設為首頁收藏本站76Youtube 頻道

Post76影音玩樂

搜索
樓主: 窮小子

[原聲大碟] ☆★ 定期要做盤點, 今期係 “ 葉蒨文 ” ☆★

  [複製鏈接]

3

主題

105

帖子

3萬

積分

銀級大師

Rank: 8Rank: 8

積分
32730
發表於 2016-9-15 11:44 | 顯示全部樓層
好開心又多一位朋友欣賞莎莉嘅音樂!而家先開始都唔算遲架!佢實在有太多太多好歌喇!

莎莉嘅音樂事業個人覺得可分三個階段:
第一 階段:1984~1987成長期
第二階段: 1985~1994 顛峰期
第三 階段: 1995~淡出期

(有錯請指教)

評分

參與人數 5威望 +56 金錢 +56 收起 理由
ernietse + 20 + 20 展示下你啲珍藏比我哋欣賞下啦! 唔好齋講故.
dc903 + 10 + 10 一定要加分
Msuper + 6 + 6 專業分析
窮小子 + 10 + 10 精彩報告 ☆★ 多謝 C兄 指教
文次郎 + 10 + 10 超正!

查看全部評分

142

主題

2749

帖子

31萬

積分

鑽石大師

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
314707
發表於 2016-9-15 12:14 | 顯示全部樓層
Haru000 發表於 2016-9-15 11:44
好開心又多一位朋友欣賞莎莉嘅音樂!而家先開始都唔算遲架!佢實在有太多太多好歌喇!

莎莉嘅音樂事業個人 ...

至於莎莉啲 階段 在互聯網就一目了然。

以下這批華納啲音色都唔錯喎,如同現在比,就差咗啲啦……
葉 (1).JPG
葉 (2).JPG

評分

參與人數 4威望 +76 金錢 +76 收起 理由
sunboy + 50 + 50
tlsk + 10 + 10 精彩報告
Msuper + 6 + 6 師兄入得手點會錯
窮小子 + 10 + 10 精彩報告

查看全部評分

我是個直言的人,有很多人都愛聽-美麗悅耳動聽的話,我做不到,黑就黑,白就白,這是我的個性

3

主題

105

帖子

3萬

積分

銀級大師

Rank: 8Rank: 8

積分
32730
發表於 2016-9-15 12:41 | 顯示全部樓層
第一階段由零時十分到甜言蜜語
莎莉嘅成功,除了本身嘅實力,運氣都為佢嘅事業錦上添花!由第一隻碟開始已经平步青雲,得到樂迷嘅喜愛,零時十分之後,有長夜My love good night, Cha Cha Cha, 我要活下去,甜言蜜語,海旁獨唱.......銷量一隻好過一隻,到祝福就理所當然上埋一線了!

呢個 階段嘅莎莉,聲音比較清澀純樸,少修飾造作,仲不時滲透儍大姐嘅可爱形像,深入民心!

個人推介:這份情,寒煙翠,迷惑, 只想擁有你

評分

參與人數 3威望 +30 金錢 +30 收起 理由
tlsk + 10 + 10 用家心得
dc903 + 10 + 10 一定要加分
窮小子 + 10 + 10 ☆★ 多謝 C兄 報告 、 非常資深... 正.

查看全部評分

27

主題

2560

帖子

53萬

積分

白鑽大師

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
533893

76-FC 會員勛章

 樓主| 發表於 2016-9-15 13:05 | 顯示全部樓層
Haru000 發表於 2016-9-15 12:41
第一階段由零時十分到甜言蜜語
莎莉嘅成功,除了本身嘅實力,運氣都為佢嘅事業錦上添花!由第一隻碟開始已 ...

  


蒨文 係電影 “ 上海之夜 ” ( 儍大姐 ) 型象   非常可愛

評分

參與人數 5威望 +126 金錢 +126 收起 理由
ericeric + 10 + 10
sunboy + 50 + 50
lamwaikit007 + 50 + 50
dc903 + 10 + 10 用家心得
Msuper + 6 + 6 傻大姐無殺傷力

查看全部評分

3

主題

105

帖子

3萬

積分

銀級大師

Rank: 8Rank: 8

積分
32730
發表於 2016-9-15 15:25 | 顯示全部樓層
通常啲人都叫佢莎莉或者Sally, 佢自己就堅持叫莎麗,叫佢蒨文就好少,哈哈哈!夠特別呀!

評分

參與人數 2威望 +20 金錢 +20 收起 理由
dc903 + 10 + 10 精彩報告
窮小子 + 10 + 10 絕對 ^_^ 認同

查看全部評分

27

主題

2560

帖子

53萬

積分

白鑽大師

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
533893

76-FC 會員勛章

 樓主| 發表於 2016-9-15 16:09 | 顯示全部樓層
Haru000 發表於 2016-9-15 15:25
通常啲人都叫佢莎莉或者Sally, 佢自己就堅持叫莎麗,叫佢蒨文就好少,哈哈哈!夠特別呀! ...

自己覺得 " 蒨文 " 個名咁靚   5 用下咪好 浪費。。。

另 ,-_-# 套 「 上海之夜 」 周街無貨 , 要上 YouTube 睇咋 ( 有D無引 )

評分

參與人數 6威望 +136 金錢 +136 收起 理由
ericeric + 10 + 10
sunboy + 50 + 50
lamwaikit007 + 50 + 50
tlsk + 10 + 10 用家心得
dc903 + 10 + 10 一定要加分
Msuper + 6 + 6 Sally_我覺得叫得順口

查看全部評分

6

主題

658

帖子

26萬

積分

黑鑽大師

化錢為零實習生/魔鬼碟窮二號

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
266202

76 榮譽慈善家勛章

發表於 2016-9-15 17:45 | 顯示全部樓層
窮小子 發表於 2016-9-15 16:09
自己覺得 " 蒨文 " 個名咁靚   5 用下咪好 浪費。。。

另 ,-_-# 套 「 上海之夜 」 周街無 ...

見大家傾得禁熱鬧,我又趁下墟,印象中比較深刻有呢首,與杜德偉合唱的 "信自己"

題外話,其實富兄你會否屬於 50後 ? (我同羊咩兄都跌眼鏡)
  


https://www.youtube.com/watch?v=0StvuJ7QEYc


評分

參與人數 3威望 +30 金錢 +30 收起 理由
tlsk + 10 + 10 精彩報告
dc903 + 10 + 10 大家心得
窮小子 + 10 + 10 精彩報告(^o^)呀。。。

查看全部評分

27

主題

2560

帖子

53萬

積分

白鑽大師

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
533893

76-FC 會員勛章

 樓主| 發表於 2016-9-15 17:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 窮小子 於 2016-9-15 17:53 編輯
Msuper 發表於 2016-9-15 17:45
見大家傾得禁熱鬧,我又趁下墟,印象中比較深刻有呢首,與杜德偉合唱的 "信自己"

題外話,其實富兄你會 ...


  我真係 似咁老 哪 。。。^_^

評分

參與人數 6威望 +138 金錢 +138 收起 理由
Msuper + 8 + 8 富有兄,聖誕快樂繼續富有繼續掃富貴碟!.
ericeric + 10 + 10
sunboy + 50 + 50
lamwaikit007 + 50 + 50
tlsk + 10 + 10
dc903 + 10 + 10 一定要加分

查看全部評分

6

主題

658

帖子

26萬

積分

黑鑽大師

化錢為零實習生/魔鬼碟窮二號

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
266202

76 榮譽慈善家勛章

發表於 2016-9-15 18:02 | 顯示全部樓層
窮小子 發表於 2016-9-15 17:52
我真係 似咁老 哪 。。。^_^

我同羊咩兄估 60/70/80 你都無反應及回應,有理由相信你係再早一代!

評分

參與人數 2威望 +20 金錢 +20 收起 理由
tlsk + 10 + 10 絕對認同
dc903 + 10 + 10 或者估錯方向都唔定

查看全部評分

27

主題

2560

帖子

53萬

積分

白鑽大師

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
533893

76-FC 會員勛章

 樓主| 發表於 2016-9-15 18:08 | 顯示全部樓層
Msuper 發表於 2016-9-15 18:02
我同羊咩兄估 60/70/80 你都無反應及回應,有理由相信你係再早一代!   ...

  今朝 開工 Look
image.jpg

評分

參與人數 8威望 +166 金錢 +166 收起 理由
ericeric + 10 + 10
sunboy + 50 + 50
lamwaikit007 + 50 + 50
ernietse + 20 + 20 因住塊書枱木板唔小心跌落嚟拍親個型男喎.
tlsk + 10 + 10 好型仔!
Haru000 + 10 + 10 一定要加分
dc903 + 10 + 10 嘩,青春look,。
Msuper + 6 + 6 睇相估年齡,我睇到頸紋喎!哈哈!.

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表