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 17:08 編輯
HermanChan@G 發表於 2026-4-17 16:45
靚到呢….
過獎!
只系apple tv only..如果用華強北,可以再好多20%.{:6_136:}
Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....
點解隻"藍色"走哂出嚟嘅? {:6_141:}
