設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
樓主: avsuperman

[投影機/幕] 期待灣區影音生活之150吋lMAX效果篇

  [複製鏈接]

51

主題

4491

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
279910

76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-17 21:29 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ep-71 於 2026-4-17 21:37 編輯
kc80000 發表於 2026-4-17 20:00
點解隻"藍色"走哂出嚟嘅?


哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!

又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD



1000102812.jpg

評分

參與人數 1威望 +20 金錢 +20 收起 理由
李好野@76 + 20 + 20 唔准咁凸!

查看全部評分

5

主題

798

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
92982
發表於 2026-4-18 00:04 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kc80000 於 2026-4-18 00:10 編輯
Ep-71 發表於 2026-4-17 21:29
哦!因為系動態中畫面+單手求奇映,&老人家手震!

又試下吾用appletv...用山寨機系米會好DD




原來如此

禮貌啲,Dont Forget Say A Magic Words

0

主題

511

回帖

0

精華

黑鑽玩家

一大堆垃圾砌成7.3.4

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
266111
發表於 2026-4-18 00:12 來自手機 | 顯示全部樓層
kc80000 發表於 2026-4-18 00:04
原來如此

唔好再睇會失眠

95

主題

2929

回帖

3

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
612741

三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2026-4-19 13:20 來自手機 | 顯示全部樓層
今次返中山嘆左三星期,以为有機玩,點知要等貨,相反自從掛上電幕後真係驚佢承托力唔夠,終於發覺有少少斜,原來護牆板唔夠力,即刻揾師傅搞好佢,直接用拉爆螺絲打入主力牆,宜家可以安心了
IMG-20260417-WA0042.jpeg
20260330_180109.jpg
IMG-20260418-WA0012.jpeg
IMG-20260418-WA0018.jpeg
IMG-20260418-WA0016.jpeg
Screenshot_20260419_131758_WhatsApp.jpg

95

主題

2929

回帖

3

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
612741

三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2026-4-19 13:32 來自手機 | 顯示全部樓層
搞好吊架,試下拉窗簾睇下效果,用左雙層遮光窗簾布,都OK,宜家就等待下月初機到睇下光汚染程度,更期待投影效果。雖然9成喇叭已經運抵,有待安裝天空喇叭,为了止喝,暫時玩住三星Q990D soundbar頂瘾先,另文分享
IMG-20260418-WA0045.jpeg
IMG-20260418-WA0047.jpeg
IMG-20260418-WA0049.jpeg

評分

參與人數 3威望 +180 金錢 +180 收起 理由
fishbone8822 + 80 + 80
Ep-71 + 20 + 20 用心調教!
chhanthony + 80 + 80

查看全部評分

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-20 11:53 | 顯示全部樓層
好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五之前果個師傅都吾用爆炸鑼C
而家整好就可以慢慢爽

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
LeoChin@FB + 50 + 50

查看全部評分

剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

95

主題

2929

回帖

3

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
612741

三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2026-4-20 17:58 來自手機 | 顯示全部樓層
marco 發表於 2026-4-20 11:53
好在早發現有傾斜問題,個狗比架申到咁出吊隻佰五之前果個師傅都吾用爆炸鑼C
而家整好就 ...

係呀,見個架慢慢傾斜,即係向装機公司反映,安全緊要,宜家用爆炸螺絲直入主力牆,應該夠力,已約定5月初裝機,期待與Zidoo 8000的表現

77

主題

1792

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69468

76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-20 21:14 | 顯示全部樓層
點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔.
投影:80'GV+vw298
AMP:Onkyo RZ50
BDP:Apple Tv+PS5
前中後:MK-M7 x 7
超底音:MK MX250

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-20 21:23 來自手機 | 顯示全部樓層
timlee672 發表於 2026-4-20 21:14
點解唔吊喺個天花度?用條絲桿直上頂一條螺絲搞掂,連埋條電線落嚟仲靚仔. ...

吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易

77

主題

1792

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69468

76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章

發表於 2026-4-20 21:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 timlee672 於 2026-4-20 21:35 編輯
marco 發表於 2026-4-20 21:23
吾係咪個假天花好深,加工麻煩師傳捨難取易


絲桿可以好長,轉咀都都可以好長,如果用詩桿應該半個鐘頭內,應該搞得掂掛起個幕.(同埋可以貼住個假天花靚好多)
投影:80'GV+vw298
AMP:Onkyo RZ50
BDP:Apple Tv+PS5
前中後:MK-M7 x 7
超底音:MK MX250
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表