chhanthony 發表於 2026-4-17 06:24

Ep-71 發表於 2026-4-15 14:21
5年幾前的事....現在除左天花重surr 之外.....乜野棄材都換 Q 晒....




請問你部Muse聲播DTS:X 會唔會好細聲?我部機播DTS:X起碼細Atoms 10dB,email問廠佢地話係DTS嘅問題唔關佢地事,真係小佢。

Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07

本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 15:34 編輯

chhanthony 發表於 2026-4-17 06:24
請問你部Muse聲播DTS:X 會唔會好細聲?我部機播DTS:X起碼細Atoms 10dB,email問廠佢地話係DTS嘅問題唔 ...



尼個有聽過有人提過....


用左咁多年....我又吾覺佢有乜問题.. 细聲咪扭大DD囉....


可能我播乜都好细聲下..個人口味吾會老練咁大聲......(有d fd 長期 75dB以上....20周以下...最舒服系關機個下!)



你睇我播花樣年華都系只用35dBdirect model 細細聲....

...畫都糸投影乜野功能都關晒..華強北山寨player...source direct 直入

(吾加鹽吾加酷)...,


.真系用心去睇同欣賞套戲光影细節...(单单睇下張曼玉個22套旗袍手工配色戲內含意)

...學下镜頭美學...構圖含意....同聽下的年代背景surr..配楽细節...

舒舒服服....就ok啦~!!!


又冇$換機......唯有同自己講..{:6_222:} ...[各方面都一直自我感覺良好~!!]{:6_150:} {:6_150:}



琴晚又毛啦啦見到尼套十九幾D年舊戲.....又試下有乜吾同又汁汁個畫面,

老人家樣樣都糸清淡為主....吾食得咁肥利...

試試下又又又又成套睇 Q 曬!

chhanthony 發表於 2026-4-17 14:05

Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....




我已經聾咗?

Ep-71 發表於 2026-4-17 14:24

chhanthony 發表於 2026-4-17 14:05
我已經聾咗?

{:6_237:} {:6_237:} {:6_195:}

cheungyunwai 發表於 2026-4-17 15:38

Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....




使唔使咁靚{:1_328:}

cheungyunwai 發表於 2026-4-17 15:41

Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....




呢排睇戲都成日黐住個爛鬼梳化,唔知點解呢幾日周身骨痛,睇下D幾分鐘短片按下摩又一日{:8_386:}

Ep-71 發表於 2026-4-17 16:15

cheungyunwai 發表於 2026-4-17 15:38
使唔使咁靚

咪多得台灣印度佬個部山寨量子電腦{:6_134:}

HermanChan@G 發表於 2026-4-17 16:45

靚到呢….{:6_127:}

Ep-71 發表於 2026-4-17 17:03

本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 17:08 編輯

HermanChan@G 發表於 2026-4-17 16:45
靚到呢….

過獎!
只系apple tv only..如果用華強北,可以再好多20%.{:6_136:}

kc80000 發表於 2026-4-17 20:00

Ep-71 發表於 2026-4-17 12:07
尼個有聽過有人提過....






點解隻"藍色"走哂出嚟嘅? {:6_141:}

頁: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16
查看完整版本: 期待灣區影音生活之150吋lMAX效果篇

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。